sotto Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 am demontat un aparat de aer conditionat de camera si i-am luat partea electronica de comanda pe care vreau sa o adaptez pe Tico. si il comand cu telecomanda aparatului.. nu stiu unde as putea monta senzorul de temperatura ... era infipt in radiator, dar eu trebuie sa-l pun undeva in masina si nu stiu daca mai are acelasi efect. mai am de studiat partea electronica sa vad de unde o alimentez si cum o leg la compresorul masini, daca ii dau de cap postez aici. Link to comment
SORAN Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 In ce tensiune se alimenta montajul? Link to comment
sotto Posted August 25, 2005 Author Share Posted August 25, 2005 In ce tensiune se alimenta montajul? <{POST_SNAPBACK}> 12V, cred ca mai bine de atat nu se putea, binenteles cu transformator de la 220, pe care am sa-l dau la oparte sa nu mai atarne si ala degeaba... Link to comment
woulfy Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Dar de ce vrei Climatronic? Ti se pare ca raceste asa bine instalatia de AC de pe tico? Sau tu vrei sa-i schimbi instalatia actuala si sa pui un Climatronic? Link to comment
sotto Posted August 29, 2005 Author Share Posted August 29, 2005 Dar de ce vrei Climatronic? Ti se pare ca raceste asa bine instalatia de AC de pe tico? Sau tu vrei sa-i schimbi instalatia actuala si sa pui un Climatronic? <{POST_SNAPBACK}> nu o schimb , daca aveam bani de climatronic imi luam alta masina si instalatia de aer se poate optimiza sa bage mai mult aer rece, stie "osirus" cum se face . Link to comment
laurentziu83 Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 (edited) Sistemul climatronic trebuie sa poata controla singur anumite parghii din sistem, trebuie sa comande un motoras care sa miste cablul de la butonul de incalzire incat in functie de temperatura sa porneasca incalzirea, sa o opreasca sau sa porneasca racirea sau AC-ul. Daca te intereseaza, am VW Passat cu climatronic si pot sa-ti mai dau detalii despre cum merge. Ideea de baza la un sistem climatronic este ca soferul nu mai face absolut nimic la sistemul de climatizare, indiferent ca merge prin Sahara sau pe la polul Nord, el selecteaza o temperatura acolo iar sistemul trebuie sa o mentina. Din pacate sistemul asta nu se prea monteaza la masini mici deoarece acestea au capacitatea limitata de a creste sau scade temperatura. De exemplu la Passat pot sa-l fac sa merg in tricou la -15 grade afara, la matiz la -15 grade afara am mers o ora cu puloverul pe mine, fiindu-mi putin racoare, pana sa simt ca s-a mai incalzit ceva in jurul meu. Pur si simplu nu facea fata incalzirea, daca stateam la relanti vedeam cum se raceste motorul. Ideea e ca-i cam greu sa adaptezi asa ceva cu scule de amator. Edited August 29, 2005 by laurentziu83 Link to comment
sotto Posted August 29, 2005 Author Share Posted August 29, 2005 intradevar e mult de munca, dar e un moft care vreau sa mi-l fac. mie cel putin in Tico imi baga imediat caldura, probabil ca matizul avea termostatul defect sau lucra la o temperatura mai mare. Link to comment
laurentziu83 Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 Nu, eu nu m-am plans de caldura, lucra bine, numai ca la -15--25 de grade cat erau prin Iasi asta iarna nu prea mai facea fata incalzirea si trebuia sa se mai incalzeasca si tapiteria, scaunele, bordul, tabla de pe usi, ca toate astea erau bocna. Si se cam incalzisera dupa cateva zeci bune de km de mers afara, ajunsesem aproape de Vaslui de-acum (74 de km). Si nu aveau cum sa faca un sistem mai puternic de incalzire pentru ca era motorul prea mic, am zis clar ca daca porneam incalzirea la maxim si ventilatorul la fel vedeam cum cade indicatorul de apa din bord. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now