DANNY WOO Posted October 5, 2005 Author Share Posted October 5, 2005 Din 2006 Scania mareste puterea V8-ului sau la 620 cai,care va indeplini si normele EURO 5!!! Link to comment
DANNY WOO Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 Iata si pozele cu viitorul R620 in teste!!! Link to comment
SORAN Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Noul model de autocamion autohton ROMAN si ceea ce ati mai vazut si la BMW angel eyes pt acest nou model. Link to comment
DANNY WOO Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 (edited) Doamne ce plastic ieftin si prost!!! Si in ce hal arata instrumentele de bord!!! Edited October 7, 2005 by DANNY WOO Link to comment
maximus Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 intradevar. Stie cineva care is diferentele de pret dintre un roman si un iveco de exemplu(care cred ca e unul dintre cele mai ieftine camioane straine)? Sa zicem ca plasticele ca plasticele la roman, dar ca si confort cum stau? Pentru ca pentru un sofer de camion, banuiesc ca asta conteaza cel mai mult, mai ales cand face drumuri lungi.. Link to comment
DANNY WOO Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 Pai uite bordul la Iveco Stralis!!!Eu zic ca este o mare diferenta!!! Link to comment
maximus Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 pai imi dau seama de diferente (am stat si eu intr-un stralis,dar nici plasticul din el nu mi s-a parut cine stie ce), dar stau si ma intreb daca e chiar asa de mare diferenta de pret intre un camion strain si unul romanesc. Cat costa in mod uzual un cap tractor strain? ca sa avem o baza de incepere a discutiei.. Link to comment
DANNY WOO Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 Deocamdata nu merge site-ul lui IVECO ca sa vad preturile!!! Link to comment
dimi_A,B,CE,D Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 (edited) Pai un Volvo FH12 nou -motor de 420CP cabina Globetrotter costa 80.000 Euro iar un Daf XF cu motor de 430CP si cabina SpaceCab pleaca de la 72.000 aceiasi valuta.Roman ? Who cares? Edited October 7, 2005 by dimi_A,B,CE,D Link to comment
DANNY WOO Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 (edited) Am gasit poze cu interiorul lui DAF XF si din cate interioare am vazut pana acum asta pare cel mai inghesuit si cam neglijent organizat!!! Edited October 7, 2005 by DANNY WOO Link to comment
maximus Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 un eveniment care intuiesc eu ca e foarte important e The European Road Transport Show 2005. Detalii aici.Stiti unde am putea gasi poze de la asemenea manifestari (saloane auto, dar dedicate camioanelor)? Link to comment
DANNY WOO Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 Uite aici poze de la un Truck Tuning Show!!! >- http://www.4tuning.ro/gal/thumbnails.php?album=364 Link to comment
maximus Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 supertari pozele, ma intreb daca la proprietari nu le e mila de masini sa care ciment(cum era una). Din ce am observat in general se tuneaza scanii si volvo, un mercedes l-am vazut ratacit pe acolo. dany, poate ne ajuti si cu alte poze de la saloane auto, pentru ca ma intereseaza si conceptele ce se mai prezinta nou, producatorii mai putin cunoscuti.. eventual site-uri de reviste desore camioane, care au un continut mai bogat, nu numai prezentarea la revista. Cred ca o sa dau telefon si celelalte numere din lastautoomnibus , pt ca in numarul 5(de pe august) e prezentat printre altele un roman cu motor de 600 cp, modelul 26.600, plus remorchere gigant, plus neoplan starliner,iar in numarul 4 (de pe iulie 2005) prototipul roman 38.410 VFK, care cel putin pe coperta arata superbine.. Link to comment
DANNY WOO Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 O sa fac cautari serioase cu privire la saloanele pentru camioane!!!Despre revista Lastauto Omnibus ai idee daca au si site??? Link to comment
maximus Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 lastautoomnibus nu are site.. mi se pare ca exista in germana , dar e doar prezentare a revistei (din cate tin eu minte) Si niste poze reale(nu sunt prelucrate) Link to comment
DANNY WOO Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Aia este RABA tip "Irak" daca nu ma insel!!!Si vezi ca a aprut numarul 7 Lastauto Omnibus Maximus!!!!Acum am luat-o!!! Link to comment
maximus Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 la ce te referi cu cabina de tip "irak"? Cumva pentru ca au cabina cu dormitor? Cat despre numarul 7, ce e interesant in el? Ziceau ca vor avea un articol despre transportul camioanelor. Dar in rest?eventual ce e mai prezentat la news.. Link to comment
DANNY WOO Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Tip "Irak" cu filtrul de aer mai performant,adaptat pentru desert si dupa "striatiile" de pe bena!!!In revista cel mai interesant dupa mine este comparativul transmisiilor automate.Este un Volvo FH12 I-shift,MAN Tipmatic si Mercedes Actros Automatik.Clasamentul este:MAN primul are cea mai bine gandita cutie,Volvo pe 2 pierde datorita comenzilor care necesita acomodare si pe 3 Mercedes a carui cutie devine confuza la schimbari in timpul urcarii pantelor!! Link to comment
maximus Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 haideti sa vedem si fratii mai mici ai greilor de la firmele constructoare de camioane europene, destinate in principal traficului pe distante mici si medii: -daf cf: volvo vm la scania acest segment e ocupat de seria P (daca gresesc corectati-ma) Man L2000 Renault Midlum Iveco Eurocargo Mercedes Atego Link to comment
DANNY WOO Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Cateva wallpaper-uri cu Scania!!! Link to comment
maximus Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 inca o curiozitate: cum dumnezeu se ataseaza remorcile la capurile tractor? Cum se fixeaza in saua aia? Si daca tot suntem aici, care stie cum sunt legate vagoanele unul de altul si de locomotiva? "Tampoanele" alea sunt cele care tin legate unul de altul vagoanele, pe cale magnetica cumva? Link to comment
DANNY WOO Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Da la vagoane pe principiu magnetic,plus inca o legatura de siguranta!La camioane habar n-am cand se retrag acele "picioare" pe care sta semiremorca cat nu e atasata!!! Daca tot ai zis de "micile" ajutoare bag si eu cativa Scania P-serie!!! Si cateva Volvo FM!!! Link to comment
maximus Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 (edited) eu banuiesc ca e un mecanism care se "introduce" in sea, "prinzand" ca in menghina o chestie de la remorca. Dar poate gresesc. Oricum mi se pare mie, sau in romania nu vezi prea multe p-series? Ci mai mult r-uri? Edited October 9, 2005 by maximus Link to comment
DANNY WOO Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Cred ca sunt destul de scumpe pentru transporturile usoare si de aceea cumparatorii aleg mai repede Volvo FM sau alte marci!!!Si nici R-uri nu prea sunt asa la tot pasul cum vezi FH-urile!!!Se stie ca Scania e un lux pe care nu toti si-l permit!!! Link to comment
maximus Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 la asta ma gandeam si eu. In general se iau cred camioane mai bine dotate pe camioanele care vor circula pe rutele externe.. depinde acu si de cel ce detine camioanele. Edy spedition, are baza de operatiuni in hunedoara? Si garajele ? E ceva sa ai atatea sute de camioane. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now