EM!L Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 (edited) Nu-i chiar asa minim confortul la Spark , e peste cel al Matizului -care nu e deloc rau- dupa parerea mea. Edited March 26, 2008 by EM!L Link to comment
RamboX Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Nu-i chiar asa minim confortul la Spark , e peste cel al Matizului -care nu e deloc rau- dupa parerea mea. Atunci este si mai bine. Aveam pe firma loc liber la leasing unde i-am propus sotiei asa: 207, C3, Aveo hatch,Panda sau chiar noul Linea dar nu a vrut niciuna,voia tot matiz,cu greu am ajuns si la spark. Link to comment
Axel7 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Proaspat venit cu bestia de la o liniuta Vs un logan 1.4 cu un sofer bunicel, pe o distanta de aprox 3 km. )"> L-am facut la diferenta de 1 masina, se tinea bine. Am schimbat numai la 5 500 rpm, acolo beneficiez de cei 66 de caluti. Nu s-a lasat sparkul mai prejos de logan. Link to comment
claud20012 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Pana la ce viteza a-ti ajuns? ... sunt curios. Pana la 70 e mult mai vioi spark-utul... chiar si asta de 0.8... dupa aia mai greu Link to comment
Axel7 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 (edited) 130 in a 4-a, iesisem din oras, pe un drum cu 4 benzi. Il vedeam in oglinda laterala, nu putea sa ma ajunga. Edited March 26, 2008 by Axel7 Link to comment
claud20012 Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 oooo... e bine... felicitari (cu toate ca nu prea sunt de acord cu intrecerile pe drumuri publice ) Link to comment
RamboX Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 (edited) Daca nimereai un Prestige uita de tine dupa cateva sute de metri,am asa ceva pe societate si stiu ce poate Edited March 27, 2008 by RamboX Link to comment
Tommy Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 (edited) Mamaaa.. prestige din ala cu volan cu piele Zi-i bre .. loganul dci, lasa-ma cu versiunile de echipare ca nu sta lumea sa caute ce nume le-a inventat dacia. Edited March 27, 2008 by Tommy Link to comment
Axel7 Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Nici dcI nu are sanse. Poate ala nou, cu 85 de cai. Link to comment
RamboX Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Mamaaa.. prestige din ala cu volan cu piele Zi-i bre .. loganul dci, lasa-ma cu versiunile de echipare ca nu sta lumea sa caute ce nume le-a inventat dacia. Nu bre, benzina 1.6 16V Link to comment
tolin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Iar compari mere cu pere ? Aliniaza-te langa o Coyota de aceeasi capacitate cilindrica. Link to comment
RamboX Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 (edited) Iar compari mere cu pere ? Aliniaza-te langa o Coyota de aceeasi capacitate cilindrica. Eu am adus in discutie liniuta asta? spark-logan? eu doar mi-am spus parerea,faza este ca tu ai o placere sa ma contrazici,sa citesti printre randuri,apropo nu mi-ai raspuns la intrebarea din topicurile anterioare cu revanzarea la aveo la 2/3 din pretul de nou pt. masini de nici un an,poate raspunzi acum... daca ai si ceva argumente ar fi ok. Edited March 28, 2008 by RamboX Link to comment
tolin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Explicatia e simpla, soferi care nu sunt facuti sa mearga cu un motor de turatie si care nu pot concepe ca mergand subturat consumi mai mult, depui calamina la greu si infunzi injectoarele. Acestia sunt peste 50% dintre soferi si pentru ei s-a inventat Loganul, cuplu jos, cutie scurta, fara EGR. Pentru cineva care vine de pe o masina istorica sau de pe un Diesel vechi, motoarele GMDAT sunt cea mai proasta alegere. Degeaba incerci tu sa hulesti acest motor (acelasi care il gasesti pe Matiz II sau Spark), raspunsul meu ramane acelasi: bad user. Link to comment
RamboX Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Dar de ce oare numai in gama GMDAT motoarele au pb. cu injectoarele?la matiz E3 si E4 se schimbau injectoarele cu unele de E2 si dispareau problemele? tu vrei sa spui ca daca mergi la 2500rot/min consuma mai mult decat la 4000rot/min? Prin subturare ce intelegem?turatie mai mica decat cea de cuplu parca sau tu intelegi 1500 rot/min?hai sa ne lamurim. Link to comment
tolin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Subturare inseamna sa rulezi in sarcina sub 2000 rpm la motorul de 1,2L sau 2500 la motorul de 800cc, adica sa mergi in a treia sub 40 km/h sau in a patra sub 55 km/h. Consum mic inseamna sa rulezi in plaja in care consumul specific este cel mai mic, iar la motoarele acestea, este mai mic la 2800 rpm decat la 1800 rpm. Dar cum soferii amintiti + taximetristii merg cu a patra la 30 km/h in urban si in exterior baga a cincea de la 50 km/h, au toate sansele sa faca praf niste injectoare evoluate, cu mai multe diuze (motoare euro3-4) si mecanici le schimba cu pisatoare de euro2, nu ca ar fi mai bune, dar sa nu le mai infunde. Lor le trebuie motor fara EGR, care sa se incalzeasca de la turatii joase pentru a exista conditiile de autocuratare. Deci, Logan scrie pe ei. 1 Link to comment
Senna Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 (edited) Si bujii mai calde Eu am descoperit multi soferi cu state care nu pot accepta ca treapta I nu este doar pt a urni masina din loc urmand sa-i dea a II-a la 10km/h. Prizonierii obisnuintei, desi orice invat are si dezvat Eu zic ca pt majoritatea soferitelor motorul de 0.8 pe Spark e o alegere mai buna, caci consuma subturat mai putin decat cel de 1.0 Edited March 28, 2008 by Senna Link to comment
Satori Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Dar de ce oare numai in gama GMDAT motoarele au pb. cu injectoarele? Say what?! De unde ai tras tu concluzia asta? Link to comment
EM!L Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 E generalizare aiurea facuta, da' totusi e un cerc vicios. Masinile GMDAT de obicei sunt detinute de persoane ce trec la catgoria asta de masini (fiind oarecum mai accesibile ca pret decat competitorii directi de pe piata), venind pe pe modele ce se conduc cu totul altfel, nu inteleg modalitatea de functionare si felul cum ar trebui exploatate, se plang ca nu functioneaza cum trebuie, dar in acelasi timp nici nu vor sa inteleaga ca "defectul" este la ei. Link to comment
Axel7 Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Wow ce discutii in contradictoriu au pornit de la o simpla liniuta. Eu am vrut doar sa precizez ca loganul 1.4, desi este doar cu 100 de kg mai greu decat sparkul meu si are cu 9 cai mai multa putere, degeaba. Spark-ul consuma f mult, 10% in oras, dar n-am ce-i face, merg numai peste 2500 de rpm pentru ca nu pot altfel, asa m-am obisnuit. N-am incercat niciodata sa merg la turatii mai mici, sa vad daca scot un consum mai mic. Cunosc f multa lume care schimba la 2000, 2500, indiferent de masina(la benzina ma refer) si cand le spun sa schimbe mai sus ca strica motoru` sar cu gura ca asa consuma mai mult. Deci omu` crede ca daca merge asa cum stie el, consuma mai putin, dar la consecinte nu se gandeste. Link to comment
tolin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Ce hal de benzina bagi in ea de consuma atata ? Link to comment
Axel7 Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hal de benzina, Top Premium 99 . Link to comment
recicle_bin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Vis a vis de gneralizare: Acum ceva timp am avut o Aveo. Pt ca am fost total nemultumit am vindut-o dupa 1 an. Daca eu sunt un sofer prost ( repectind teoria) dece nu am aceleasi probleme pe noua masina Mitsubishi Outlander sau pe masina de servicei Mitsubihi Colt ? Cu respect George Link to comment
tolin Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Si banuiesc ca apesi pedala conform calitatii benzinei, ca-ti place cum se duce, nu ? Atunci sa nu te plangi. Link to comment
Axel7 Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 (edited) @Recicle - Adica consuma f mult? Eu nu stiu ce benzina sa-i mai bag. Cu toate consuma la fel Efix95 Petrom 95, 99. Pai imi cam place. Dar oricum consuma mult, chiar daca nu imi scapa picioru`. Edited March 28, 2008 by Axel7 Link to comment
closchkutza Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Ce distanta parcurgi intre doua porniri ale motorului? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now