Jump to content

Trucks,buses&other "giants"!


DANNY WOO

Recommended Posts

intradevar. Stie cineva care is diferentele de pret dintre un roman si un iveco de exemplu(care cred ca e unul dintre cele mai ieftine camioane straine)? Sa zicem ca plasticele ca plasticele la roman, dar ca si confort cum stau? Pentru ca pentru un sofer de camion, banuiesc ca asta conteaza cel mai mult, mai ales cand face drumuri lungi..

Link to comment

pai imi dau seama de diferente (am stat si eu intr-un stralis,dar nici plasticul din el nu mi s-a parut cine stie ce), dar stau si ma intreb daca e chiar asa de mare diferenta de pret intre un camion strain si unul romanesc. Cat costa in mod uzual un cap tractor strain? ca sa avem o baza de incepere a discutiei..

Link to comment

supertari pozele, ma intreb daca la proprietari nu le e mila de masini sa care ciment(cum era una). Din ce am observat in general se tuneaza scanii si volvo, un mercedes l-am vazut ratacit pe acolo.

 

 

dany, poate ne ajuti si cu alte poze de la saloane auto, pentru ca ma intereseaza si conceptele ce se mai prezinta nou, producatorii mai putin cunoscuti.. eventual site-uri de reviste desore camioane, care au un continut mai bogat, nu numai prezentarea la revista.

 

Cred ca o sa dau telefon si celelalte numere din lastautoomnibus , pt ca in numarul 5(de pe august) e prezentat printre altele un roman cu motor de 600 cp, modelul 26.600, plus remorchere gigant, plus neoplan starliner,iar in numarul 4 (de pe iulie 2005) prototipul roman 38.410 VFK, care cel putin pe coperta arata superbine..

Link to comment

la ce te referi cu cabina de tip "irak"? Cumva pentru ca au cabina cu dormitor? Cat despre numarul 7, ce e interesant in el? Ziceau ca vor avea un articol despre transportul camioanelor. Dar in rest?eventual ce e mai prezentat la news..

Link to comment

Tip "Irak" cu filtrul de aer mai performant,adaptat pentru desert si dupa "striatiile" de pe bena!!!In revista cel mai interesant dupa mine este comparativul transmisiilor automate.Este un Volvo FH12 I-shift,MAN Tipmatic si Mercedes Actros Automatik.Clasamentul este:MAN primul are cea mai bine gandita cutie,Volvo pe 2 pierde datorita comenzilor care necesita acomodare si pe 3 Mercedes a carui cutie devine confuza la schimbari in timpul urcarii pantelor!!

Link to comment

haideti sa vedem si fratii mai mici ai greilor de la firmele constructoare de camioane europene, destinate in principal traficului pe distante mici si medii:

 

-daf cf:

 

DAFCF.jpg

Haugsdal%20DAF%20CF%20City%20SZ.jpg

 

volvo vm

 

459-470x400.jpg

auto17.jpg

 

la scania acest segment e ocupat de seria P (daca gresesc corectati-ma)

 

04695-01.jpg

 

Man L2000

 

tgl-4.jpg

tgl-2.JPG

 

Renault Midlum

 

r013.jpg

 

Iveco Eurocargo

 

1107432637_g.jpg

 

Mercedes Atego

 

atego1neu.jpg

Link to comment

inca o curiozitate: cum dumnezeu se ataseaza remorcile la capurile tractor? Cum se fixeaza in saua aia? Si daca tot suntem aici, care stie cum sunt legate vagoanele unul de altul si de locomotiva? "Tampoanele" alea sunt cele care tin legate unul de altul vagoanele, pe cale magnetica cumva?

Link to comment

Da la vagoane pe principiu magnetic,plus inca o legatura de siguranta!La camioane habar n-am cand se retrag acele "picioare" pe care sta semiremorca cat nu e atasata!!! :scarpin:

 

Daca tot ai zis de "micile" ajutoare bag si eu cativa Scania P-serie!!! :thumbl:

 

Si cateva Volvo FM!!! :D

post-780-1128854884_thumb.jpg

post-780-1128854896_thumb.jpg

post-780-1128854909_thumb.jpg

post-780-1128854920_thumb.jpg

post-780-1128855366_thumb.jpg

post-780-1128855395_thumb.jpg

post-780-1128855496_thumb.jpg

Link to comment

eu banuiesc ca e un mecanism care se "introduce" in sea, "prinzand" ca in menghina o chestie de la remorca. Dar poate gresesc. Oricum mi se pare mie, sau in romania nu vezi prea multe p-series? Ci mai mult r-uri?

Edited by maximus
Link to comment

Cred ca sunt destul de scumpe pentru transporturile usoare si de aceea cumparatorii aleg mai repede Volvo FM sau alte marci!!!Si nici R-uri nu prea sunt asa la tot pasul cum vezi FH-urile!!!Se stie ca Scania e un lux pe care nu toti si-l permit!!! :D

Link to comment

la asta ma gandeam si eu. In general se iau cred camioane mai bine dotate pe camioanele care vor circula pe rutele externe.. depinde acu si de cel ce detine camioanele. Edy spedition, are baza de operatiuni in hunedoara? Si garajele ? E ceva sa ai atatea sute de camioane.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...