Jump to content

Opel Astra H 1.6 Twinport Elegance - 2005


VIPER

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper ca nu sunt prea offtopic , dar se vorbea mai devreme de Astra GTC ..si deh..am avut "onoarea" sa vad ce stie un Corsa GSI cam acum vreo ora la intersectia de la pta dr taberei. N-am fost asa.. "smoked" cum ziceau aia in 2fast2furious.. in viata mea!

 

nush daca este vorba despre GSI dar uite ce scrie intr-un ziar din iasi la publicitate > :)

post-1268-1125688970_thumb.jpg

Link to comment
  • 1 month later...

iei... ditamai pompa...

asta e masina pentru aia care merg cu plinul facut si dupa 50km fac din nou plinul... =))

 

a mea, cand e pe rosu, piuie la fiecare pornire si clipuleste ledul rosu deci impactul e asemanator...

Edited by alx
Link to comment
  • 2 weeks later...

Azi dim. am vazut o clona a masini tale, cu exceptia ca e 1.7 CDTI, a unei colege. A dat 12.000 DDP cica era 16.000 dar a avut 4000 reducere pt. ca sotul ei lucreaza la un dealer Opel. Tipa nu stia amanunte, spune-mi cati cai are motorul ala? Pot da asa reduceri uneii dealeri??? Una din compensatii a fost ca are pe portiere sticker cu numele dealerului...

Link to comment

Reducerea care o primesti acum pentru 1.7CDTI este de 1500 de euro.

Acum s-a introdus si 1.3CDTI-ul de 90 de cai pe care in ofertele prin afara l-am gasit cu 6 trepte, dar la noi inca nu apar informatii tehnice, sunt curios ce cutie va avea acesta la noi.

Link to comment

Mai rar cu plinul ochi...

 

Am sarit si de primii 3000km. Pana acum, totul e in parametrii. Ultimul drum, de 555 km, a fost ciudat... Peste 160km (poate chiar peste 200, nu am stat sa calculez exact) cu ceata. 60 cu ceata densa (vizibilitate 3-5m, noapte), restul ziua si vizibilitate 20-200m. Vitezele pe portiunile respective au fost intre 30 si 90km/h. Rezultatul e in poza (am uitat sa zic ca in portiunile cu ceata temperatura exterioara era cam de -1 - 1grad, deci caldura in masina etc):

 

post-65-1133175758_thumb.jpg

 

La 140km/h era 8.8%, si asta pe o distanta suficient de mare cat sa se stabilizeze. A, si cu Sport. Conteaza mult, fara Sport scade bine consumul la viteze mari! Am preferat sa am niste ajutoare in plus pentru ca, dupa ce ca era ceata de nu vedeai in fata masinii, era plin de carute nesemnalizate...

Link to comment

Ca tot intreba lumea suparata de ce nu am afisata temperatura lichidului de racire... Ei bine, se pare ca BC-ul mai stie muuuuuulte chestii! Exista un meniu ascuns (cum e la VAG, sau la placile de baza Gigabyte in BIOS), tocmai sa nu-si bage toti ochii si mainile... Citez ce zice colegul opelist care a descoperit minunea:

 

"Se pot vedea printre altele : viteza reala transmisa direct de la toti senzorii de pe roata, viteza in m/s, temperatura lichidului de racire, temperatura inregistrata de senzorul de temperatura si cea afisata, cantitatea de combustibil injectata in ml/s, o multime de alte informatii printre care (cred) o aproximare a cati litri mai ai in rezervor."

Link to comment

Citez sursa originala: "...trebuie tinut apasat 10 secunde pe Settings pana se aude un "piu" in boxe si apoi pe BC. Apare meniul de BC iar apoi tot cu BC se schimba printre diversele ecrane cu tot felul de informatii."

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...