Jump to content

Recommended Posts

Se mută la Tuning CNE.

 

Las pe alţii să spună ce se poate face să meargă repede, eu zic ce se poate face ca să opreşti repede ;) adică se poate pune o punte spate de Kadett GSI, ca să ai frâne pe disc în loc de tamburi, precum şi o pompă de frână de Espero.

Link to comment

Stai ca la masina respectiva sunt MUUUULTE schimbari, nu numai motorul!!! Tot trenul de rulare e schimbat... A mai ramas caroseria de Cielo si alte elemente dar putine...

Link to comment
strumfuadi: 

poate 150CP... te'a luat entuziasmul pe sus..

 

Na, acu' ce vrei, mai greseshte omu'. :oops:

Nu mai tineam minte daca era 150 sau 200.

Nu mi-ati spus daca o shtiatzi sau nu.

Se pare ca shia facut-o omu' respectiv. N-a dat-o pa la un atelier de tunare.

Link to comment
Se mută la Tuning CNE.

 

Las pe alţii să spună ce se poate face să meargă repede, eu zic ce se poate face ca să opreşti repede ;) adică se poate pune o punte spate de Kadett GSI, ca să ai frâne pe disc în loc de tamburi, precum şi o pompă de frână de Espero.

 

 

Ce ai cu puntea spate de cielo?Ai prea multi bani sa cumperi toata puntea?Discuri pe spate se potrivesc de la Vectra A cu tot ce e acolo.Cred ca iesi mai ieftin asa si mai putina munca.Am vazut la un cielo care avea modificarea asta,am vb. cu proprietarul si mi-a spus despre treaba asta.Oricum stiam despre discuri pe spate dar nu vazusem la nimeni.Daca vrei frane eficiente schimba si discurile de pe fata cu tot cu etriere si tot de espero

Link to comment

Eu unul n-as fi chiar atit de sigur ... bara din aia e si pe Matiz, dar asta nu inseamna ca masina nu se "barceste" ... aaaaaaa! daca ii pui niste amortizoare super-dure poate atunci ar mai anihila din torsionarea caroseriei.

Link to comment
Daca vrei frane eficiente schimba si discurile de pe fata cu tot cu etriere si tot de espero

 

Păi de-alea am, că am Espero :P

 

Bara aia se cheamă "sway bar" şi îmbunătăţeşte stabilitatea în curbe, pentru că practic "închide" o latură a paralelipipedului format de amortizoare şi caroserie.

Link to comment

Bara care se pune intre capetele amortizoarelor se cheama strut-bar. Sway-bar sau mai bine zis anti-sway bar leaga extremitatile inferioare ale elementelor suspensiei.

Strut-bar-ul rigidizeaza intr-o oarecare masura caroseria, dar nu indeparteaza senzatia de barca. Ca efect negativ, in nefericita situatie in care cineva iti loveste masina in una din aripile fata, e posibil ca socul sa fie trimis prin strut-bar si in cealalta parte.

Link to comment

Mai aveam o intrebare pt. voi. Chip pt. cielo se gaseste in alta parte decat la firmele astea de tuning?Oricum daca stiti si niste adrese ar fi bine sa mi le spune-ti si mie.Ce stiu pana acum e ca sint in jur de 300 euro.Daca stiti undeva mai Ieftin vreau si eu.

Link to comment
  • 3 months later...
Mai aveam o intrebare pt. voi. Chip pt. cielo se gaseste in alta parte decat la firmele astea de tuning?Oricum daca stiti si niste adrese ar fi bine sa mi le spune-ti si mie.Ce stiu pana acum e ca sint in jur de 300 euro.Daca stiti undeva mai Ieftin vreau si eu.

 

Daca vrei sa faci o treaba nu sa-ti strici masina cu chipuri, pune-ti motor de opel calibra 16V de 150 de caluti si mai vii de-acasa.

Eu daca as avea posibilitate mi-as pune ca merge si pe Espero.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Fratilor de astazi sunt posesorul unui cielo cu chip si cu filtru de aer Pipercross...rezultatele sunt peste asteptarile mele!

 

Pe hartie se pare ca am castigat in jur de 10 cai la motorul de 75cvp...

Acum impresiile sunt bune...adica cand am aerul bagat nu se mai simte asa rau ...trage chiar bine...toata operatiunea dureaza maxim o ora

CHIP costa 200 euro fara TVA

Filtru depinde de care vrei...eu mi-am pus unul de 85 de euro fara TVA care de abia a incaput sub capota!...fiind conic e cam naspha de pus

 

Oricum o sa vin joi la intalnire asa ca doritorii pot sa vada acolo...

 

 

Apropop stie cineva unde si-a montat NFS oglinzi incalzite???

Link to comment

motor euro II. Masina e din '96...coreeana.

 

Nu iti dau telecomanda ca la celelalte...aici ma refer la oricare masina mai noua de 2000...cu exceptia Daewoo si Dacia...cipul e reversibil, in sensul ca il sterge din nou si il rescrie cu valorile standard. :) Am observat toata operatiunea care este foarte usoara:

se scoate unitatea (stanga fata jos, se desface, se scoate cipul...e la fel ca ram-ul de pe placile video vechi...e bagat intr-un soclu...se sterge cu infrarosii, se rescrie cu ajutorul PC...si gata!

 

Vin si eu joi la intalnire si discutam mai detaliat!

Link to comment
Apropop stie cineva unde si-a montat NFS oglinzi incalzite???
n-a spus-o el chiar echivoc da' io m-am citit ca la Radacini gara de nord. In spate au un atelier. Baietii par profesionisti. La ei mi-am montat eu inchiderea centralizata si alarma.

 

Acum ma uit pe oferta lor: pretul de lista este 1.3mil lei (pt 2 oglinzi). Probabil ca el a dat 700.000 dar i-au montat degrivatoarele pe sistache la colt...

Vad ca se mai pot pune si geamuri electrice fata cu 175-205 euro + tva (in functie de firma).

 

Pe mine insa m-ar interesa o cotiera pt Cielo. Si-a montat cineva asa ceva? Se poate macar (din cauza franei de mana)?

 

Sa nu uit: ce motoare euro II in 96 mai baieti? Dinalea care merg cu benzina cu plumb? Daca e din 96 maisina are motor SOHC (cunoscut de asemenea ca si OHC) si este euro 1.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...