Mike1 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Din pacate este foarte posibil sa am si eu o problema similara cu a lui @sgabriel Adica scade nivelul lichidului de racire din vas de la max la min in aprox 2 sau 3 luni de zile, iar mecanicul care mi-a facut revizia acum cateva luni s-a uitat si mi-a zis ca pierde putin pe la " teurile de la calorifer" si ca ar fi recomandabil sa schimb aceste repere inainte de venirea anotimpului rece @ ovi_jer: Imi poti da un sfat privitor la dilema in care ma aflu "> Link to comment
ovi_jer Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 In imaginea de mai jos este furtunul de care ti-am zis dar la alt model daewoo. Tot pe acolo este pozitionat si la espero doar ca este mai gros din cat retin eu. Pe acolo curge in mod normal condensul de la AC iar cand ventilatorul merge pe treapta 3-4 trebuie sa simiti si debit de aer la acel furtun.Daca pe acolo curge antigel in timp ce motorul merge caloriferul este spart. Link to comment
Mike1 Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Mutumesc Ovi_jer; intr-adevar in zona aceea pipaia si mecanicul si chiar imi arata pe degete unele urme de acolo Dar ca o recomandare : avind in vedere ca nu pierde cantitati f mari de lichid, as putea sa mai merg o vreme cu el asa? Oare cat o costa aceast calorifer + acele teuri O exista o solutie mai ieftina? Link to comment
ovi_jer Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Solutia= granule la tub pentru astuparea porilor din radiatoare. Link to comment
sgabriel Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Cine stie cit costa un calorifer de incalzire? Sunt de cumparat granule de astea pentru radiatoare? cit ar trebui sa coste?le pun in vasul de expansiune? Link to comment
ovi_jer Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Gasesti in majoritatea peco-urilor si nu costa mai mult de 3 RON.Se pun in vasul de expansiune si se lasa motorul sa mearga minim 30 minute si nivelul sa fie peste minim.Cel mai bine respecti instructiunile de pe cutie Caloriferul e destul de scump si manopera la fel. Link to comment
Mike1 Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Ok, we shall trie that Oare cat timp va functiona solutia aceasta Oricum data viitoare cand alimentez de la Mol, voi cauta si aceste granule. @ sgabriel: Ovi_jer are mare dreptate in legatura cu pretul caloriferului si al manoperei aferente - mecanicul mi-a zis ca mai ieftin de 300 lei nu gasesc plus inca 100 lei manopera. Sper ca in iarna asta sa nu cedeze si sa piarda mai mult lichid; multumesc Ovi "> Link to comment
sorin77 Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Mie la service daewoo mi-o spus sa pun numai solutie lichida pentru astupat porii, sa o torn si sa pornesc caldura. Au dat ei o explicatie ca praful ala ieftin nu e bun ca poate infunda anumite chestii ... Am luat din mol in SB solutie lichida pentru astupat porii, marca liqui moly (germana), dar destul de scumpa ... aproape 25 RON, dar a functionat foarte foarte bine. Link to comment
Mike1 Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 @sorin77: e foarte posibil sa fie adevarat si ce ti-au zis tie mecanicii in legatura cu "acele prafuri" )"> , dar poate Ovi_jer cunoaste mai bine care dintre aceste doua solutii ar fi mai buna. Totusi am o curiozitate: e mai bine sa fac schimbul de lichid de racire (nu a fost schimbat niciodata :"> )+ aerisire si spalare instalatie si dupa aceea sa pun solutia magica? Sau pun de maine solutia si pot face schimbul lichidului dupa 2 luni? Eu cred ca prima varianta ar fi mai plauzibila , voi? Link to comment
sotto Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 nu pune-ti prafuri, infunda cam toata instalatia dupa un timp, va spun eu din proprie experienta. daca puneti prafuri, mai puneti si niste bani deoparte ca o sa aveti nevoie la scurt timp de ei Link to comment
Mike1 Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 @sotto: Sa speram ca va avea timp Ovi_jer sa ne lamureasca asupra avantajelor folosirii prafurilor sau a solutiei lichide de astupat porii Link to comment
savimbi Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Si eu am folosit solutie lichida. Pentru o perioada a dat rezultate bune, dar de la o vreme pierd din nou lichid antigel. Link to comment
Mike1 Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 (edited) @ savimbi: Dar te rugam sa ne spui si noua detalii despre problema ta (pe unde pierde, cat pierde, chestii din-astea ) Poate ne putem ajuta macar cu idei si sfaturi unii pe ceilalti. Edited August 19, 2005 by Mike1 Link to comment
VAXXi Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Din ce-am auzit eu despre prafuri - sunt ok pentru pori mici, si altele asemanatoare, si doar in cantitati mici; daca se pune prea mult, afecteaza pompa de apa si termostatul (cu posibile efecte destul de serioase). Link to comment
Vlad Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 aveti mare grjia..l-a mine a pocnit intr-un loc caloriferul si a picurat incet incet...era iarna si nu vedeam pe jos ca ar curge ceva..si m-am trezit cu garnitura de chiulasa arsa.. un calorifer acu doi ani era vreo 2.5 milioane +manopera nu mai stiu da oricum e ceva ca desfac aia juma de masina Link to comment
sgabriel Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Daca e spart caloriferul de caldura ar trebui sa gasesc apa sub masina, nu?daca din interior am reglat aer rece, mai circula antigel prin calorifer?sau e anulat? daca nu gasesc apa sub masina parcata, atunci pe unde mama dreacului mai poate sa piarda antigel , ca la motor nu vad picatura de apa pe nici un furtun sau colier...si nici pe joja nu e nici o urma, motorul merge normal... Link to comment
sgabriel Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Unde se afla caloriferul de caldura la Espero? Vreau sa ma uit la el, atit cit o sa se poata.Daca e spart nu ar trebui sa picure apa in masina?Sa ma duc la service si sa platesc o diagnosticare a sistemului de circulare a antigelului parca nu-mi vine. Link to comment
sgabriel Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Multumesc pentru ajutor, dar nu am acest manual, si din poze nu inteleg nimic- unde e locul in masina- Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Pentru manual, fa o cerere aici http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1319 Demontarea este in zona torpedoului (cutie de manusi, cum ii zic ei). Link to comment
savimbi Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 @ savimbi: Dar te rugam sa ne spui si noua detalii despre problema ta (pe unde pierde, cat pierde, chestii din-astea )Poate ne putem ajuta macar cu idei si sfaturi unii pe ceilalti. <{POST_SNAPBACK}> Parca m-as afla in triunghiul Bermudelor. Pierd antigel din motor dar nu se vede pe unde. Nu se pierde mare lucru dar ma dispera ideea de a ma uita permenent in vasul de expasiune. Pe la calorifer nu cred ca pierd deoarece nu se vede nici o pata pe mocheta si oricum pierd antigel si cu robinetul inchis. M-am benoclat pe la motor si cind era rece si cu el cald, am pipait teurile si nimic. Mi-a spus un vecin ca s-ar putea pierde pe la motor. Cilindru fisurat sau c-am asa ceva. Mi-a mai spus ca daca pe teava de esapament se vede umezeala asta e cauza ( cilindrul ) Link to comment
ovi_jer Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 savimbi daca caloriferul e spart pierzi lichidul in orice conditii pentru ca nu exista robinet de inchidere al traseului respectiv.Am pus pe pagina anterioara locul unde trebuie sa verifici acest lucru.Mai verifica si T-urile de apa care merg la plamanul gpl. Cat despre solutii sau granule pentru stoparea pierderilor acestea toate fac rau daca nu sant respectate conditiile de folosire de pe eticheta.In special trebuie respectat timpul cat trebuie tinut motorul pornit dupa punerea granulelor,tinerea lichidului peste nivelul minim si dupa o zi golirea si spalarea instalatiei. Link to comment
nera09 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Si la mine a inceput sa piarda antigel. Azi am avut ceva timp si m-am uitat sa vad pe unde.Sub masina picura incet numai can motorul este pornit.Ca pozitie este exact pe directia curelelor de transmisie.Sa curga pe la pompa de apa?Daca da cum se poate remedia? Link to comment
ovi_jer Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Pe la pompa de apa sau pe la termostat.Pina nu desfaci nu ai sum sa iti dai seama exact ce e. Link to comment
nera09 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Multumesc pentru raspuns ovi_jer crezi ca este neaparat necesar mersul la un service specializat sa ma casapeasca de bani sau poate rezolva si un mecanic de daewoo priceput?In cazul in care este de la pompa de apa se demonteaza greu?Are probabil un simering ceva.Adica exista un kit de reparat pompa de apa sau trebuie inlocuita? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now