Jump to content

Recommended Posts

Say what?! De unde ai tras tu concluzia asta? :o

Uite aici un singur exemplu,ele pot continua man...

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...976&st=1920

 

sa schimbi injectoare dupa cateva mii de km... de ce nu se intampla si la hulitul Logan 1.4 mpi asta?ca doar nu baga aia benzina de avion...

Daca sparkul ce-l astept pt. sotie nu consuma cat scrie la carte au cam pus-o cu mine:OPC, ARR si tot ce mai e in domeniu iar daca tot nu o scot la cap urmeaza un mic proces pt. inselaciune si reclama mincinoasa cu despagubiri,bine ca o iau pe persoana fizica,daune,presa la greu...

Edited by RamboX
Link to comment

Daca tu tragi concluzii dintr-un exemplu, 2 , 10 dar refuzi (si nu numai tu, am mai zis-o -in general cei ce se plang de problemele astea) sa asculti parerile avizate si sa aplici sfaturile... e clar. Continua sa generalizezi.

Te-as sfatui sa te mai gandesti referitor la procesul ala =))

Edited by EM!L
Link to comment

@closchkutza

Cam 3-4 km, dar e si orasul mic, opriri dese, viteza 1, a 2-a si tot asa.. De aici si consumul mare. :|

N-am avut absolut nicio problema cu ea.(gen: mil aprins sau altele).

Doar i-am dat un reset ca sa-si revina indicatorul de benzina. :)

Link to comment

@RamboX >

 

1- este vorba despre motorul de Lacetti 1,6L;

2- nu a diagnosticat cineva ca-i vorba despre injectoare;

3- este singurul caz semnalat aici;

4- Loganul ramane pe viata hulit pentru ca este urat, o masina urata cu spume nu poate fi laudata;

5- continui sa vorbesti despre alte motoare, sa compari 800cc cu 1,4 - 1,6L, dovada ca n-ai inteles ceva banal: "un motor, cu cat este mai mic, traieste din turatie".

Link to comment

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showuser=6720

 

omul asta parca are aveo nu lacetti, stii ce nu poti intelege tu???faptul ca sunt probleme cu aceste masini gmdat,ca este cu check in bord,ba cu discurile de frana,ba cu electronica de bord... oare toti om fi venit dupa Dacii 1300 inainte de de maretia acestor chevrolet?bine ca are 3 ani garantie ca daca platea omul din buzunar reparatiile cred ca erau abandonate pe camp ca magarii =))

Edited by andreib
inca un off-topic si apasam cu cotul pe +
Link to comment

Daca tot vorbim de logan... inainte sa conduc spark-ul am condus un logan, si mi-a luat ceva vreme sa inteleg ca, de ce mergi subturat, consuma mai mult. Referitor la turatia la care se schimba vitezele, chiar nu putem compara, sunt 2 motoare diferite. Loganul e chiar turat la peste 2500, la spark abia de ce auzi motorul.

Referitor la benzina, in cartea tehnica scrie ca ii trebuie cu CO91, deci ma gandesc ca motorul nu e prea pretentios. Totusi, am vazut ca multi ziceau ca EFix-ul ar fi buna pt spark... sincer nu am fost prea multumit de ea. Va semnalam acum ceva vreme ca am avut cateva porniri ratate, la temperaturi nu f mici si ca ma "scutura" putin cand mergeam in viteza 1. Uite ca, de cand am schimbat benzina nu am mai avut pb din astea... poate e doar coincidenta.

Link to comment

@RamboX >

Cand mai pui un link, sa-l pui pe postul pe care vrei sa-l citezi.

 

Stii ce nu intelegi tu ? Ca majoritatea (90%) n-au vreo problema cu ele, ca la Logan s-a scos semnalizarea prin MIL a erorilor de misfire, sa nu mai streseze soferii si ca forumul dedicat daciei este plin ochi de toate defectele posibile.

 

Altfel ai dreptate, eu n-o sa inteleg pentru ce ti-ai cumparat Matiz si ai circulat cu el, iar acum de ce ai cumparat Chevrolet, dupa ce ai injurat-o pe unde ai putut ? Asta seamana a autopedepsire.

Edited by tolin
Link to comment

@claud20012 - Benzina, evident. :)

Eu prefer sa bag top 99 pentru ca diferenta este mica si masina "aluneca" mai usor cu asta. :D

Edited by Axel7
Link to comment

Nu a fost alegerea mea ci a sotiei,am mai sus-o, sper sa nu regret ca nu am luat un Matiz SE-Power,mie î-mi place designul la Spark,interiorul decent, banchete rabatabile,oricum nu cara ceva cu el, si consumul din carte. Mai am un Logan pe firma din doua,este masina de agent trecuta pe gaz si in afara de revizii n-a calcat in service,am masina mea Clio III,de vreo 4 luni doar,dar si asta se tine bine cu pachetul de drumuri grele nu simte gropile. Nu-mi doresc procese cu importatorul GM ci doar sa primesc o masina in parametri conform cu cartea tehnica,pt. asta am platit asta sa primesc.

Edited by RamboX
Link to comment
sunt probleme cu aceste masini gmdat,ca este cu check in bord,ba cu discurile de frana,ba cu electronica de bord...

Hai mai baieti, sunteti rai...mie de ce nu-mi spune nimeni ca te poti si distra cu masina asta...a mea nu stie ce-i aia distractie... > :)

 

Unde ai auzit tu de probleme cu electronica?

La restul, problema e soferul in cele mai multe cazuri.

Pana si la discuri.

 

Hai sa dam acum vina pe asiatici ca pun prea multi senzori in echipamentele care le fac. Macar astia nu fac economie ca francezii.

Link to comment
Hai mai baieti, sunteti rai...mie de ce nu-mi spune nimeni ca te poti si distra cu masina asta...a mea nu stie ce-i aia distractie... > :)

 

Unde ai auzit tu de probleme cu electronica?

La restul, problema e soferul in cele mai multe cazuri.

Pana si la discuri.

 

Hai sa dam acum vina pe asiatici ca pun prea multi senzori in echipamentele care le fac. Macar astia nu fac economie ca francezii.

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=21303

 

uite aici o problema cu electronica,ba ca-i airbag,ba ca-i check,acum s-a rezolvat definitiv si a scapat posesorul de drumuri la service.

Link to comment

Pai daca e s-o luam asa...zi-mi si mie ce procent din Logane au problema cu electrica? Alea pot lua foc in orice moment. Ala a fost un caz izolat, si nici nu se stie clar de la ce a pornit. Concluzia pompierilor e una preliminara. Pana si ei si-au dat cu presupusul.

Hai, sa nu mai aruncam cu noroi aiurea intr-un producator cand problemele care apar (peste 90%) sunt din vina soferului.

Link to comment
Pai daca e s-o luam asa...zi-mi si mie ce procent din Logane au problema cu electrica? Alea pot lua foc in orice moment. Ala a fost un caz izolat, si nici nu se stie clar de la ce a pornit. Concluzia pompierilor e una preliminara. Pana si ei si-au dat cu presupusul.

Hai, sa nu mai aruncam cu noroi aiurea intr-un producator cand problemele care apar (peste 90%) sunt din vina soferului.

0% din logane au pb la instalatia electrica,daca nu cumva s-au facut modificari, nu vreau sa arunc cu noroi in nimeni, dar ce citesc pe aici ma cam dezamageste, as vrea sa nu mi se intample nimic din ce este scris pe aici.

Link to comment
0% din logane au pb la instalatia electrica...

Nu zau...

zi-mi si mie atunci de ce in momentul unei semnalizari sau apasare frana, stopurile devin orga de lumini la peste 50% din Loganele de pe strazi (se aprind cu totul alte becuri dect cele care ar trebui)? Fie ele sedan, mcv, etc.

Asta la masina stock (a se citi "fara modificari").

 

Aici ma opresc, ca nu-mi place sa intru in polemici ieftine.

Edited by s0r|n3l
Link to comment
Da, scuzele mele, nu am specificat...50% din cele intalnite de mine pe strazi.

Pai vezi cele ce merg pe bulevarde,sosele sau autostrazi nu au pb, numai cele de pe strazile pe care mergi tu,le porti ghinion :) )

Ca la unele se mai regleaza contactorul la pedala de frana am auzit dar sa semnalizezi si sa se aprinda marsalierul n-am auzit.

Link to comment

Fara suparare pt fanii anti-logan : mi se pare normal sa fie mai multe loganuri cu probleme pe forumul dacia, decat cei care vin cu probleme aici... la urma urmei se vand de 6-7 ori mai multe logan-uri decat chevrolet-uri.

 

PS Loganul din curte nu a avut aproape nici o pb in 30 mii km...

 

Totusi, parca topicul era despre SPARK, nu?

Link to comment
Uite aici un singur exemplu,ele pot continua man...

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...976&st=1920

 

sa schimbi injectoare dupa cateva mii de km... de ce nu se intampla si la hulitul Logan 1.4 mpi asta?ca doar nu baga aia benzina de avion...

Daca sparkul ce-l astept pt. sotie nu consuma cat scrie la carte au cam pus-o cu mine:OPC, ARR si tot ce mai e in domeniu iar daca tot nu o scot la cap urmeaza un mic proces pt. inselaciune si reclama mincinoasa cu despagubiri,bine ca o iau pe persoana fizica,daune,presa la greu...

 

 

Ah... da, am inteles... Am auzit si eu de un tip care a murit la 27 de ani. Eu am atat. Ce sanse am sa scap?

Cat despre proces: ai face bine sa te interesezi cum este masurat consumul dat in carte inainte de incepe asa ceva.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...