Jump to content

Pornire La A 4-a Cheie


Recommended Posts

ce sa fac au azi pe la ora 3? ma duc sa schimb odorizantul in masina. cum in ultimele 2 sapt nu am miscat-o mai deloc, am zis sa o si pornesc.

 

si...surpriza...nu a pornit decat la a 4-a cheie. si la ultima pornire tot asa a facut, a plecat la a 3-a.

 

in concluzie, la ultimele 2 porniri, facute la cateva zile distanta a plecat f greu.

 

idei? sfaturi?

Link to comment

Misc-o mai des ca intzepeneste acolo. Daca nu o pornesti macar din cand in cand se scurge tot uleiul din cilindri in baie si d-aia porneste asa greu.

Macar o data pe saptamana ia-o si tu la o tura in jurul blocului. :thumbl:

Link to comment

primele 2 incercari, am incercat asa cum se porneste un motor. cu ambreiaj calcat, daca am vazut k nu vrea, nu am insistat. fara "sprituri, etc".

 

3 si 4 cu juma de pedala calcata. m-am gandit si eu la bujii, dar din cate stiu au fost schimbate acum 2700km cand am luat masina.

Link to comment

N-am cum sa fiu sigur, dar fac o analogie.

Mie la Oltcit mi se scurgea benzina din carburator din cauza unei valve defecte (care in mod normal ar fi trebuit sa nu lase sa se intample treaba asta). Efectul era ca dupa o nepornire de citeva zile nu mai vroia s-o ia neam (si ca sa nu omor bateria, scoteam capacul si picuram niste benzina in carburator).

Link to comment

m-am interesat si se pare ca am bujii noi. chipurile. eu nu am asistat la procesul de schimbare. n-as vrea sa aflu ca de fapt nu mi-a schimbat bujiile.

 

 

@nfs: pai habar n-am despre ce valva e vb, sau daca o are si carburatorul de tico.

 

stie cineva ceva de valva asta?

Link to comment

re valva...dra nu stiu nici eu mai multe...

 

 

Din pacate si eu ma confrunt cu aceeasi problema..mai exact... Azi dimineata cand sa plec la munca ii dau prima cheie si porneste, insa dupa 5 secunde turatia motorului scade pana se opperse complet. Dupa ii dau cheie din nou fara nici un succes insa...mai stau 10 secunde si ii dau cheie din nou si de data asta porneste desii destul de greu. Acum nu stiu ce sa mai zic, fiindca bujiile le-am schimbat sambata si fisele si capacul de la delcou sunt si ele noi...Eu cred ca am probleme cu alimentarea mai exac carburatorul ca era destul de murdar..si inca n-am reusit sa-l curat...

 

Voi ce parere aveti?

Link to comment

Daca s-a intamplat dupa doua saptamani e firesc sa porneasca mai greu,benzina din camera de nivel constant s-a evaporat si primele doua trei incercari n-au facut decat sa aduca benzina in carb. La dacie ,,dadeam la coada" ca sa umplem carb,la Tico nu este posibil. Totusi daca fenomenul se produce la 24-48 de ore inseamna ca sunt alte probleme legate de carb. Nu cred ca are leg. cu fisele si bujiile care daca ar fi in neregula s-ar manifesta prin intreruperi.Ca sa verifici starea fiselor porneste motorul seara intr-un loc neiluminat ,deschide capota si spune :thumbl: -ne ce ai vazut!

Link to comment

Tot e bine ca a pornit :) :) :) Cred ca a vrut sa ishi bata joc de tine ca nu ai mai scoso demult la plimbare...Ia vezi maine dimineatza porneshte la sfert...asta in cazul in care ai dat o tura cu ea prin orash sa ii mai aratzi o Mercedesa , o honda, o toYota

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...