Jump to content

Recommended Posts

deci la mine la tico nu aveau pe stoc gata facute si au pus o toba care se potrivea ca dimensiuni si teava de inox au profilat-o pe loc dupa modelul alei mele. dezavantajul este ca o taie pe a ta bucati ca sa ia modelu profilului :)

 

per total sunt foarte multumit. se vedea clar ca baietii stiu foarte bine ce au de facut si au si sculele sa o faca, profesionisti cum rar am mai vazut, vb foarte serios :thumbl:

Link to comment
  • 2 weeks later...

:banana: Am aflat ca la C&C, chipul este 100 E nu stiu daca cu montat sau nu,si iti da max. 5 cp.In consecinta cred ca o sa-mi iau chiulasa de 16 valve.Am vazut eu ca sunt unele chiulase care au delcoul normal ca la a mea.Acum mai tre sa aflu ce tre sa mai schimb in afara de chiulasa.Cred ca cu modificarile pe care le-am spus ajung la 95 cp.si daca mai umblu si la filtru si la evacuare ... > :) .Toate astea sunt programate in aceasta vara.Pana atunci culeg informatii si adun bani. :thumbl:

Link to comment
eu am un cielo din 95,1.5 sohc,380000 km.i-am pus arbore de espero 1.5 sohc,chiloasa de opel vectra 1.6,i-am scos filtrul de aer si capacul de la filtru,folosesc benzina 98,cateodata 99+ V-Power,jante pe 15 in 6 spite.fuge destul de bine si trage binisor.putin mai bine ca inainte(de ce sa ma laud ca fuge de rupe)...la liniute pierdeam mult cu cauciucuri pe 13" pt ca patinau mult...cu cele pe 15 scartz f.putin...ia si in a doua scartz...in treapta I-55,II-90,III-120,IV-150,V-185...deci sunt multumit de el...am facut multe astra-uri 1.6,cielo-uri executive 16v,espero 1.5 si 1.5 16V,chiar si o dacie cu motor de fuego 1.7...

 

 

As vrea sa stiu aproximativ cat te-a dus afacerea asta si daca se potriveste chiulasa de opel 1.6 fara modificari.Opel vectra b cu motor de 1.6 16 valve are 101 cp.Oare chiulasa d'aia nu s-o potrivi? :-?

Link to comment
:banana: Am aflat ca la C&C, chipul este 100 E nu stiu daca cu montat sau nu,si iti da max. 5 cp.

 

Eu am chip upsolute si plseaza cu 10 ponei... Si este pe aici un Cielo.. cu Chip + filtru aer + evacuare Borla completa... Rezultat.. Vladeee... :tongue:

Te chinui cam mult cu axa aia cu came... si nu prea merita... mai degraba starngi bani ce cauciucuri ca o sa ai nevoie :D :) ) :tongue:

Link to comment
Eu am chip upsolute si plseaza cu 10 ponei... Si este pe aici un Cielo.. cu Chip + filtru aer + evacuare Borla completa... Rezultat.. Vladeee... :tongue:

Te chinui cam mult cu axa aia cu came... si nu prea merita... mai degraba starngi bani ce cauciucuri ca o sa ai nevoie  :D   :):tongue:

 

 

Un chip la un motor normal aspirat ar trbui sa-ti dea vreo 10% din puterea motorului.

Link to comment

ce rezultaate...e ok..merje bine...evacuare completa insemnand si saxofonul din inox... :D

 

acum am probleme cu sensorul de temp... am schimbat sonda si cand se incalzeste motorul incepe si scade acul pana jos ai acolo ramane...m-am uitat eu pe acolo si banuiesc ca e papucul ala care cred ca din cauza caldurii se deformeaza si nu mai face contact...deja nu il mai suport...

Link to comment

:thumbl: Am trecut ieri prin colentina si am gasit un magazin de piese sh de daewoo.Din pacate era inchis dar am luat nr. de tel.L-am sunat pe respectivul si l-am intrebat de ce ma doare pe mine,adica chiulasa 16 valve cu tot ce e pe ea si mi-a zis ca costa 200 si ceva de E.Nu e scumpa deloc avand in vedere ca e cu tot cu axe cu tacheti si culbutori.Tre sa ajung sa ma interesez daca e ce imi trebuie mie. [-O<

Link to comment
  • 1 month later...

am fost la dyno tester si rezultatele sunt urmatoarele: 209km\h top speed, 88 cp, 147 Nm (cuplu). cei de acolo (dim sport) au zis ca sunt surprinsi de cat scoate tinand cont de motorul pe care il aveam. eu unul wsunt multumit

Link to comment

Vlade.. ai pus filtru K&N ca al meu??? La ce turatie ai cuplu maxim? 3500RPM? Si ai grija ce dai de mancare la poneii aia... de ce pui Super+ 98 de la Rompetrol s-ar putea sa se mai inmulteasca :thumbl: Ce benzina aveai cand ai dus-o la dyno? Eu am observat cat de mult conteaza CO (pune un bidonas de aditiv pt cresterea CO in rezervor, la plin... si vei fi surprins). Si mai sunt carcotasi care spuneau ca motorashele astea ale noastre sunt vechi, mananca mult pt ceea ce pot... etc... 147 Nm... cam cat au motoarele de 1,6... A.. sa-ti mai dau un pont: vezi sa modifici setarea de CO de la 92 la 95... (jumper pe mufa de langa ecu).

Link to comment
Baieti,

La cielo sohc non-euro nu mai dati banii pe chiptuning pentru ca se poate si altfel.

Cat va consuma acum dupa asta?

 

Ultimul consum mixt... 636 km cu 43,6L... vezi detalii... http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...=20entry60224

 

ce ai vrut sa spui prin "se poate si altfel"

 

@vlad: de la mama ei Craiova setarea este 92.

 

si cum este cu RPM-urile alea??? nu ti-au dat niste grafice dupa dyno? Ceva.. date... spune-ne si noua...

Edited by CT_ZDB
Link to comment
  • 6 months later...

Am inteles ca la cielo se rescrie epromul pentru cip tuning. Intrebarea mea ar fi : se gaseste pe undeva

imaginea astfel incat sa ne rescriem un nou eprom (presupunand cam avea epromul si un programator de epromuri) ?

Edited by panz3r
Link to comment

eu unul daca m-as baga sa ii rescriu cuiva chip-ul, i-as zice ca ii garantez lucrarea, si ca daca nu merge ii dau masina mea, nu tramvaiul.

 

asa oricine poate incerca pe masina altuia...nu tommy?

 

si mare zmeu ar fi.

Link to comment

:o fftopic:

 

mai danut, trebuie sa facem diferenta dintre filme SF si viata reala

eu iti spun ca stiu cum se scrie soft pt masinarii si "e grele"..

si nimeni nu se apuca de asa ceva .. bum bum hai sa bagam..

dar ce vina am eu daca nu ai prins nuanta?

Link to comment

Ideea e ca daca se gaseste o alta masina care sa aiba piese identice (ecu, eprom, etc) nu vad ce mare inginerie ar fi sa se copieze epromul. Normal ca nu vreau sa merg cu tramvaiul dar 350 euro mi se pare cam

mult pentru un cielo obosit si ~5 cai in plus (as da maxim 100). La turbodieseluri unde scoti 20-30 de cai incepe sa se merite.

Link to comment

Cu ce ajuta alt ECU? Sa-l dezmembrezi poti si la asta, ca se pune la loc. De citit nici gand. Iar experimente nu poti sa faci daca nu e legat la un motor.

 

Daca e pe asa se poate ... gasi un ECU. Dar nu inteleg la ce ajuta. Stiu ca E/EPROMurile protejate sunt la limita imposibilului de citit.

 

Daca aveti vreo idee nu va sfiiti :)

 

Avem mai multe sanse sa mituim pe cineva sa ne dea imaginea :)

Link to comment

Tommy daca nu ai ceva de spus te rog ignora-ma. Daca vroiam masina de alergat imi luam masina de alergat. Hai sa nu ne imbatam cu apa rece.

La alte masini merge metoda copierii softului (de ex Skoda).

Daca e un eprom simplu nu cred ca poate fi protejat . Pana la urma rolul lui este sa stocheze informatiile si sa le livreze procesorului. Nu stiu ce exista efectiv in cutia ecu dar din posturi am inteles ca exista priintre altele un procesor si o memorie care se rescrie.

Edited by panz3r
Link to comment

apropo.. dau si eu la schimb cielo pe o 'masina de alergat'.

cat o fi costand una? din ce zici tu.. e cam la fel de scumpa/ieftina ca un cielo?

 

 

ps eu nu te inteleg .. asta e motorul, atat poate, asta e pompa.. atat poate.. ce vrei sa-i faci din soft nene?

daca nu ai inteles ca restul sunt vise... nu incerca inutil sa ma aburesti

Edited by Tommy
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...