Jump to content

Recommended Posts

ptr serban_pc...indicat este sa schimbi si arcurile odata cu telescoapele ptr ca altfel ele nu mai lucreaza cum trebuie si in timp se duc...asta in cazul in care pui telescoape sport si arcuri moi...daca cumperi de opel astra model 93-95 nu trebuie sa schimbi nimic

Link to comment
  • 2 months later...

De ceva vreme ma bate un gand sa-mi schimb arcurile cu unele mai joase si ceva mai tari, adica un "lowering kit" aftermarket. Ce-am gasit pana acum pt Nubira 2 sunt Intrax, H&R si Eibach.

Ma gandeam la Eibach Pro-Kit 30mm, cu 20% mai rigide decat OEM.

 

Sincer as fi vrut ceva pana in 15 mm - 20 mm, dar n-am gasit decat 30 mm.

Acum intrebare-i ar fi cat de safe este sa-i cobor garda la sol cu 30 mm - asta vis a vis de drumurile noastre nu prea bune ?

Link to comment

E aiurea sa schimbi arcurile de 2 ori pe an si sincer, costisitor. Trebuie date jos rotile, scos ansamblul arc-amortizor, presat arcul, depresat, presat cel nou, montat...Dupa mine prea multa bataie de cap :( .La nubira utile ar fi un set de bare de torsiune mai dure, in west am inteles ca au venit cu bare de torsiune mai rigide (in Australia a existat versiunea Sport Wagon cu intreaga suspensie dura, deci ar trebui sa exista arcuri OEM dar mai dure).

Link to comment
  • 2 months later...

Am fost la Heba:

amortizor fata =480 RON/buc

amortizor spate=450 RON/buc(cu robinet de reglaj)

La 2 buc reducere 10%,la 4 buc reducere 20%.

Bineinteles este vorba de amortizoare Koni reglabile,pt Nubira 2

Link to comment
  • 2 months later...

Este cineva pe aici care are experienta cu amortizoarele Koni ?

Din ce-am inteles au 3 setari (confort, sport si super-sport) - oscilez intre confort si sport, parca le-as vrea sport dar nu stiu cat de dure sunt :-? Idei ?

Link to comment

...

 

eu nu am asa ceva dar pot sa-ti zic cum am procedat eu, am niste amortizoare mai moi(tip confort) si am luat niste arcuri de pe vectra mai tari, nu clinteste masina in curbe(asta dupa o experietnta foarte urata, adica m-am intors in timp ce rulam cu 120 km/h la 180 grade, noroc ca a fost destul de lata soseaua)

 

Nu mai cita inutil si integral postul anterior. Si propozitiile incep cu majuscula, e o conventie recunoscuta pe acest forum.

Edited by tolin_afc
Link to comment

S-au montat deja. Pe pozitia normala sunt suficient de tari si amortizeaza foarte bine si denivelarile.

Urmatoarea pozitie (de reglare a duritatii) o alegi doar daca ai drumuri bune iar ultima pozitie doar daca esti maniac sau faci liniute.

Partea si mai buna la acest tip de amortizoare este ca dupa ce s-au uzat pe o pozitie te duci frumos la atelier si la ajustezi pe pozitia urmatoare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...