Jump to content

Antifonare Pasaje Roti Matiz


Recommended Posts

Salutare !

Ce m-am gandit eu sa fac la Matizul nevesti-mii ( avand experienta de la Dacii).

Am zis ca sa iau niste antifon si sa-i dau la pasajele de la roti care , sincer, sunt f slab antifonate din fabrica.

Booon , zis si facut !Alaltaieri am spalat cu furtun cu apa cu presiune si cu perie pe dedesubt ( pasajele de la roti) pana le-am facut perfect curate.Am incercat cu o perie metalica sa vad daca se curata vopseaua/tectilul de pe acolo dar erau aderente.

Am lasat masina la uscat pana ieri dupa amiaza cand am inceput(demontand fiecare roata in parte) sa antifonez partile metalice.

Mi-a luat cam 2-3 ore pt toate rotile si pe unde am mai ajuns cu pensula !

Mentionez ca am cumparat antifon de Policolor care pare a fi bun (4,5 kg la cutie - pret 420.000 Rol).

Am consumat pt Matiz cam jumatate de cutie urmand ca celalta jumatate sa o consum pe Matizul sora-mii .

Pare a fi iesit bine iar tabla nu mai suna asa a gol cum suna inainte.

Nu stiu cum sa procedez la capota de fata , as antifona-o si pe asta dar dupa aia vine urat ca antifonul e negru .

Daca ar fi sa vopsesc dupa antifonare poate ar iesi bine.

Ce parere aveti?

Ce pot pune (blanita , ceva ) la capota de la Matiz?

Link to comment

Mai body, da ce te-a apucat cu antifonatul? #-o MATIZUL NU E DACIE, credeam ca stiai.

La mine la matiz a rezistat foarte bine antifonul original din fabrica, intr-un singur loc era zgariat, si asta in conditiile in care nu ma prea uitam pe ce drum intram si nu ma deranja harcaitul pietrelor in tabla. Banuiesc ca ai demontat inainte pasajele din plastic, nu? pai alea sunt puse TOCMAI ca sa nu izbeasca pietricelele in tabla, in rest tabla nu e expusa la nika pe acolo.

Nu e deloc prost antifonat din fabrica, e un strat destul de subtire, intr-adevar, dar mult mai rezistent. Am vazut unde era strapuns calitatile lui. Mai degraba ramaneai cu antifonul original si cu acelasi zgomot interior la pietricele (banuiesc ca pentru zgomot ai facut asta, nu? Ca nu cred ca anticoroziune.

Cate matizuri ruginite ai vazut pana acum? Eu am vazut unul singur, la rotile din spate, dar era taxi, asa ca nu stiu ce forja i-a dat soferul.

Edited by laurentziu83
Link to comment

@laurentiu Nu le-am antifonat pt rugina ci pentru zgomote ca suna tabla aia a gol ca naiba!

Edited by body
Link to comment

Nu am dat antifonul ORIGINAL JOS !!!!!! Nu era prea mult si era aderent , iar in unele zone nu era deloc!

Am dat peste el !

Link to comment

Nu era deloc antifon (tectil) era vopsea goala...M-am uitat si la Cieloul lui taica-meu si la Kalosul meu si sunt bine antifonate(tectilizate)!

Edited by body
Link to comment

Revin cu impresii dupa antifonare !S-au diminuat zgomotele destul de mult , nu se mai aud pietricelele care zboara de la roti deloc .

Acum caut ceva gen staniol pe o parte cu ceva izolatie fonica pt a pune la capota fata si poate si la cea din spate !

Ma duc pe la Praktiker sa vad ce gasesc!

Bafta

Link to comment

Aseara am facut antifonarea si la Matizul sora-mii .Am cosumat restul cutiei de antifon !Deci intra cam 2-2,5 kg per buburuza!

Am lasat-o la uscat si azi vedem ce a iesit !

Bafta

Link to comment

Desi nu are legatura foarte mare , postez aici in ideea de a nu mai creea un nou topic !Asa... Am cumparat o bucata de mocheta cam de 0,7 /2 m de la Praktiker si am capitonat cutia de la roata de rezerva si capota de la motor( prin interior , normal) !La cutie a fost mai usor ,la motor un pic mai greu dar tot am reusit !

Mi-a luat in total cam 2-3 ore dar eu zic ca a meritat !Adezivul folosit a fost bison montage kit .O sa fac niste poze si o sa le postez aici !

Multa bafta .

PS As vrea sa mai capitonez si hayonul si eventual chiar si usile .

Culmea e ca se simte o reducere destul de semnificativa a zgomotului.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Revin cu ceea ce am facut ieri la buburuza!

Asaaa...deci am cumparat o alta mocheta de la Praktiker din aia care e un pic permeabila in ideea de a nu permite aparitia unui eventual condens.

Respectiva mocheta , dupa ce am taiat-o cum trebuie , am aplicat-o pe interiorul suprafetei hayonului .Rezultatul o buna izolare fonica.

Deasemenea am scos bancheta din spate si am aplicat mocheta si pe suprafata neacoperita de caroserie.

Mai am de acoperit suprafetele interioare ale usilor si dupa aia o sa ma declar super multumit .

Adezivul folosit Bison Montage Kit.

Link to comment
Mai body, da ce te-a apucat cu antifonatul? #-o   MATIZUL NU E DACIE, credeam ca stiai.

La mine la matiz a rezistat foarte bine antifonul original din fabrica, intr-un singur loc era zgariat, si asta in conditiile in care nu ma prea uitam pe ce drum intram si nu ma deranja harcaitul pietrelor in tabla. Banuiesc ca ai demontat inainte pasajele din plastic, nu? pai alea sunt puse TOCMAI ca sa nu izbeasca pietricelele in tabla, in rest tabla nu e expusa la nika pe acolo.

Nu e deloc prost antifonat din fabrica, e un strat destul de subtire, intr-adevar, dar mult mai rezistent. Am vazut unde era strapuns calitatile lui. Mai degraba ramaneai cu antifonul original si cu acelasi zgomot interior la pietricele (banuiesc ca pentru zgomot ai facut asta, nu? Ca nu cred ca anticoroziune.

Cate matizuri ruginite ai vazut pana acum? Eu am vazut unul singur, la rotile din spate, dar era taxi, asa ca nu stiu ce forja i-a dat soferul.

 

Din pacate destule Mati ruginesc si as zice ca destul de repede !De aia nici nu se da vreo garantie la coroziune !....Asa ca daca aveti timp sariti pe ele si dati-le cu smac ca nu strica!!.....

Link to comment

1. Pai termic nu ma intereseaza sa izoleze capota pt ca nu are nici un sens.

2.Ce a patit sora-mea acum o ora la service :

Se duca la astia ( cu Maty in garantie) pt ca aerul conditionat nu mai functiona , acolo , surprise...cureaua rupta si pierduta .

Astia nu ca trebuie platita , ma rog aia e dar ce fac idiotii drakului imi demonteaza izolatia aia facuta la conducta de aer conditionat dupa ce muncisem ca bou la ea.

Ma duc la ei cu scandal , astia( un pustiulica de vre-o 18 ani si seful lui mai mare cu cativa ani) ca ce sa-i facem domnule ca nu trebuia izolata CA RESPECTIVA CONDUCTA TERBUIE SA SE RACEASCA CA SE INCALZESTE... :o - pai io pt ce pana mea o izolasem , ca sa nu se incalzeasca...

Mai nene asa hal de mecanici ?

Pe mine m-au lasat masca!

Ce parere aveti mai fratilor???????

Link to comment

@body: am un hint pentru buburuzele antifonate. Te sfatuiesc cu caldura sa vopsesti antifonul ca sa permita apei si mizeriei sa se scurga. Vopseaua nu are o aderenta asa de buna ca si antifonul.

Link to comment

Body, nu te mai irita asa... Gandeste-te si din punctul lor de vedere. Exista o regula care zice sa nu faci modificari la masina atata timp cat este in garantie.

Stiu ca ce ai facut tu e minor, stiu ca e bine facut, stiu, stiu, stiu. Dar pune-te si in locul lor, ei nu pot sa tolereze modificarile pentru ca NU au voie.

Link to comment

Ba da, atata timp cat masina e in garantie. Ei pot sa fac si notificare la fabrica sa scoata masina din garantie, daca modificare influenteaza conceptia masinii.

Link to comment

Nene alx , intamplator eu cred ca trebuiau (legal) sa procedeze astfel:

1.Sa-mi spuna ca scot respectiva izolatie , desi dupa ce am sunat la Craiova la garantii mi s-a spus ca ACEASTA ASA ZISA MODIFICARE nu intra la aspectele care anuleaza garantia .

2.Oricum am platit reparatia (masina fiind in garantie ) pt ca respectiva curea de la AC se rupsese si picase pe drum ( Dumnezeu stie pe unde a pierdut-o sora-mea) motivatia fiind ca nu mai exista(fizic obiectul defect-recte cureaua).

Pai atunci daca am platit reparatia ce ii mai fu...ea pe ei daca masina mai era sau nu in garantie?

Mie mi se pare un non-sens , nemaivorbind de faptul ca mecanicul respectiv habar nu avea meserie!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...