hawkeye Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 De intrat intra MULT peste primul declick unde indicatorul arata pozitia full (de fapt deasupra ei, in pozitia maxim). Dupa ce un handicapat mi-a facut plinul si a indesat pana a dat peste am mers 110 km (extra-urban) pana cand acul s-a miscat din pozitia full. Dupa 250km de-abia ajunsese la primul sfert de rezervor. De atunci nu mai las niciodata la benzinarii sa-mi bage ei benzina. Nu stiu de ce toti, fara exceptie, indeasa pana da peste. Link to comment
tolin Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Din aceleasi motive si din lipsa controlului asupra ce se introduce sunt si eu adeptul autoservirii. Uneori, din dorinta de a face bine, poti face rau. De exemplu, unii nu strang, din mila sau din nestiinta, capacul de la rezervor dupa minim doua click-uri. Pe mine nu ma mira postarile despre probleme la motor care incep cu: "Dupa ce am alimentat cu benzina ... " Link to comment
sebip Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Dar ce se intampla daca nu strang tare acel capac de rezorvor? Adica mai tare de doua click-uri? Link to comment
tolin Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Masinile cu recuperarea vaporilor de benzina si introducerea lor in motor prin galeria de admisie trebuie sa aiba rezervorul inchis etans. Recomandare este data in manualul de utilizare, dar, bineinteles, fara a se da motivul: "Dupa alimentare, reasezati busonul. Rotiti-l spre dreapta pana cand auziti mai multe declicuri" Am socotit ca "cel putin doua" se incadreaza in "mai multe" si reprezinta o indicatie confirmata. La mai multe, teoretic, n-are trebui sa se intample ceva rau. Link to comment
perfidus Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Nici nu se intampla, e un fel de clichet cu limitare a cuplului. Dupa primul clic busonul de fapt se intepeneste in filet si apoi se roteste doar "manerul" cel negru. Faza cu miscatul acului inapoi si inainte dupa oprirea motorului se intampla si la mine pe Lacetti. Nu ne mai batem capul cu prostii... asa sunt toate, bine ca nu se clatina acul in mers ca la berlina Link to comment
johnny72 Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Eu am observat ca dupa alimentare acul indicator nu revine la pozitia full imediat, ci dupa doua trei opriri/porniri. Mai precis sta la pozitia de dinainte de alimentare si abia dupa ce opresc si repornesc de doua trei ori se duce pe full. E de bine, e de rau ? Se merita sa ajung in service pentru asta ? Nu de alta dar ma gandesc ca umbland la sonda sau stiu eu unde baietii de acolo cine stie ce minune pot sa mai faca, ca nu mi s-au parut prea in tema. Link to comment
polofox Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Asa mi s-a intimplat si mie.Bagat benzina pina la al doilea click,pleacat din benzinarie,rezervorul nu indica full.A doua zi acul indicator arata maxim.Pina acum nu s-a mai intimplat. Link to comment
Alinutz Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Cand pui contactul, lasa-l mai mult, si vei vedea cum incepe sa creasca acul, sau in mers creste, dar creste mai greu ... Eu nu o consider o problema de service chestia asta. Incearca sa stai mai mult pe contact, fara sa pornesti si vezi daca va creste, daca nu, atunci s-ar putea sa ai o problema. Link to comment
paul_marines Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Cand pui contactul, lasa-l mai mult, si vei vedea cum incepe sa creasca acul, sau in mers creste, dar creste mai greu ... Ma manca sa pun un post la gazeta insa mai bine te atac si te salut aici. "> Ai tu un ac precum nasul lui Pinochio. MCojo ce zici de ala micu, cu nume de uragan, a carui Matiz consuma 6 si ceva pana pe la 7,5 in localitate? Link to comment
alins75 Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 (edited) Sunt curios daca cineva s-a mai lovit de o astfel de problema. Prin august 2006 am remarcat ca indicatorul de nivel pt benzina nu mai functioneaza corect. (Kalos 1.2) In esenta daca fac un plin (pana la click) arata maxim 3/4 apoi scade rapid spre 1/4 si de la 1/4 scade incet catre gol. In 20.08.2006 am fost la service (Autoglobus Timsoara) sa fac sesizare in legatura cu sonda litrometrica. Ei au spus OK o sa ceara piesa de la GM si o sa o schimbe. Am asteptat cateva luni, timp in care de la service mi-au comunicat ca nu exista acest reper si nu au cod de inlocuire pentru el. Prin 10 ianuarie 2007 am sunat la Chevrolet Romania sa le explic situatia, ei au zis ca o sa se rezolve. Intre timp m-au sunat de la service sa-mi spuna ca o sa rezolve problema, dar tot nimic. Eu inteleg ca sonda litrometrica nu impiedica utilizarea normala a masinii (daca folosesti si odometrul) dar chiar a trecut jumatate de an si nu s-a intamplat nimic. Le-am sugerat sa-mi spuna PartNumberul pt sonda si o comand eu, dar au zis ca nu se poate, o sa se schimbe pe garantie cand o sa aiba un cod de inlocuire de la Chevrolet. Edited February 13, 2007 by alins75 Link to comment
Satori Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Suna la 2 - 3 serviceuri, intreaba daca au piesa (fara sa le spui de ce ai nevoie de ea). Gaseste-o. Suna la Autoglobus astia si spune-le sa ia piesa de ... unde ai gasit-o. Link to comment
tolin Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Sonda aceea este o rezistenta variabila cu cursor legat de un plutitor, poate nu mai sta in pozitia care trebuie sau tija plutitorului este curbata(din relatarea ta). Puteau sa desfaca, sa se uite, s-o repozitioneze, ca-i prea noua sa fie stricata. S-au invatat astia, una, doua, o schimbam pe garantie. Altfel, se vede interesul Chevrolet Romania pentru piata de aici. Link to comment
Satori Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Asta ar inseamna sa munceasca 2 ore pentru mai putini bani decat ar lua daca ar inlocui-o pe garantie, probabil. Ar fi in interesul clientului, dar... Link to comment
MCojo Posted February 13, 2007 Author Share Posted February 13, 2007 Exista acest reper... sonda litrometrica are cod si poate fi schimbata. Eu am schimbat-o pe garantie cam acum un an, si nu sunt singurul de pe acest forum care a facut-o. Daca vrei ma interesez la dealerul local Constanta de codul sondei si ti-l trimit. Link to comment
alins75 Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Multumesc, chiar te rog daca nu i-ti este prea greu. Eventual intreaba daca sonda pt 1.2 este diferita de cea pt 1.4 (nu vad de ce, dar aici asa mi-au zis) Link to comment
MCojo Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 Nu sunt diferite la 1,2 fata de 1,4... Codul este : 96424448 Link to comment
alins75 Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Multumesc, Tocmai am fost sunat astazi de la service, sa ma duc sa-mi schimbe sonda litrometrica pentru ca au primit-o. Curios chiar dupa 6 luni... Link to comment
ovi_jer Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Exista un recall pentru inlocuirea sondei litrometrice sau direct a corpului pompei. Atasez tipul nou de sonda si codurile acestora pentru ca este o problema la majoritatea masinilor chevrolet. Link to comment
de esenta tare Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Exista un recall Pentru modelele construite in ce perioada? Nici eu nu sunt total multumit de precizia indicatorului. Link to comment
tolin Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Nu sunt diferite la 1,2 fata de 1,4... Codul este : 96424448 Dupa codurile noi postate de ovi_jer, elementele difera, dupa cum difera si ECM-urile. Link to comment
alins75 Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Am vazut ca in lista nu este inclus si Lacetti. Sa inteleg ca pt Lacetti nu/nu prea apare aceasta problema? Link to comment
ovi_jer Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Lacetti 2002 - 2004 nubira 3 J200 motor 1,8 dohc cu ecm Delphi MR140. La modelul nou lacetti dupa 2004 cu ECM SIRIUS D4 nu sunt probleme. Link to comment
MCojo Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 Dupa codurile noi postate de ovi_jer, elementele difera, dupa cum difera si ECM-urile. Codul il am de la dealer-ul local... tot el mi-a spus ca nu difera tipul sondei litrometrice de la 1,2 la 1,4 SOHC sau DOHC. Logic ar fi sa nu difere... Link to comment
alins75 Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Am fost ieri la service si in 40 min au schimbat sonda. Acum indica, zic eu ,bine si destul de liniar. Dupa 200 km urban acul se afla la jumatea distantei dintre 1/2 si 3/4. (daca presupunem ca la 1/2 am consumat 22.5) Link to comment
tolin Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Era model vechi sau model nou (dupa pozele postate de ovi_jer) ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now