dAKuL_maniaK Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Revin cu inca o nelamurire.. De curand am stricat unul din cauciucurile de pe fata la Matiz.. Am dat cu el intr-o bordura.. Pe fata aveam cauciuri Debica, iar pe spate Montana.. Rezerva era tot Montana... Cum n-am inca bani de un cauciuc nou, acum pe fata am un cauciuc Debica si unul Montana... Si am observat ca scartaie foarte des roata cu Montana... Adica, in curbe sau la demaraj scartaie ca si cand as conduce foarte "sportiv", chestie care nu-i valabila... Ce credeti, e de la cauciurile diferite, sau sa fie altceva? Link to comment
alx Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Pai tu nu ai aflat inca de calitatea mult mai mica decat execrabila a tot ce poarta numele de montana??? Intrebarea ta este retorica, prietene! Link to comment
laurentziu83 Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 (edited) Ia schimba cauciucul care iti scartaie cu unul de pe spate de exemplu. Daca scartaitul persista atunci dute la service sa-ti verifice lonjeroarele. Si eu cand aveam matiz si pusesem un BFGoodrich pe o parte imi scartaia Montana cand plecam ceva mai repede de pe loc, dar nu tin minte sa fi facut la viraje urat. Daca dupa ce schimbi rotile intre ele scapi de problema atunci nu are rost sa citesti ce am scris mai jos. Ia citeste topic-ul asta de la cap la coada daca tot nu merge.http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4117&st=0 , sa nu ai probleme cu lonjeronul stramb. Edited September 3, 2005 by laurentziu83 Link to comment
andreib Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 (edited) Daca ai dat atat de tare intr-o bordura incat sa distrugi cauciucul este f posibil sa fi indoit ori bratul inferior ori bieleta de directie, astfel schimband geometria rotii. Dute la service si cere o verificare a suspensiei fata si fa-ti unghiurile de fuga. PS: De la o bordura nu se indoaie lonjeroanele ci doar de la un accident mult mai grav. Edited September 3, 2005 by andreib Link to comment
FLEX Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Pentru a verifica ce nu e in ordine iti propun urmatorii pasi: 1. pune 2 Montana pe puntea fata si vezi ce se intimpla 2a. daca scirtiitul persista, s-a dus amortizorul de pe partea pe care ai avut incidentul; deformarea bratului inferior e posibila 2b. daca a disparut scirtiitul, inseamna ca amortizorul a scapat; totusi, e posibil sa fi indoit bratul inferior (include si pivotul), lucru mai mult sau mai putin observabil la o inspectie vizuala; intr-o situatie similara, la mine nu s-a observat deformarea decit cu bratul demontat de pe masina, prin comparatie cu un altul. Oricum ar fi, pina reusesti sa mai cumperi un Debica iti propun sa pui Montane pe puntea fata si sa frinezi cu atentie daca mixezi Debica cu Montana pe puntea spate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now