Anubis20 Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 http://www.euroncap...k/2009/377.aspx Euro NCAP 4 stele din 5 Link to comment
ovidiu.sb Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 6999 euro in romania 1 Link to comment
masini Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Lasa ca e o masina destul de buna. Link to comment
Tommy Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 7 mii de euro pentru ragalia aia cheala? Oh da, va rupe vanzarile. Link to comment
ovidiu.sb Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 (edited) http://www.infomotori.com/auto/2010/01/07/gpl-punto-matiz-e-panda-al-top/ Edited January 10, 2010 by ovidiu.sb 1 Link to comment
claud20012 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Si ai nostrii nici macar nu aduc varianta pe gpl 1 Link to comment
Mircea Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Discutiile despre noul Chevy Spark s-au mutat aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=32087 Link to comment
Axel7 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 (edited) 50.500 de km Masinuta merge foarte bine, fara probleme. Un consum facut in ultima saptamana: benzina Petrom 99+ (2/3 extraurban, 1/3 urban) => 8.2%, in conditiile in care a fost alergata bine de tot. Toata iarna a mers cu benzina 95, asa ca am zis sa-i fac niste spalaturi stomacale. )"> Edited May 1, 2010 by Axel7 1 Link to comment
nonyx Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Salutare! Sunt Ionuț, 24 de ani din Sibiu. Va scriu pentru ca doresc sa-mi cumpăr în curând un Spark ca și prima mea mașină. Fiind la început (și constrâns de bani) am decis sa iau o mașină ieftina, cu recomandări cât mai bune din partea posesorilor, potrivita pentru oraș (90% din timp numai în oraș o s-o folosesc), consum mai mic... Am gasit ceva pe piata din Romania, Spark-uri de prin 2006-2007 in jur de vreo 2500-3500 euro. Este ... "un an bun", ca sa zic asa? Care sunt cele mai cunoscute probleme (bube) a acestei mașini? (asta sa știu la ce ma înham) Am citit aproape toate posturile de aici astăzi și se pare ca toata lumea o considera o mașină buna, tinereasca... Mulțumesc. Link to comment
Axel7 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Eu, unul, n-am avut decat probleme minore cu ea, adica nimic grav. Daca tie iti place masina si te incadrezi in buget e foarte buna. Acum depinde ce motor vrei. Cel de 1 litru consuma destul de mult in oras, asa ca daca nu te deranjeaza puterea mai mica, eu zic ca e mai bun 0.8 doar pentru oras. 1 Link to comment
nonyx Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 (edited) Da, sa stii ca se incadreaza perfect in bugetul meu. Am citit si despre revizii si schimburi si reparatii pe aici pe forum si cred ca-i o alegere buna! Fara sa ma mai consult cu altcineva, asupra modelului de 0.8L m-am oprit! Nici nu caut masini puternice. O sa merg cu ea la munca, o sa-mi duc logodnica la munca si cainele la veterinar Cam asta o sa faca masina. Nu o pun sa care greutati (decat pe cele de la hipermarket) Edited November 11, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
claud20012 Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 (edited) Impresii am scris mai inainte, si raman cam aceleasi. Masina are 3 ani si catre 22 mii km. Probleme: turatie variabila la relanti (s-a rezolvat in 5 min la service), si in rest mai apar/dispar mici scartaieli in functie de sezon, temperatura Puncte slabe: franele si cutia de viteze puteau fi mai bune, plasticul din interior se zgaraie destul de usor Puncte tari: usor de condus in oras, destul de spatioasa pt cat e de mica, practica, si nu in ultimul rand, e ieftina: pret de achizitie mic, revizii ieftine daca nu le faci la reprezentanta, consumabile/cauciucuri ieftine, taxele cele mai mici posibile Consum: sub 8 in oras, si de obicei sub 5 in afara. In primul an am avut consum peste 8% in oras, insa dupa prima revizie a scazut la 7, si a ramas pe acolo Alta varianta pe care as mai luao in considerare ar fi fiat panda: cred ca consuma ceva mai putin in oras (probabil cu 0.5l/100km) e putintel mai mare si pare mai bine inchegata. Insa nu stiu nimic despre fiabilitate si preturi Nici golanul/sandero n-ar fi rau, insa nu stiu de ce gasesti unul bun in banii astia+ ca ar trebui sa te astepti la un consum cu 40% mai mare Edited November 11, 2010 by claud20012 1 Link to comment
gdelageorge Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) On 7/12/2006 at 11:00 PM, euggen said: Am Spark de 1000cc care este cu totul altceva decat Matiz. De bine: este mai bine finisat pe interior, mult mai silentios, mai puternic, o cutie mai buna, are o suspensie mai buna decat Matizul, si daca ii dai peste 3000 rpm mananca pamantul. Are servodirectie foarte sensibila, servofrana, este excelent pentru oras. De rau: are un cloncanit pe spate cand trece peste sine de tramvai, rareori pe fata, motorul are un balbait care ar putea fi din supape si ar trebui desfacut, si consuma mult prea mult (10L). Am postat problemele aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=190696 Salut,am si eu o problema cu un spark, s-a aprins beculetul acela galben de la bord (iconita aceea care arata ca un motor) IGR sau supapa evacuare IGR...stiti cumva de la c poate fi?au fost curatati toti senzorii etc. ?????!!!!!!!!!!!!!!!Stima Edited February 2, 2011 by gdelageorge Link to comment
claud20012 Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 (edited) Concluzii finale dupa mai bine de 7 ani si 60 mii km Probleme: -schimbat: bucsi spate, un rulment spate, pistoane de frana spate. In rest uleiul + filtre odata pe an, placutele de frana pe la 40 mii, iar restul consumabilelor la nr de km, conform carnetului de service. Regret ca am schimbat cureaua de alternator si pe cea de servodirectie la 40 mii km: nu aveau semne de uzura, iar cele noi au inceput sa suiere dimineata pe umezeala (probabil din cauza montajului profesionistilor de la reprezentanta). -zgomote: zdranganeli la o usa atinsa si reparata, prinderile centurilor de siguranta (rezolvat cu wd40), scartait de cauciuc in volan la peste 30 grade afara, cablul de ambreaj are zgomote la anumite temperaturi, mic cloncanit la viraj dreapta pe denivelari. Aceste zgomote sunt aparute de ani de zile, nu s-au accentuat cu timpul si nici nu au putut fi eliminate definitiv de vreo 3 serviceuri. Suspensia spate e zgomotoasa de noua -rugina: pe unde a fost atinsa si separata de profesionisti, suruburile de prindere a scaunelor/centurilor au ceva rugina -volanul are uzura mare in locul in care tii mana Consum: -oras: 6.7 - 8 , in general pana in 7.5 . Catre 8 se ajunge daca sunt multe grade cu minus si consumuri sub 7 se pot scoate daca nu apuca motorul sa se raceasca intre opriri -extern: minim 3.8 de vreo 2 ori mers in coloana, constant in zona de deal/munte si maxim 6.2 doar autostrada, 120-140 km/h. In general sub 5 pe drumuri nationale/judetene, si putin peste 5 daca sunt portiuni de autostrada Comportament la drum lung: scaunele din fata sunt putin tari dar au sustinere buna, deci nu sunt probleme. Bancheta spate e tare si masina cam topaie. Se merge fara probleme la viteza de autostrada, masina sta pe drum surprinzator de bine pentru cat e de ingusta si inalta. Probleme sunt doar la depasiri unde trebuie sa te gandesti de 5 ori inainte de a depasi . Cel mai lung drum facut dintr-o bucata a fost de aproximativ 1000 km din care jumatate autostrada. In concluzie, 2-3 persoane pot merge linistiti in concediu cu masinuta Comportament in oras: excelent Spatiu interior: indeajuns pentru o familie de 3 persoane cu copil mai maricel. Daca ai copil mic, in portbagaj incape doar caruciorul si bagajele trebuie mutate pe locul din fata... deci e mai inghesuit. Pentru mers in oras sau pe distante scurte spatiul ajunge si pt o familie de 4. Cu bancheta spate rabatata intra multe: 2 biciclete, 1 masina de spalat sau aragaz, etc Costuri de intretinere: minime, o revizie e in jur de 200 lei la reprezentanta, taxe mici, cele mai ieftine cauciucuri posibile dupa tico. Elementele de caroserie pot fi scumpe Devalorizare: in 7.5 ani am pierdut aproximativ 70% din valoare. Comparativ, surprinzator, masinile sh prezente pe piata in 2007 au pierdut tot cam atat. Probabil costurile de intretinere ar fi fost considerabil mai mari la un sh insa si gradul de confort ar fi fost altul. Deci o achizitie buna ar fi un spark, luat acum la 2000 euro... estimez ca intretinerea pe urmatorii 5 ani ar fi undeva sub 1000 euro Service: ca peste tot, mediocrii. Bine ca dupa criza, reprezentanta a redus preturile reviziilor la jumatate si iti aduc o piesa a doua zi sau in aceeasi dupamasa daca trebuie... inainte asteptai 1 saptamana Cam atat, per total am fost multumit de ea, as fi fost total multumit daca nu schimbam nimic in afara de consumabile in km astia, si masinuta ar fi ramas in familie daca ar fi avut cine sa o conduca Edited March 20, 2015 by claud20012 2 Link to comment
Corneda Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Subscriu si eu, aproximativ 43k km: suspensia spate a devenit mai zgomotoasa, usor clocanit la viraj dreapta pe drum denivelat, scartait suporturi centuri, un usor trosc resimtit in pedala de ambreiaj la apasare, tremurat ambreiaj la plecarea de pe loc, a 2a intra mai greu. In rest super masinuta, personal nu am ce-i reprosa. Link to comment
bReaver Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 A trecut cineva prin asa ceva? https://www.youtube.com/watch?v=zmvUnDxzh44 Detalii: de cateva zile se aude un zgomot dinspre motor, ca si cum ar rontai cineva dropsuri. Neregulat. Zgomotul se produce in mers, la 1000 rpm, in viteza 1, 2, 3 (4 n'am mai incercat) neaccelerat. Adica dupa ce am pornit, asteptat 10-30 sec, miscat din loc cu tr 1, bag 2, eliberez ambreiajul usor pana la capat, si o las in voia motorului. Si crantane... la fel cand trec in tr 3. Daca accelerez dispare, si nu, nu e vb de acel barait/tremurat al motorului subturat. Motorul liber se aude rotund, in mers la fel, nu tremura, nu face alte zgomote suspecte. Ambreiajul nu face zgomote cand il calc, eliberez. Doar in mers la 1000 rpm. Deci nici nu am cum sa'l localizez Link to comment
Corneda Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Si la mine se aude, chiar mai tare. O pun pe seama vreunui suport slabit de la motor. La 1000 rpm in sarcina motorul tremura destul de puternic sub capota. Link to comment
george93 Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Salutare! La un Spark 0.8 din 2006 cu aproximativ 106k km a inceput sa se auda un tacanit la motor la ralanti. Cam asa se aude: https://goo.gl/photos/wTX7kD9c7KcBXVF96 Aveti idee de la ce ar putea fi? Multumesc anticipat! PS. Am postat aici deoarece am vazut ca nu pot porni un nou topic. Link to comment
Viktor Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Nu poate fi activat link-ul, George . Cel putin de la mine nu poate fi pornit video-ul. Link to comment
george93 Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 L-am urcat si pe youtube, sper ca merge https://youtu.be/V8zySF8KSyI Link to comment
Viktor Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Culbutorii, trebuiesc reglati. Cel putin eu unu asta deduc din bataia aia. Link to comment
Corneda Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 Zgomot de apa care se plimba undeva prin bord la curbe stanga / dreapta. Aer prin calorifer / instalatie? Nu pierde lichid, baga caldura. Link to comment
Mihai.Ionita Posted December 19, 2017 Share Posted December 19, 2017 Scurgere de la parbriz infundata? Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk Link to comment
Corneda Posted December 21, 2017 Share Posted December 21, 2017 Sa verific, desi nu cred, se aude multa apa, ca dintr-o sticla. Ce e drept se aude doar in anumite zile. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now