van den plas Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Aici te contrazic. La motoarele Euro 3, o instalatie performanta ajunge 700 euro, indiferent de marca masinii. <{POST_SNAPBACK}> La Nubira costa 400 E. La Logan ai dreptate este 700 E, deoarece Loganul are nevoie de o instalatie mai speciala, care sa-i protejeze galeria de admisie, care e din plastic si se poate sparge in cazul unei detonatii. Arunca o privire aici :majore Link to comment
FLEX Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Nubira merita din plin cei 2000E in plus fata de Logan, daca poti sa ii dai, da-i, faci o afacere. Intre Nubira SX si SW io votez pentru break, din motive estetice si practice. Piesele de schimb nu sint o problema, intotdeauna se vor gasi fabricanti after-market care sa faca anumite repere, chiar si dupa cei 10 ani pe care fabricantul e obligat sa acopere necesarul de piese de schimb; io am gasit piese ciudate chiar si pentru Fiatul meu din '65, asa ca problema sare din discutie, din punctul meu de vedere; problematica e doar ASIGURAREA GARANTIEI MASINII (cei 2+1 ani) in cazul ca uzina craioveana isi da obstescul sfirsit sub marca Daewoo. Intreaba la dealer/fabrica si vezi cum sta treaba mai exact. Link to comment
gonty Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 La Nubira costa 400 E. La Logan ai dreptate este 700 E, deoarece Loganul are nevoie de o instalatie mai speciala, care sa-i protejeze galeria de admisie, care e din plastic si se poate sparge in cazul unei detonatii. Arunca o privire aici :majore <{POST_SNAPBACK}> M-am uitat. Inca o data, eu vorbesc de Nubira II Euro 3 pe care nu merge instalatia de tip vechi. Chiar cei de la Daewoo mi-au spus asta! Mi-au spus ca e asemanatoare cu cea de pe Logan si Solenta si ei suporta cam 200 euro din instalatie astfel incat cea cu alimentare duala sa nu depaseasca cu mai mult de 500 euro pe cea numai cu benzina Link to comment
Mircea Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Inca o data, eu vorbesc de Nubira II Euro 3 pe care nu merge instalatia de tip vechi. merge orice instalatie de gaz pentru injectie! La Logan nu merge din cauza galeriei din plastic. @sp67 parca are o astfel de instalatie... Link to comment
keluboss Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 pozitia soferului mult mai buna in nubira in logan mi se pare prea mic locul pentru picioare, parca pedalierul nu e conceput cum trebuie - suspensii (amortizare socuri, stabilitate in curbe, stabilitate la viteze mari) super stabilitate la nubira, am condus mai mult wagon dar am mers si cu berlina si e mult mai stabila decit loganul comparatie o nubira de 200 k de km si un logan in rodaj nubira la 170 nu tremra, loganul la 140 parca se ridica de cur, ambele teste dn1, baicoi - eficacitate AC foarte buna prize si pentru locurile din spate, mai greu cu dezaburirea - zgomot interior la peste 3000 rot/min (si cei de pe Logan si cei de pe Nubira s-au plans de asa ceva) depinde de casetofon inca o data nubira mai silentioasa oricum - consum de carburant (cf datelor Nubira II Euro3 are dat extraurban 5.3l/100km ) nubira: 200 k km oras 11%-14% depinde de trafic, ac si benzina afara 7%-17% in functie de viteza de la 170 la 200 de km/h intre 15,7 si 17,8 loganul unui prieten de 1,6 8 in oras (se jura ca atit ii ia) 7,5 afara ps mare diferenta la abs la loganul repectiv cam slabut la nubira never failed Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Din toate comparatiile de aici eu vad ca lipseste una importanta, motorizarea: putere, tehnologie. Cred ca si asta e importanta. Link to comment
gonty Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 Nu vreau sa va contrazic, ca, in fond, nu am experienta. Insa, din cate mi-au spus cei de la Daewoo, centrul zonal, pe Nubira se va pune instalatie de gaz cu injectie secventiala si calculator. Avantajele, spun ei, ar fi: optimizare a consumului de gaz, pierdere mai mica de putere, eliminarea plamanului cu membrana de cauciuc. In fond 6 octombrie (data lansarii modelului pe GPL) nu e chiar asa departe si am sa ma hotarasc atunci ce voi face. Oricum feedback-ul pe care mi l-ati oferit, si va multumesc tuturor pentru asta, m-au hotarat spre Nubira. Link to comment
sp67 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 merge orice instalatie de gaz pentru injectie! La Logan nu merge din cauza galeriei din plastic. @sp67 parca are o astfel de instalatie... <{POST_SNAPBACK}> Nu stiu daca merge, eu am Euro2. De aia si ziceam ca poate ar fi mai bine un SH Euro2, cu astea n-am vazut sa fie probleme, pe cand Euro3, chiar montate din fabrica, cam vad ca au probleme cu GPL. Poate le-or rezolva pana scot Nubira cu GPL. Link to comment
gonty Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 Nu stiu daca merge, eu am Euro2. De aia si ziceam ca poate ar fi mai bine un SH Euro2, cu astea n-am vazut sa fie probleme, pe cand Euro3, chiar montate din fabrica, cam vad ca au probleme cu GPL. Poate le-or rezolva pana scot Nubira cu GPL. <{POST_SNAPBACK}> cel putin pe site-ul oficial anuntau aceasta aparitie din ianuarie pentru toamna. Mi-au raspuns la un e-mail ca va fi lansat pe 6 octombrie. Au avut, cred, timp sa testeze. Mi-au mai spus ca instalatia este BRC. Link to comment
andreib Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Insa, din cate mi-au spus cei de la Daewoo, centrul zonal, pe Nubira se va pune instalatie de gaz cu injectie secventiala si calculator. Avantajele, spun ei, ar fi: optimizare a consumului de gaz, pierdere mai mica de putere, eliminarea plamanului cu membrana de cauciuc. <{POST_SNAPBACK}> Am vorbit si eu la Comat pentru o instalatie de gaz si mi s-a indicat una cu injectie secventiala pe gaz pentru a nu avea probleme cu masina. Voi mai discuta problema si este posibil ca spre sfarsitul lunii sau la inceputul lunii octombrie sa-mi montez GPL ori in Iasi, ori la Craiova. Pretul instalatiei se invarte in jurul sumei de 3000 RON. Link to comment
test_driver Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 @gonty Acum ca ai vazut parerile noastre, poate te gandesti ca noi am fi pe un forum Daewoo, si multi om fi fani Daewoo, eu nu sunt dar Loganul nu este sub nici o forma peste Nubira II, Iar pretul Nubirei se merita. Oricum Ideea e sa pui aceeasi intrebare si pe DaciaClub, si apoi sa mergi pe un Forum unde nu e o marca anume si sa intrebi acolo, Oricum eu cred ca si pe Daciaclub vor spune ca Nubira e mai buna si merita banii, dar oricum important e sa-ti iei o masina care sa-ti placa, si te asigur eu ca Loganul o sa-ti placa dar cand vei trece pe langa o Nubira II o sa-ti para rau. Succes!! Link to comment
gonty Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 @gonty Acum ca ai vazut parerile noastre, poate te gandesti ca noi am fi pe un forum Daewoo, si multi om fi fani Daewoo, eu nu sunt dar Loganul nu este sub nici o forma peste Nubira II, Iar pretul Nubirei se merita. Oricum Ideea e sa pui aceeasi intrebare si pe DaciaClub, si apoi sa mergi pe un Forum unde nu e o marca anume si sa intrebi acolo, Oricum eu cred ca si pe Daciaclub vor spune ca Nubira e mai buna si merita banii, dar oricum important e sa-ti iei o masina care sa-ti placa, si te asigur eu ca Loganul o sa-ti placa dar cand vei trece pe langa o Nubira II o sa-ti para rau. Succes!! <{POST_SNAPBACK}> Sunt user mai vechi pe daciaclub si am urmarit toate posturile referitoare la Logan si chiar Logan versus alta masina. Uneori ai impresia ca posesorilor le pare rau ca au facut acest pas si din acest motiv incearca sa se autoconvinga ca e cea mai buna masina. Am avut de curand ocazia sa ma urc, fara a-l conduce. Nu prea mi-a placut pozitia inalta la volan si scaunul foarte tare. Una peste alta, pentru cineva care nu vrea foarte multe de la o masina, este o masina care are un pret corect. In ceea ce priveste design-ul, fiecare are gusturile lui (imi place mai mult decat Cielo sau Clio - nu stiu de ce dar asta este ). Alt avantaj al aparitiei sale a fost scaderea pietei SH, pentru cine ar vrea asa ceva. Dar fiinca vreau sa-mi iau masina pentru 5 ani, dupa cum am spus mai sus, probabil voi alege Nubira II Euro3 Wagon cu GPL. Link to comment
VAXXi Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Discutati despre calitatea pentru .ro versus calitatea pentru UE aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=6058 Link to comment
Mircea Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) Am promis poze comparative asa ca le pun acum. Aeratoarele de la nubira si cele de la Logan. La logan niste tuburi cu capace, care dupa 6000 de km deja zdrangane. Cele doua borduri. Cel de logan mai modern. Lipseste zona rosie de pe turometru iar o serie de martori din bord nu functioneaza (martorul de centura de exemplu) Modul de amplasare al comenzilor pentru geamurile electrice si oglinzi. La Logan este nevoie sa fii saltimbanc ca sa actionezi geamurile spate, si trebuie sa tragi frana de mana ca sa reglezi oglinzile. La logan tragi de sarma care se vede si topai pe scaun pana se aseaza la inaltimea dorita. La nubira rasucesti 2 rotite. Spatii de depozitare la cele 2 masini. reglajul la faruri este mecanic la logan, la nubira este electric manerele interioare la logan sunt prinse cu suruburi aparente modul de actionare al capotei de la portbagaj. portbagajul si rezervorul au deschidere din interior la Nubira la nubira bancheta spate e fractionabila, la logan e barata Capota la Nubira este izolata fonic Motorul de logan este foarte zgomotos peste 3000 rpm Oglinzile exterioare la Logan sunt identice. La Nubira oglinda din dreapta este convexa, pentru a "taia"cat mai mult unghiul mort. Este inscriptionata in consecinta. Uite si cum se vad cele doua masini din spate. Imagineaza-ti in care ai vrea sa te afli... Ca si un postscriptum, la Logan sunt ceva probleme cu inserarea in marche-arriere, cutia necupland de fiecare data. De asemenea este cam greu sa introduci in treapta 1 atunci cand masina se afla in miscare. Ca si dotari diferite, Nubira este echipata standard cu discuri de frana pe spate, radio-CD-Cassetofon, Logan cu computer de bord si RadioCD In incheiere Nubira este motor 1,6 16v 106 C, an de fabricatie 2002, km rulati circa 23000, varianta CDX al doilea proprietar, Logan 1,6 8v 90 CP, an de fabricatie 2005, km rulati circa 6000, varianta Preferance (top) Edited September 8, 2005 by Mircea Link to comment
tuf5075 Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Mircea@ cred ca ai dat cel mai sugestiv raspuns...iar poza cu spatele e...superba Link to comment
gonty Posted September 8, 2005 Author Share Posted September 8, 2005 Super pozele si comentariile. Iti multumesc. Link to comment
Mircea Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) Mi-a facut o reala placere! Am fost si eu profesor pana acum 2 ani... la nivel de liceu. Relativ la logan am mai uitat sa spun ca nu are bara colorata in partea superioara a parbrizului, si am uitat sa fac poze la tapiterie... deh mai uita omul... Si motorul meu e jegos, nu l-am spalat... Edited September 8, 2005 by Mircea Link to comment
steph Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 hehe ... cred ca subiectu poate fi ``inchis`` Link to comment
hawkeye Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 felicitari si de la mine .. orice comentariu ulterior e inutil ... Link to comment
AND Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 M-a convins pana si pe mine ca Nubira II e mai buna ..fapt care nu l-am disputat niciodata. Nubira II este mai buna , insa nu este ridicola o comparatie intre cele doua. Nu stiu insa daca nu merita sa mai pui putin si sa iei ceva mai bun..mai modern , mai economic ..la 10.500 euro cat costa Nubira II. Link to comment
steph Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 omu deja mai pune acei 2000 si tu zici sa mai puna inca putin pt. altceva si mai vine cineva si mai spune sa mai puna iar un pic si ne trezim ca isi ia omu ``maibahu`` lu jiji. daca ANeDe s-a convins ca nubira e mai buna, pai omule asta e argumentu suprem ) > sorry AND nu m-am putut abtine Link to comment
FLEX Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Mai steph, mai in limba romana, please ... Link to comment
steph Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) scuze prea multa cola in taste. si am uitat sa verific mesajul. Edited September 8, 2005 by steph Link to comment
MCojo Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 (edited) scuze prea multa cola in taste. si am uitat sa verific mesajul. <{POST_SNAPBACK}> Cred ca "cola" era in degete... No offense... Edited September 8, 2005 by mcojo Link to comment
AND Posted September 8, 2005 Share Posted September 8, 2005 Aaah ce mi-ar placea sa va vad intr-un topic de genul "Nubira II vs. Kalos" > Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now