cpop Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Salut, La pornirea AC, in primul minut de functionare, aerul are un miros neplacut (aer prafuit). Mecanicul - sa schimb lichidul de racire!!! L-am schimbat, dar problema persista. L-am rugat sa-mi demonteze eventual instalatia, curatare si remontare... nu are timp. E un Cielo HB din '97. A mai avut cineva problema asta? Daca da, cum, cu cine a rezolvat-o. Va multumesc. Link to comment
cchrism Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Desi n-am CIELO, cred ca primul lucru care ar trebui sa-l faci este sa schimbi mecanicul? Ce treaba are lichidul de racire cu aerisirea? Din umilele mele cunostinte sistemul de racire e capsulat. Ai incercat sa iei un spray din ala de curatat instalatii de AC pentru masina. Au in Carrefour si parca nu era f. mult. Din ala cu tubusor lung Link to comment
cpop Posted May 13, 2004 Author Share Posted May 13, 2004 Nu am auzit de spray-ul respectiv. Voi cumpara unul si dau de stire care e rezultatul. Mecanicul l-as schimba, dar ce stie, stie. Nici mie nu mi-ar conveni, in conditiile in care am suficient de lucru cu chestii pe care le am la degetul mic sa pierd timpul bajbaind... Link to comment
strumfuadi Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 mirosul respectiv apare shi la mashinile fara AC, dar e mai predominant la cele cu.. e vorba de nishte bacterii care se dezvolta in instalatie din cauza umezelii, din pacate... fenomenul apare chiar shi la AC de casa... Link to comment
VIPER Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Acelasi miros imi apare si mie, relax! Dar dupa un drum mai lung cu AC, dispare. Link to comment
FLEX Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Si totusi faceti ceva, fiindca bacteriile alea nu sint sudate pe instalatie, ci mai intra si in plaminii vostri = "boala aerului conditionat"!! E pe DaciaClub un topic cu spray-ul asta minune, o sa-l caut daca dati o bere ... Link to comment
iuzar Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Si totusi faceti ceva, fiindca bacteriile alea nu sint sudate pe instalatie, ci mai intra si in plaminii vostri = "boala aerului conditionat"!! E pe DaciaClub un topic cu spray-ul asta minune, o sa-l caut daca dati o bere ... Pai la cat de varza a ajuns forumul lor cred ca iti trebuie o lada de bere pina gasesti ceva acolo Link to comment
VIPER Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Nu o sa-l prea folosesc... Dar o sa-i zic mecanicului. Link to comment
iuzar Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Flex, ti-am furat berea... uite aici http://daciaclub.uniques.ro/viewtopic.php?t=1686 cica se numeste AirMax, costa in jur de 100-150k si iti trebuie un spray o data, se da cu el prin toate gaurile de aeraj Link to comment
VIPER Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Hmmmm... Si papa bacteriile? Mira-m-as... Poate schimba mirosul... Bacteriile alea seamana cu jegul dintr-un acvariu, si acolo se baga niste melci "specializati".... Dar un spray... Hmmm, ca sigur nu e organic... Link to comment
FLEX Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Iacata! e berea pe care am pierdut-o cu cea mai mare placere ... 8) 8) 8) Link to comment
iuzar Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Hmmmm... Si papa bacteriile? Mira-m-as... Poate schimba mirosul... Bacteriile alea seamana cu jegul dintr-un acvariu, si acolo se baga niste melci "specializati".... Dar un spray... Hmmm, ca sigur nu e organic... Da dar la acvariu se ducea daca il spalai si frecai cum trebuie... mai nasol daca intrau in siliconul dintre geamuri... Link to comment
cpop Posted May 14, 2004 Author Share Posted May 14, 2004 Sfant e curatatul instalatiei cu manuta, dar de unde timp. O sa incerc spray-ul minune si daca nu merge iau carticica + trusa de chei si-mi fac de lucru (da' la tata in curte, ca in fata blocului numai Daciile stau cu capota ridicata)... Link to comment
cpop Posted June 7, 2004 Author Share Posted June 7, 2004 Vineri, inarmat cu rabdare, spray-ul minune (285.000 de la un magazin din Pitesti) si trusa de chei, am demarat actiunea Curatenie. Am demontat grila din dreapta, apoi o tabla care acopera gura de alimentare cu aer. Aici surpriza: nu am nici un fel de filtru, nici de polen nici de altceva. Sun pe mecanic: citez "Nu are dom'le Cielo filtru de polen!" Desfac si motorul electric. In instalatie, normal, frunze, pamant (cred ca pe toamna aveam ce recolta). Curatenie, sters, aspirator. Montez motorul electric. Descarc spray-ul (face o spuma alb-galbui). Pornesc motorul si instalatia de AC pentru 15 min pe viteza 4 un sfert de ora. Mirosul dubios a disparut. Zilele astea o sa montez, daca gasesc un filtru de polen sau ceva care sa impiedice intrarea obiectelor nedorite in instalatie. Link to comment
SCC Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Din istoria mea cu Cielo-ul si alte masini, va relatez urmatoarele: Mirosul ala nasol e de la umezeala si il simt mai ales daca merg fara AC dupa ce in urma cu cateva ore mersesem cu AC pus. Nici cu bacteriile nu suntem departe de adevar. Cat despre frunzele care se strang la ventilator cred ca isi aduc si ele contributia la mirosul de putred. si eu am scos ventilatorul si am curatat de frunze, dar inainte de a-l remonta, am pus o bucata de plasa de tantari. Din cate imi amintesc am tinut-o cu mana si am prins ventilatorul peste ea. Gata cu frunzele. Pe mine ma enerva ca se auzea cum sunt rascolite de fluxul de aer. Iar spary-ul ala stiam ca trebuie bagat prin aeratoarele din bord prin furtunul ala lung. Link to comment
cpop Posted June 8, 2004 Author Share Posted June 8, 2004 Dupa terminarea tubului de spray este indicata pornirea instalatiei de AC pentru 15 min pe viteza maxima tocmai pentru a ca spuma respectiva sa se distribuie si sa actioneze in toata instalatia. Link to comment
razvani Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Astazi (Simbata) m-am inarmat cu trusa de scule, chei tubulare si spray. Am desfacut cam tot ce se putea de la aerul conditionat 1. Grilaj drepta fatza 2. Aparatoare frunze si alte alea facut dintr-un plastic foarte subtire. 3. Am scos toata instalatia de sub grilaj (din fatza ventilatorului). Instalatia cu clapeta de aer plus o chestie ca un glob din plastic negru care sa dea naiba daca stiu ce este... poate ma lamureste careva la ce foloseste. 4. Am scos ventilatorul. (ca sa il pot scoate pe asta a trebuit sa mai demontez o chestie voluminoasa pozitionata in margine... o chestie din plastic negru ca un tub care se propteste in motor... nici asta nu stiu ce estesi nici nu vad ce naiba rost are...zic eu ca mare specialist... ... ca nu este altceva decit un tub gros si in capat are ca un butoias fara nici un fel de iesire sau filtru sau senzor... poate ma lamureste cineva ce este si cu asta.. ... ca daca nu eu il scot... ) 5. Am scos suportul pe care este prins ventilatorul si care se intinde pina in partea din mijloc a masinii ... pina la radiator... acolo pe unde trece aerul si se raceste cind dai drumu la AC. A fost un MARE kin va rog sa ma credeti... poate nu am avut eu skula care trebuia... am dat fratzilor de un surub in partea de jos... unicul pe partea de jos... care este pozitionat exact in dreptul unor conducte care cred eu ca sint de la servodirectie... va dati seama ce sensibil loc... vizibilitate 5%... printr-un unghi ciudat... urit de tot... abia poti sa iti strecori degetele...1 ORA am stat sa desfac piulitza de acolo... nu exagerez cu nimic... cu o cheie fixa bagata pe SUB conducte... cite un sfert de 'spira' la fiecare 3-5 minute... ... dar mi-am facut damblaua... ... intr-adevar am avut mare bafta cind l-am montat... a mers ca prin minune din prima piulitza acolo... Aveti grija daca vreti sa nu ajungeti la un astfel de chin mai bine cautati skula pentru surubul ala (o cheie ceva 'dupa coltz' si un pic cotit, de 10 sa fie cheia parca) si daca reusiti sa il desfaceti usor puteti sa continuati si cu celelalte suroabe. Am curatzat fieacare coltzisor... am uns ventilatorul cu spray siliconic... L-am facut gigea-mai-mai !!! Nu va spun cit PRAF si cite frunze si daca stiti bobitze din alea din pom (fructe de nu stiu ce specie de pom)..... bobitzele alea imi faceau un zgomot cind dadeam drumul la ventilator de parca ziceai ca este urna de la LOTO6/49 "> . Toata treaba asta a durat (demontat - curatat - montat) aproimativ 3,5-4 ore... asa ca va puteti baga si voi la asa ceva... daca aveti timp... Apropos... dupa ce am montat totul (ma grabeam sa ajung la servici) am uitat 2 lucruri: 1. o piulitza care nu stiu de unde mi-a ramas... ... mecanicu' lu' peste !!! 2. sa pulverizez spray-ul pentru care de fapt desfacusem instalatia. Dar nu ma las... cind ies de la servici o mai fac o data bucati... nu chiar toata...cit sa intre vurtunelu'.... si poate gasesc si de unde e piulitza... Si in FINAL... ma duc sa beu MUUULTAAAA bere la Festivalul International TUBORG de la Casa Poporului... am auzit ca este super fain... BAFTA SI VOUA !!!! si sper ca nu v-am plictisit. Link to comment
iso Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 "ca sa il pot scoate pe asta a trebuit sa mai demontez o chestie voluminoasa pozitionata in margine " NU no da jos ca este canistra de vapori de benzina Vezi ca turbina(atentzie la contra-greutatile pentru echilibrare) de la ventilator poti s-o demontezi(pentru eficientza) s-o speli cu o pensula iar motorul sa-l desfaci sa ungi lagarele cu vaselina(chiar daca sint din cupru grafitat) face zgomot mai mic :thumbr: P.S. ghidul de aer ce duce la vaporizator in care se aduna frunze eu l-am curatzat cu aspiratorul si apoi l-am sters cu o cirpa Link to comment
razvani Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 ufff... ce bine ca mi-ai zis... ma incomoda si chiar o dadeam jos... Am vazut o sirma pe turbina montata... chiar ma gindeam ce mai este si aia... dar norok ca am lasat-o acolo... aha deci pentru aia era pusa acolo... Am facut bucatzi-bucatzi tot motorul si chiar si el era plin de praf si avea IN el fire de par...scame... ma mir cum de mia functiona... si l-am uns si pe el cu spray din ala de uns contacte ... ... merge acum "ca uns" !!! Mersi pentru lamuriri... si dracia aia ca o bila la instalatia de aer... aia ce este? ai idee? Link to comment
iso Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Sincer am desfacut toata shandramaua la ambele Cielo pe care le-am avut ...da de bila de care zici n-am dat(cine mi-a furat bila?) Link to comment
razvani Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Se poate sa fie vaporizatorul cum ziceai tu? Are 2 tzevutze care intra in el... una mica care vine de la motor (din partea de sus... cred ca aer vine pe acolo) si cealalta tot mica si subtire vine din interiorul masinii... Link to comment
iso Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 "Vaporizator" ii zice la radiatorul prin care trece aerul si se raceshte , bila cred ca e pusa de extratereshtri da oricum cine stie ce supapa de la AC o mai fi dar e sigur ca nu-i in plus . :gothigh: Link to comment
razvani Posted June 26, 2004 Share Posted June 26, 2004 Am adus o poza cu ce am eu si voi nu aveti... .dar poate ma lamuriti ce este.. Si am uitat sa va spun ca am folosit si spray-ul de curatat AC. Am bagat spuma si pe la grila de aer si pe la vaporizator, asa ca am avut spume in toate gaurile... Aveti grija daca faceti si voi asa .. cind dati drumul la AC si la ventilator la viteza 4 sa stati cu o cirpa la indemina ca incepe sa iasa mizerie si spuma pe la grilele de aer... eu nu mai faceam fatza sa "prind" spuma. Dupa ca s-a calmat spuma si nu a mai iesit am bagat un termometru in grila de aer din centru si asa cum era cu viteza 4 si cu geamurile deschise (cum scria pe tubul de spuma) am masurat temperatura. Era si in soare... sa tineti cont de asta. Am 8,6 grade... Eu zic ca este super !!! Link to comment
ovi_jer Posted July 19, 2004 Share Posted July 19, 2004 "ca sa il pot scoate pe asta a trebuit sa mai demontez o chestie voluminoasa pozitionata in margine " NU no da jos ca este canistra de vapori de benzina Acea chestie neagra voluminoasa nu este nici o canistra de vapori .Este amortizor de zgomot al tubulaturii de admisie.Fara acel amortizor de zgomot ai impresia ca ti sa mutat toba de esapament sparta in fata la motor in momentul cand o acccelerezi la maxim. Link to comment
andreicri Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 Desi n-am CIELO, cred ca primul lucru care ar trebui sa-l faci este sa schimbi mecanicul? Ce treaba are lichidul de racire cu aerisirea? Din umilele mele cunostinte sistemul de racire e capsulat.Ai incercat sa iei un spray din ala de curatat instalatii de AC pentru masina. Au in Carrefour si parca nu era f. mult. Din ala cu tubusor lung Unde se da exact?As vrea sa stiu! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now