DANNY WOO Posted December 28, 2005 Author Share Posted December 28, 2005 In nici un caz aici "asa ca fapt divers"!!! Tu crezi ca se incadreaza la vreuna din categoriile acestui topic??? Link to comment
DANNY WOO Posted January 20, 2006 Author Share Posted January 20, 2006 Un Kenworth T2000 "micut" si "amarat"!!! Link to comment
DANNY WOO Posted March 4, 2006 Author Share Posted March 4, 2006 Alti constructori de automobile deja "se antreneaza" si la impacturile cu camioane,acest Audi A3 reusind sa isi protejeze soferul cu brio!!Oare noul Aveo ce rezultat ar fi obtinut??? )"> Link to comment
DANNY WOO Posted March 10, 2006 Author Share Posted March 10, 2006 Cu ala sigur as pleca prin lume! Link to comment
adostar Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Eu nu inteleg unde sunt ferestrele. pe afara nu se vede nici un fel de fereastra. Link to comment
VIPER Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Cred ca sunt acoperite cu acele capace metalice din lateral-spate, spate si sus, ca sa nu se holbeze toata lumea inauntru. Link to comment
DANNY WOO Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 (edited) Noul DAF XF 105 este o evolutie a modelului 95 XF,in materie de design atat exteriorul si interiorul au fost revizuite,cel din urma fiind imbunatatit substantial prin calitatea materialelor folosite.Astfel pe langa estetica si capitolul tehnica vine cu noutati DAF primind 3 noi motoare PACCAR MX de 12,9 litri cu puteri de 410,510 si varful de gama de 560 cai putere cu un cuplu cuprins intre 2000 si 2500 Nm.De asemenea XF 105 poate indeplini normele de poluare EURO 5 cu ajutorul aditivului AdBlue.Iata si cateva poze,eu sincer am ramas placut impresionat de calitatea interiorului,ultima poza este XF-ul 95. Voi ce parere aveti??? Edited June 6, 2006 by DANNY WOO Link to comment
DANNY WOO Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Oricum chiar si pentru DAF este o evolutie,macar la interior,ca la motoare mai au pana ajung pe cei 2 suedezi din frunte. > Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 La interior nu au stat rau nici inainte. Link to comment
guru Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Si transportul agabaritic, in timp ce era stationat in Bucuresti, pe B-dul Expozitiei Link to comment
DANNY WOO Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Pur si simplu ROMANI ! Isi bat joc de numele celor Van der Vlist care au o traditie indelungata in transporturi agabaritice. Link to comment
DANNY WOO Posted June 7, 2006 Author Share Posted June 7, 2006 Am mers cu el,un minus pentru ultimele 3 scaune care sunt cam inghsuite in rest absolut nimic de reprosat,motorul "toarce" frumos,iar suspensia este destul de confortabila pentru craterele de la noi,iar pe piatra cubica e chiar OK. Cele de la noi au fost echipate un propulsor diesel V6 de 250 cai EURO 3 si cutie automata 4 trepte de la Voith.Acum si pozele facute de mine,enjoy guys. >- Voi ce parere aveti de el??? 1 Link to comment
BogdanG Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Pur si simplu ROMANI ! Isi bat joc de numele celor Van der Vlist care au o traditie indelungata in transporturi agabaritice. Cu ce si-au batut joc? Daca ai fii vazut pe viu "monstrozitatea" ti-ai fi dat seama ca e greu de plimbat asa ceva prin Bucuresti ,primii 100 m i-am prins pe Calea Grivitei intr-o joi cind veneam de la intalnire ,era o armata de oameni care roiau pe linga utilaj ,unii desfaceau firele de pe stalpi altii le legau la loc . Nu stiu cit o sa reziste aceste Mercedesuri > mai ales oglinda retrovizoare de la usa din mijloc . Link to comment
DANNY WOO Posted June 7, 2006 Author Share Posted June 7, 2006 Pai si-au batut joc pentru ca au dat unda verde transportului desi nu aveau toate autorizatiile de transport si au conceput traseul prin Bucuresti total eronat,ce cautau ei pe straduta aia amarata?? Link to comment
BogdanG Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Straduta amarata de care zici tu se numeste Caraiman si era singura optiune pt a ajunge la destinatie ,pe sub Podul Grand nu incapea si nici pe sub Podul Constanta ,deci era singura optiune de a iesi de pe Calea Grivitei . PS> toate cazanele agabaritice de la IMMR ai trecut pe acea strada (Caraiman) asa ca lumea este obisnuita cu peisajul Edited June 7, 2006 by BogdanG Link to comment
DANNY WOO Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 Chiar si asa au dat-o in bara oricum,pentru ca nici firmele care trebuiau sa se ocupe de "degajarea" traseului nu au venit pe motiv ca nici nu au fost sesizate macar. )"> Link to comment
Mark-Damas 97' 98' Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 Ce topic fain , da pacat ca numai posteaza nimeni pe el ;( Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now