Jump to content

Raliul Masinilor Usor De Spart


Recommended Posts

O revista italiana a contactat un hot de masini si l-a pus, ontracronometru, sa sparga 80 de masini. Hotul a reusit sa deschida masini chiar si in numai doua secunde.

 

Clasa Mica :

Pentru a realiza topul masinilor greu de furat, jurnalistii de la revista „Gente Motori“, citata de PC News, au contactat un hot profesionist de autoturisme, cu ajutorul Scotland Yard-ului. Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele de masini, avind in vedere faptul ca hotul a folosit un patent si un speraclu. Din clasa mica, cele mai usor de furat masini sint Peugeot 206 si Opel Agila. Hotului i-au trebuit doar doua secunde pentru a le deschide. Peugeot 206 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, spargatorul parcurgind 1,8 kilometri in cele cinci minute. Toyota Yaris a tinut piept hotului in cele cinci minute avute la dispozitie, fiind declarata o masina imposibil de spart. Fiat Punto a fost deschis de hot in 15 secunde, Ford ca in 23 de secunde, Renault Clio in 25 secunde, iar pentru Skoda Fabia, eroului testului i-au trebuit 43 de secunde pina sa intre in ea.

12main_unu.jpg

 

Clasa Compacta :

La clasa compacta, cel mai usor de furat model a fost Kia Shuma, hotului luindu-i doar patru secunde de munca. Cel mai greu furat s-a lasat Ford Focus, intr-un minut si 5 secunde. Din clasa medie, Nissan Primera si Lexus IS 200 au fost imposibil de furat. Clasa medie superioara si clasa mare au si ele vedetele lor. Hotul nu a reusit sa intre nici in Jaguar S-Type, nici in Volvo S80.

12main_unu1.jpg

 

Clasa Medie Superioara :

La clasa coupe si spider, Audi TT, Toyota Celica si Toyota MR2 au fost imposibil de furat. Dintre monovolume, imposibil de spart au fost modelele Nissan Almera Tino si Toyota Previa. Cele mai usor de spart SUV-uri sint: Suzuki Grand Vitara, doua secunde, Honda HR-V - in 5 secunde si Ssangyong Musso, care a fost deschis in 7 secunde. Cel mai neprimitor SUV s-a dovedit a fi Range Rover, care i-a pus probleme hotului timp de un minut si 33 de secunde. „Imposibil“ inseamna ca hotul nu a reusit sa porneasca automobilul in 5 minute, cu sculele mentionate mai sus.

12main_unu2.jpg

 

Clasa Mare :

Daca aveam toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una“, a mai declarat hotul. El spune ca are „ac“ si pentru masinile cu alarme scumpe, acestea nefacind altceva decit sa prelungeasca timpul furtului, si pentru sistemele mecanice de blocaj, si pentru automobilele care au alarme prin satelit.

 

Hotii de masini care actioneaza pe teritoriul tarii noastre prefera Volkswagen, Dacia, Audi, BMW si Daewoo. Desi se fura cel mai usor, masinile frantuzesti nu sint cautate de hotii autohtoni

12main_unu3.jpg

 

Coupe si Spider :

12main_unu4.jpg

 

Clasa Monovolume :

12main_unu5.jpg

 

Masini de Teren :

12main_unu6.jpg

 

Masinile japoneze s-au dovedit printre cele mai rezistente la hoti. Cele germane, in schimb, au fost vulnerabile, cu exceptia lui Audi TT, produs in Ungaria. Nici francezii nu au reusit o performanta mai buna.

 

Desi citeva modele au rezistat la tentativa de furt, la extrema cealalta au fost si masini pe care hotul, in intervalul celor cinci minute, a reusit chiar sa le porneasca si sa le conduca pe o distanta de citiva kilometri, cu toate ca erau dotate si cu immobilizer (sistem de blocare a volanului)

Sursa: Cotidianul

Link to comment

am ramas fara cuvinte..deci degeaba dai bani pe alarme, antifurturi , si toate celelalte ca tot degeaba. 2 secunde?? pai in doua secunde nu ai timp nici sa apesi frana calumea in caz ca-ti apare ceva in fata si ala deschide masini ( si nu orice de masini).asa ca ...traiasca garajele si curtile oamenilor !!

Link to comment

Exista modele cu diferite probleme, care se deschid in 2 secunde daca stii cum. Nu vreau sa va umplu de detalii, dar stiu masini care se deschid in numai 2 secunde. Fara speraclu.

Link to comment

chestia e ca nu sunt atit de multi hoti profesionisti, alarma e pt mascaricii aia care incearca si ei prima data...oricum meseria are si riscurile ei :shocking: :rambo:

cielo/espero/tico/matiz/logan se deschid in 2 sec..

Edited by BigMe
Link to comment

Cea mai buna alarma e CASCO.

 

La mine de exemplu avem destul de multe masini cu alarma in parcare. Normal ca se mai aude cate una si maica-mea imi spune: ia dute si vezi daca... si eu ii zic: si daca piuie, ce? daca e sa mi-o zgarie cineva oricum la momentul pornirii alarmei e deja zgariata. asta daca intr-adevar mi-ar fi montat bine alarma. Dar la reno, ca si la matiz mi-au reglat-o in asa fel incat piuie doar cand footi un picior destul de sanatos in roata (daca-l dai in alta parte cu aceeasi forta) s-ar putea sa lasi urme.

Asa ca te trezesti ca dai o groaza de bani doar pe un sistem de inchidere centralizata. Alarma de fapt nici n-o folosesti cum trebuie.

Link to comment

Pai hai sa nu tragem concluzii pripite ... clasamentul acela sunt convins ca se refera la cat de repede se poate sparge mecanismul de deschidere a unei usi de masina - in nici un caz la cat de repede poate sa dezamorseze o alarma de masina ... asa ca alarma la masina are in continuare un rol important in a preveni o spargere (iar o alarma buna in zilele noastre ar trebui sa aiba pager si backup).

Edited by dinoc
Link to comment

Electro-Magnetic Pulse.

"A broadband, high-intensity, short-duration burst of electromagnetic energy."

"The resulting electric and magnetic fields may couple with electrical/electronic systems to produce damaging current and voltage surges. The effects are usually not noticeable beyond the blast radius unless the device is nuclear or specifically designed to produce an electromagnetic shockwave"

 

Se foloseste ca sa se dezactiveze orice dispozitiv electric si electronic. Ce-i drept, nu stiu sigur daca hotii din romania au asa ceva, dar unele intamplari cu masini dezactivate pe care le-am auzit ma fac sa cred ca da.

 

Se pare ca e vorba de ceva mai specific, adica HERF:

 

"HERF or High Energy Radio Frequency weapons, also known as HPRF or High Power Radio Frequency weapons are weapons designed to use high intensity radio waves to disrupt electronics. They operate in a similar way to EMP devices, by inducing destructive voltage within the electronic wiring. They are usually directional and can be focused on a specific target."

Link to comment

Mda ... nu stiu n-am mai auzit de asa ceva - decat in filme SF :) ... interesant este daca EMP merge ghidat sau dezactiveaza tot pe o anume raza :) si daca dezafcteaza masina banuiesc ca nici n-o mai poate fura (cu totul) :)

Edited by dinoc
Link to comment

Cauta pe google.

 

Am gasit instructiuni cum sa-ti faci un HERF dintr-un cuptor cu microunde :D

 

They are usually directional and can be focused on a specific target.
Edited by ticolino
Link to comment
...Cele mai usor de spart SUV-uri sint: Suzuki Grand Vitara, doua secunde, Honda HR-V - in 5 secunde si Ssangyong Musso, care a fost deschis in 7 secunde. Cel mai neprimitor SUV s-a dovedit a fi Range Rover, care i-a pus probleme hotului timp de un minut si 33 de secunde. ...

ăăăăă... SantaFe? :-?

 

... de fapt nu vreau sa aflu! [-O

Link to comment
Ce-i drept, nu stiu sigur daca hotii din romania au asa ceva, dar unele intamplari cu masini dezactivate pe care le-am auzit ma fac sa cred ca da.

 

 

 

pai cred ca la noi s-a inventat. nu exista nimic in lume, iar in .RO sa nu se afle cu mult inaintea altor tari mai dezvoltate...

Link to comment

Singura problema le-ar pune-o alarma daca are pager si e silent... Pentru ca, asa cum a patit un amic de i-au luat Jeep-ul Grand Cherokee din fata firmei noaptea, la goarna au bagat spray cu spuma si saraca a guitzat infundat de nu o auzeai nici daca stateai langa ea... Si au avut timp linistiti sa o urce pe platforma... Alarmele cu 7 mii de sunete sunt numai bune sa se oftice hotzul si sa dea cu caramida in geam... Si sa-l vad eu pe ala care sta la etajul 10 si ii urla alarma: in cat timp ajunge jos? Minim 1 minut daca e pregatit... In trecut mi-au spart magazinul si in 45 de secunde au golit o vitrina din celalalt capat si au iesit si inapoi. 45 de secunde i-a luat vecinului de deasupra magazinului sa coboare, ca la 4 dimineata dorm si copacii...

Link to comment

perimetrul la alarma nu pre-si are rostul - da multe alarme false

 

nu conteaza daca alarma-i pe silent sau nu oricum esti avertizat automat pe pager

 

Pagerul e ok (asa am si eu) - hotul ca sa patrunda intr-o masina trebuie ori sa-ti sparga geamul (caz in care esti imediat avertizat pe pager de shock puternic) ori sa-ti deschida usa (caz in care esti avertizat de usa deschisa) - valabil si pt deschis portbagaj.

Edited by dinoc
Link to comment

Tinand cont ca mai toate modelele se deschid cu o rigla de 30 cm, solutie data de producator la o solicitare online de cheie uitata in masina si masina incuiata, alarma este f. buna ... pt incuiat si descuiat masina... mie la galati mi-au furat capacul volanului...si nu se gasea decat la "comanda" =))

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...