bodyaron Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Cumnatu said: Din ciclul " mai am putin si ii dau foc " urmeaza : Dupa alti 600 km parcursi relativ ok cu masina avand cutie si convertizor nou instalate, reapar problemele : 1. Sa zicem ca rulez cu 50 km/ora si pun frana brusc, UNEORI, nu mereu, dupa ce masina s-a oprit, inca fiind cu piciorul pe frana - moare motorul. Hm... Repornesc, totul ok ( fra aa fost pusa fiind cuplata viteza, daca vorbim de frana pusa in mom in care as fi in " N " nu e nici o problema ) 2. UNEORI, nu mereu, ( in ultimele 3 zile ) lstau la stop in N, bog in D si ... evident, moare motorul. Repornesc, totul e ok - un timp 3. Sa zicem ca rulez cu 50 km/ora si iau rondul de la fantani de la Unirii. Sa zicem ca am scos din viteza ruland in inertie si la un mom dat vreau din nou sa accelerez, o bag in viteza si ... nimic. Dupa 1-2,5 secunde de nimic, intra in viteza si funcioneaza... pana la unul din puntctrele de mai sus. Pareri ????? - m-a disperat - Si eu am astfel de probleme, astept sa o duc in service Link to comment
alexs Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 tot nu s-a clarificat problema cu becul "power" care palpaie intermitent in bord. Care credeti ca este problema ? Solutii ? Tin sa mentionez , in momentul in care becul power este pe intermitent , motorul trage foarte greu . Link to comment
ovi_jer Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Mergi la service si pune scanerul pe masina. Link to comment
Cumnatu Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 (edited) xix1319 said: Banuiam , dar am vazut espero de 1,5 16valve automat si ma gandesc ca ar merge aceasta cutie la cielo automat 1,5 8 valve , cu mai putine modificari decat cea manuala. Dar nu stiu daca ma risc sa dau 10 mil . pe o cutie si sa ma trezesc ca nu merge ) Ma mai gandesc, si va tin la curent. "risca-te" si ia tot cutie de Cielo. Vei avea siguranta ca merge si mecanicii parolisti iti dau si garantie. Adica ei se asigura ca nu cumpara vre-un jaf, chiar daca il iau second hand. Operatiunea pe care o descrii tu nu cred ca a facut-o nimeni in .ro ( nu inseamna neaparat ca nu se paote ) . Daca vrei sa fi tu cobaiul... Edited January 8, 2007 by Cumnatu Link to comment
Arjuna Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 De vreo doua luni am urmatoarea problema: nu mai cupleaza in R. Totusi se poate cupla daca inainte pui maneta in D si apoi foarte repede (ca si cum ai vrea sa prinzi cuplul din D) intri in R. Daca te misti mai incet nu cupleaza cand ajunge in R. Masina am cumparat o in martie 2006. La un moment dat (espero fiind mult prea joasa) am luat un capat de sina care a gaurit cutia cam de un deget lungime. Atunci s-a oprit in vreo 3-400 metri, am dus masina la service unde am lipit gaura cu poxipol am pus din nou ulei si a mers. Cam dupa o luna doua a aparut aceasta problema. Ce idei aveti? Se poate totusi repara? Link to comment
Cumnatu Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 (edited) Parerea mea este ca nu e de la cutie ci de la schimbator si respectiv de la dintii lui de sub plasticul ce il acopera. NU ar fi rau sa arunci o privire acolo iar in caz de nu observi nimic deosebit sa mergi la service. Oricum, : nu mai cupleaza sau nu mai intra / sta schimbatorul pe pozitie ?? Edited February 22, 2007 by Cumnatu Link to comment
Arjuna Posted February 22, 2007 Share Posted February 22, 2007 Nu are nici o problema cu intrarea in viteza-schimbatorul intra fara probleme in pozitie. Intra in viteza R da nu cupleaza. Se aude ca si cum ar vrea sa cupleze dar merge in gol. Urca turometru pana pe la 1.700 ture si revine lin la 800 fara sa cupleze. Daca fac trick-ul expus mai sus merge. (ca un comentariu artistic: e ca si cum in D se formeaza un vacuum in cutie sau pe undeva pe acolo si apoi trebuie sa mut repede in R ca sa prind cumva depresiunea formata anterior in D). Am mers la service si se uita la mine cam asa . Atat. Link to comment
severg Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 alexs said: tot nu s-a clarificat problema cu becul "power" care palpaie intermitent in bord. Care credeti ca este problema ? Solutii ? Tin sa mentionez , in momentul in care becul power este pe intermitent , motorul trage foarte greu . Uite si eu am aceeasi problema.. Pana acum se intampla doar daca aveam motorul rece (si CV, bineinteles) si plecam dupa doar un minut, si azi mi s-a intamplat in mers, cu motorul cald.. Cnad imi aparea asta, opream si porneam motorul si gata... Ma gandesc ca o fi de la uleiul din CV, nu stiu sigur cand a fost schimbat ultima oara.. Iti poti da seama de uzura uleiului dupa culoare??? Ce culoare ar trebui sa aibe?? Link to comment
vlivius1 Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Daca nu stii de cat timp este uleiul in cutie mai bine il schimbi. Uleiul acolo nu se uzeaza ca in motor, deci nu iti poti da seama dupa culoare daca este uzat, culoarea lui trebui sa fie rosie. Link to comment
Cumnatu Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Asa cum se zicea mai sus, daca nu sti cand a fost schimbat, schimba-l de urgenta. Culoarea ar trebuii sa fie rosie dar e cel mai important ce impuritati ai ( sa speram ca n-ai ) in el. Link to comment
tmihai Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 (edited) Clipirea becului POWER semnalizeaza intrarea cutiei in regim de avarie ( LIMP to home MODE). Cutia intra in acest mod cand: un solenoid este in scurtcircuit sau nu are masa, switch-ul selector trimite un semnal incorect, senzorul de temperatura trimite indicatii eronate samd. Espero au cutii aisin care se gasesc si pe unele opeluri samd. Intrarea in avarie dimineata si revenirea dupa un mers de 5 minute cu masina presupune un switch selector murdar care nu mai face contact ok cand este rece... In modul de avarie ( becul clipind ) cutia selecteaza automat treapta a III-a de viteza si merge in mod hidraulic (toate electrovalvele nu mai sunt actionate). Pentru a nu omora masina vi se permite totusi selectia manuala a treptelor de viteza. In caz ca este in avarie schimbati numai ascendent.( adica plecare de pe loc cu tr 1, apoi in tr.2 si apoi in tr. 3., iar decat dupa o oprire completa a rotilor si cu piciorul pe frana selectati tr.1 in din nou samd ...) Edited April 10, 2007 by tmihai Link to comment
andydome Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 salut ! am un espero 1.8 cu cutie automata din `96. sunt mega multumit de masina numai ca : uneori...imi palpaie intermitent butonul de power!!! de cele mai multe ori cand apas frana se declansaza... si masina se coporta ca si cand ar fi apasat butonul power, adica se supra tureaza. In cartea masinii spune sa merg la service...am fost la service in oradea, craiova si bucuresti si au pus-o pe calculator...sa o ia la investigatii...pe loc.. in mers... i-au schimbat la un moment dat un cablaj de vreo 700 RON... de fiecare data cand o duc la service nu mai face.. la scurt timp...incepe iar sa se aprinda... de la ce sa fie? are sentimente masina si ii e frica de service? incearca cumva sa imi spuna ca vrea sa o marit? nu mai suport !!! please help... vreau sa conduc si eu linistit Link to comment
Viorel_Gabriel Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Salut am si eu un espero din 1997 cumparat recent si din cand in cand imi apare pe bord aprins semnul POWER ,iar in momentul acela masina trage mult mai greu si pleaca mult mai greu de pe loc.Acesta nu dispare pana nu resetez calculatorul motorului...nu imi explic ce are , nu imi dau sema...Puteti sa imi spuneti si mie ce se intampla , ce insemna si cum rezolv problema?Multumesc! Link to comment
VAXXi Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Ai cutie automata, deci. POWER e un mod al transmisiei automate folosit pentru a conduce in conditii de gheata si zapada, sau in pante mari (practic, blocheaza cutia in viteza a 2-a). Presupunand ca nu apesi tu butonul de pe schimbator, inseamna ca exista o defectiune a cutiei de viteze. Link to comment
dflorescu Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Nu cumva apesi tu din greseala pe butonul ala de PWR de pe schimbator ? O masina cu cutie automata se conduce altfel decat una cu MT, daca fostul propietar nu ti-a spus ce e cu butoanele alea pe-acolo, probabil ca nu ti-a spus nici ca daca pui pe Parking in timp ce mergi iti distrugi cutia de viteze. Citeste manualul de utilizare inainte de-a te urca la volan, trebuie sa stii ce reprezinta fiecare bec din bord (ca nu sunt de desingn alea), fiecare buton (sunt destui idioti care merg cu stopurile de ceata aprinse pt ca nici nu stiu de existenta lor, ei nu se vad din spate cand conduc), altfel ii incurci pe toti si nici tu nu te-ntelegi cu masina. Link to comment
Viorel_Gabriel Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 dflorescu said: Nu cumva apesi tu din greseala pe butonul ala de PWR de pe schimbator ?O masina cu cutie automata se conduce altfel decat una cu MT, daca fostul propietar nu ti-a spus ce e cu butoanele alea pe-acolo, probabil ca nu ti-a spus nici ca daca pui pe Parking in timp ce mergi iti distrugi cutia de viteze. Citeste manualul de utilizare inainte de-a te urca la volan, trebuie sa stii ce reprezinta fiecare bec din bord (ca nu sunt de desingn alea), fiecare buton (sunt destui idioti care merg cu stopurile de ceata aprinse pt ca nici nu stiu de existenta lor, ei nu se vad din spate cand conduc), altfel ii incurci pe toti si nici tu nu te-ntelegi cu masina. Salut , iti multumesc pt mesaj ,Nu apas pe butonul acela PWR din gresala , pur si simplu imi apare be bord in timp ce merg POWER licarind iar in momentul acela masina trage mai greu si pleca mai greu dupa loc. VAXXi said: Ai cutie automata, deci. POWER e un mod al transmisiei automate folosit pentru a conduce in conditii de gheata si zapada, sau in pante mari (practic, blocheaza cutia in viteza a 2-a). Presupunand ca nu apesi tu butonul de pe schimbator, inseamna ca exista o defectiune a cutiei de viteze. Multumesc in primul rand pt mesaj.Fostul propietar mi-a zis ca Winter este butonul folosit pentru a conduce in conditii de gheata sau zapada(acela dintr-e scaune).Asa e sau ma insel si in privinta asta???Credeti ca este o defectiune la cutia de viteze???Multumesc Link to comment
VAXXi Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Pai, ala e. Butonul Winter = modul "POWER". Dupa cum spui tu ca se petrece, inseamna ca din senin, cutia de viteze trece in modul de iarna. Cauzele pot fi mai multe, evident. Link to comment
lauamd Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Cel mai probabil există pe undeva un contact electric defectuos. Cred că cutia nu are nimic,problema este la partea de comandă electronică. Cred că ai nevoie în primul rând de un electrician. "> Link to comment
tmihai Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Viorel_Gabriel said: Salut , iti multumesc pt mesaj ,Nu apas pe butonul acela PWR din gresala , pur si simplu imi apare be bord in timp ce merg POWER licarind iar in momentul acela masina trage mai greu si pleca mai greu dupa loc. Cutia ta intra in regim de avarie. Modul de semnalizare este clipirea acelui martor. Cand mai face asa treci direct pe la service sa-ti citeasca eroarea la tester. Daca opresti motorul, codurile se reseteaza si trebuie sa astepti sa faca din nou. Edited July 24, 2007 by tmihai Link to comment
MihaiRO Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 (edited) Stie cineva sa-mi spuna exact care surub trebuie desfacut la A/T de Espero 1.8 ca sa golesti de ulei? Am incercat sa-l gasesc dar degeaba. Are prea multe suruburi jos si nu vreau sa desfac altceva decat ce trebuie. Daca un service mi-a cerut 1 milion ca sa-mi schimbe uleiul ar trebui sa presupun ca fac si un fel de suctiune ca sa-l scoata si din torque converter, nu? E cumva posibil sa golesti tot sistemul de racire desfacand conductele de racire care merg la cutie? Edited August 6, 2007 by MihaiRO Link to comment
lauamd Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Foarte mare atenţie Fă o poză şi afişeaz-o să vedem sau mai bine consultă secţiunea cu manuale şi vei găsi totul acolo. "> Link to comment
MihaiRO Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Acum sunt in Bucuresti si nu pot s-o pozez. Am incercat mai mult sa fac lucrarea din dragoste pentru masina. Imi place enorm de mult sa conduc si sa mai si mesteresc la ea din cand in cand. Dar nu am reusit sa gasesc surubul de golire si ma gandesc ca poate cineva are experienta cu treaba asta si ma ajuta sa-l identific. Eventual si daca cineva a gasit o metoda sa goleasca tot, nu doar sub jumate cum am inteles ca sa intampla in mod normal (restul ramanand in torque converter). Link to comment
lauamd Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Cel mai bine este să cauăţi aici în secţiunea de manuale unde poţi afla totul. manuale Link to comment
MihaiRO Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Am manualul. Am gasit surubul de golire in manual. Pe cutie e mai greu de gasit Ce nu imi dau seama e daca are vreo valoare golirea prin surub cu forta gravitationala sau trebuie realizata printr-o metoda sau cu un aparat. Link to comment
lauamd Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Cel mai bine este să te uiţi sub o maşină şi să faci o poză la şurubul pe care l-ai găsit. "> Sau mai simplu, întreabă pe unul dintre coforumiştii noştri care are Espero AT. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now