Satori Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 varol_gean, e cam mare diferenta de 1200 EUR dar, daca iti permiti, poate ca ar fi mai bine sa iei masina cu motorul de 1L si cu dotarile celalalte. Poate o reduci cu o negociere cu dealerul. Competitia Logan vs Spark e grea... Depinde ce nevoi ai tu. Cu siguranta Loganul va fi mai comod la drum lung si, in plus, ai mai mult spatiu in habitaclu - depinde cati pasageri transporti de obicei. Daca vrei sa cari din cand in cand obiecte mari, Sparkul este o alegere mai buna, spatiul interior e mai accesibil (ca la orice HB). Daca, in schimb, vrei sa o folosesti pentru a iti face un concediu si ai 3 pasageri, o sa cam ramai fara spatiu de bagaje in Spark. Pentru oras Sparkul este cel mai indicat. Mai ales daca ai servo, parcarile vor fi o placere Aaaa... deci da-ne mai multe date. Link to comment
Axel7 Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Eu ti-l recomand pe cel de 1 L categoric. Consuma un pic mai mult fata de cel de 0.8 dar este o diferenta semnificativa. Chiar azi am condus un spark de 0.8 si parca nu eram in largul meu, obisnuit cu al meu, de 1L. Nu are acelasi demaraj, parca e un pic mai zgomotos (bine ca proprietara nu-l exploateaza cum trebuie deloc, merge subturat si are 13 mii de km). Oricum e clar, se simte diferenta foarte bine intre aceste 2 motoare. Cica motorul de 1L de pe spark, ar fi cam acelasi cu cel de pe opel corsa. Sa fie asa? Pe el scrie: S-Tech. Link to comment
varol_gean Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 (edited) mda...de fapt modelul de 1l costa 8800,dar ei au o oferta in care fac un discount.Din pacate nu shtiu ce discount imi fac pt acest model, eu am presupus initial unul de 600 de euro (la versiunea de 7000 discountul era de 825 euro). In principiu, masina va fi folosita 80%in oras cu 2 pers de obicei in ea. Comparatia cu Logan era mai degraba sa ma convinga ca fac alegerea buna dak aleg spark-ul .De carat nu am nimic de carat. Si eu mi-as dori modelul de 1l. dar e vb si de bani. Daca ash obtine o rata de pana in 190 de euro la 4 ani (cu casco, val reziduala si 15%avans platit - la cea de 7000 rata m-a ajuns la 168 euro in aceleasi conditii) m-ash baga. Daca nu, va trebui sa ma multumesc cu 0.8l Edited April 15, 2008 by Mircea Nu mai folosi IRC! Link to comment
adrian_r5 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Cica motorul de 1L de pe spark, ar fi cam acelasi cu cel de pe opel corsa. Sa fie asa? Pe el scrie: S-Tech. Daca te referi la motorul de 1 l de pe Corsa ... e putin diferit de cel de 1 l de pe Spark: are 3 cilindri si 4 supape pe cilindru. Link to comment
dan.david Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Salutare, Iti recomand motorul de 800 codul de model LG55C. Motorul de 1L consuma mult, cam la fel cu Loganul, cu toate ca are mai putini cai putere. Deci decat Spark cu 1 L mai bine Logan. Pentru oras e super 800. Doar cand urci serpentine tre sa opresti AC-ul ca sa ai putere mai mare. Dar de cate ori pe an urci serpentine la 40 de grade afara?. Tre' sa te gandesti si la costul de revizie...prima revizie e 500 de RON la Spark 800 cm. Oricum e super Sparcila asta de 800. Link to comment
Axel7 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 @ adrian r5 - Da, ai dreptate, cel de pe opel e in 3 cilindri. Atunci inseamna ca e facut de Opel special pentru Spark, asta de 1 L. Nu degeaba scrie "S-Tec" pe el. Link to comment
alx Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Nu mah, cel de Opel are 4 supape pe cilindru... Ce-are a face Opel cu motorul de mtz/sprk? Link to comment
Axel7 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Am citit eu pe undeva ca ar fi facut de Opel. Link to comment
claud20012 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) Salut! Daca zici ca mergi mai mult prin oras, nu faci drumuri lungi foarte des, si nu prea mergi cu 4 oameni si portbagajul plin... mergi pe spark. E mult mai usor de condus si parcat in oras(o spun din proprie experienta). In materie de spatiu, diferenta intre logan si spark e cam asta: in logan poti merge 4-5 oameni cu bagaje, in spark cam 3-4. In schimb, daca ai de carat ... e mai util spark-ul Pentru consum... poti merge pe logan... diferenta e mica (aprox 1,5l/100km ) Finisajele de interior sunt cam de aceeasi calitate... ceva mai bine gandite la spark... Reviziile or sa fie ceva mai ieftine la logan... La ce mai sta mai bine loganul: se schimba vitezele mai fin, frane mai puternice, stabilitate (insa, daca nu ai de gand sa mergi frecvent cu 140 km/ora nu o sa prea simti diferenta ) Edited April 15, 2008 by claud20012 Link to comment
Axel7 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Cu cat sa fie Loganul mai stabil ca Sparkul ? Eu cred ca-s cam tot pe acolo. In schimb, sparkul e mai bine "inchegat" decat loganul. Asta e impresia mea. Link to comment
claud20012 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 (edited) @Axel: din cate am vazut eu: daca e drumul bun, cu loganul poti merge cu 140 km/ora fara sa-ti fie frica, cu spark-ul cam 120 . Mai era o curba prin oras... care, daca o luam mai tare, cu loganul ma lipeam de usa... si cu sparkul aveam impresia ca sunt gata gata sa ma rastorn (cred totusi ca era doar o impresie ) Totusi, sparkutul e cam cu 20 cm mai ingust decat loganul... si au cam aceeasi inaltime, si sunt cauciucurile mai late la logan (apropo de cauciucuri si aderenta... sparkutul merge mai bine pe zapada ) Edited April 15, 2008 by claud20012 Link to comment
Axel7 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Hmm, probabil ai dreptate, dar nu e cu mult mai stabil. In schimb, la interior sparkul are +. Link to comment
varol_gean Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 deci am fost la dealer si versiunea de 1l Elite costa 8054 (dintre cele mai imp dotari fata de direct 3 sunt : dublu airbag, sist audio 4 boxe, portbagaj plafon, ceas , restu mizilicuri). versiunea direct 3 am mai zis 7000 euroi. Mare dilema pe capul meu. Unii ma speria ca asta de 1l consuma de rupe, altii zic ca e mult mai bun, etc. etc. pfff... HEEELP!!! Link to comment
Axel7 Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Consumul se adapteaza la stilul de condus. Daca o conduci calm si mergi cu ea peste 2400 de rpm, fara sa o calci tare, atunci ai un consum de 7-8%. A mea consuma 9-10% pt ca nu schimb sub 3500 rpm, ci aproape mereu la 4000 rpm si vede aproape zilnic si 4500-5000 de rpm. Imi cam scapa piciorul. Link to comment
RamboX Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 HAi sa spun si eu cate ceva in cunostinta de cauza:Ieri dupa niste certuri cu dealerul ca mi-a expirat termenul limita de livrare mi s-a livrat un spark rosu,nu alb cum comandasem,cu echipare plus de 0.8L,ce sa zic,masina ok dar slab insonorizata, se tureaza destul de repede si se duce destul de bine fata de matiz,motorul din interior are un zgomot placut,cam ca un suierat,insa cutia destul de rigida,te obisnuiesti insa cu ea, franele in schimb mi se par nesigure,pedala slaba ce tine la fund de tot,poate se mai regleaza din saboti sau aeriseste,ambreiajul are cursa scurta ceea ce permite un demaraj usor,finisaje interioare de calitate bunicica,totul in schimb este foarte util dispus,spatiul interior multumitor la dimensiunile ei spatiile de depozitare sunt asezate ergonomic...oricum banii si-i merita,totul este bine cand se termina cu bine. Link to comment
Axel7 Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 (edited) Sa-l stapanesti sanatos ! Asteptam un topic nou, cu mai multe detalii, la Masina mea. Edited April 17, 2008 by Axel7 Link to comment
RamboX Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Tks de urari,o sa fac un topic nou,sa-i fac poze mai intai. Axel eu tot nu-mi dau seama cum se scoate masca aia de plastic sa bag un rcd,mai spune odata te rog. Link to comment
varol_gean Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 sa ne anunti cand faci topicul...! ti-am mai zis si in alta parte...sa o stapanesti sanatos! Link to comment
Axel7 Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 @ RamboX - Pai ai desenul exact la Audio pentru Spark. Se scoate cu grija masca aia, bagi surubelnita pe margine, iese cam greu, ar trebui sa te ajute cineva. Se scoate putin cate putin, are cleme. Link to comment
claud20012 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Consumurile de primavara (Spark 0.8): - 8.15l/100km : 360km, din care , cam 300km urban - 4.52l/100km : pe traseul Sibiu-Sighisoara si retur, 2 persoane, bagaje putine, mers lejer Consumul urban mi se pare ca e inca putin cam mare... Link to comment
Axel7 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Am scos si eu 8.5% in oras si 5.6% afara. Link to comment
augustinionut Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 La Spark nu-mi plac ceasurile pe mijloc.Doar atat.Incomod de "uzitat". Link to comment
claud20012 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Le zicem la baietii de la chevrolet sa modifice consumul urban la 9% iarna si 8% in restul anului? Ala extraurban parca se aproprie de cel declarat Link to comment
Axel7 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Da, se apropie. Depinde foarte mult de stilul de condus. De exemplu in afara, daca merg constant cu 120 consuma de rupe - vreo 7 si ceva.. Link to comment
RamboX Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 A incercat cineva sa puna presuri de noroi pe Spark?eu cred ca montez pe spate din cele universale ca par a se potrivi bine,dar pe fata oare or veni cele de matiz? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now