DJ-77-COK Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Am si eu cateva poze. Cum vi se par? Link to comment
ToPser Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 ma tot uit dupa hatchback-uri si nu inteleg de ce la alea tunate nu o pus nimeni ceva aripioara in spate ca sa ii rupa forma aia cam prea rotunda. stie careva? Despre asta vorbesti ? Link to comment
sultanu Posted December 11, 2005 Share Posted December 11, 2005 Mama frate cielo ala rosu e superb chiar mi-a dat niste idei Link to comment
tuf5075 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Si acu idei pentru cei interesati... Mi e mi s-a parut frumos...mai aleas ca se citeste si o semnatura... >- Link to comment
geti Posted December 23, 2005 Share Posted December 23, 2005 An trecut pe cielo tuning si ma gandeam sa ii fac niste ochelari pentru faruri,sa le fac rotunde si masca sa o fac ca la astra h GSI astupata, si cu o mica gaura cam ca la espero.Bineinteles urmeaza si bucati spoilere si nu numai si cel mai important jante,pe 14 din metro.Nu vreau avion ci asa ceva mai simplu si frumos si ma gandeam sa va dati cu parerea in cee ce priveste masca si farurile.Astept idei pro si contra. Link to comment
Mad MAX Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 @tuf5075: frumoase jenti are kadett-ul! Link to comment
pyc Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 (edited) Mi-am pus eleronul ...care are niste ploape de cielo de vanzare pls! Edited December 31, 2005 by pyc Link to comment
vshome Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Buna ziua tuturor! Am si eu o intrebare, ca dupa ce am citit toate mesajele de pe forum am ametit complet ... Am un Cielo coreean din 1995, din cel cu A/C si faruri de ceata (GLE cred ca-i spune), cu kilometri putini (l-am luat de la o ruda in varsta la 37.000 si acum, dupa 1 an jumate are 53.000). Am decis ca am sa tin masina pana cand sa "se mai scoale" din curte. M-am hotarat sa-i fac un chip tuning, in Cluj, la tuningchip.ro - lucreaza si in Bucuresti, insa Clujul e mult mai aproape. A auzit cineva de firma asta? Sunt in regula baietii? La telefon mi-au promis cam 8CP+, ceea ce mie mi se pare destul (aprox 10% din cat are acum ar trebui sa faca ceva diferenta). Operatiunea e intr-adevar perfect reversibila in caz de necaz ? Merita? Cu ce ar trebui sa continui? Si nu ma refer la frana si suspensii, ci strict la ce ar mai trebui facut ca sa maximizez efectul chip tuning-ului. Va multumesc! Link to comment
Crista_Silviu Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 incearca un filtru de aer sport montat de profesionisti si o evacuare doar cu o toba finala sport...o sa se simta diferenta sigur...bafta Link to comment
vshome Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 o toba finala sport vs. toata evacuarea sport - cam care ar fi diferenta, in CP vorbind? multumesc! Link to comment
Crista_Silviu Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 La o evacuare originala daca ii pui numai finala sport si ramane intermediara originala...mare lucru nu faci (din cate stiu eu) insa daca o sa elinini intermediara si lasi doar o toba finala sport...o sa se simta diferenta dar nu pot sa-ti spun in CP... Link to comment
alinush16V Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 CINE POATE SA-MI SPUNA UNDE SE AFLA REZONATORUL? AM INTELES CA UNDEVA SUB ARIPA DREAPTA.MULTUMESC Link to comment
Tommy Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 (edited) In partea dreapta e admisia de aer , deci cum stai la volan in dreapta, este exact sub filtrul de aer . http://acdc-service.ru/images/nexia/295.gif Edited May 9, 2006 by Tommy Link to comment
alinush16V Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 acolo este un fel de teava (conducta) subtire din aluminiu. care e rezonatorul de sunet mai exact? din poza aia nu inteleg nimic ca e prea mica. multumesc Link to comment
gabilx Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Cu ce ar trebui sa continui? Si nu ma refer la frana si suspensii, ci strict la ce ar mai trebui facut ca sa maximizez efectul chip tuning-ului. In functie de filtru de aer care il pui si de evacuare poti obtine pana la 6-7 CP+. Link to comment
ovi_jer Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Cel putin 100% din puterea motorului ) mai ales la motoare non-euro la care evacuarea este mai mult sport decit ecologica. Nu mai sperati la cai verzi pe pereti la motoare pe benzina aspirate. Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Adica nu se poate obtine nici un fel de imbunatatire dinamica la cielo? Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Mai @madmax, ce naiba.. imbunatatirile din astfel de modificari sunt insignifiante... Sau faci parte din categoria celor care cred ca: - filtru aer sport - 10 CP - detenta inox - 5 CP - finala inox - 5 CP - serpisori inox - 10 CP - tips inox- 1CP - aerisiri false pe aripi - cate 2 CP fiecare - prelungiri spoiler, eleron la inaltimea lunetei, codita de rechin si pleaope la faruri - minim 10 CP prin imbunatatirea Cx-ului... )"> Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Daca sunt insignifiante te invit la o proba cu cielo-ul meu vs nubira ta sa simti pe pielea ta acel "insignifiant". Inainte de montarea chiulasei comprimate masina a scos pe dyno cuplu de 147 Nm! La chestia cu serpisorii de inox nu esti departe la castigul de putere. Pt cunostiintele tale la un motor sunt 2 lucruri care ofera putere substantiala: serpisorii si axele cu came sport. Restul ofera mult mai putina putere. Deci ... ca o concluzie ... cand vrei sa vezi tipsul meu in mers contacteaza-ma! PS: sa stii ca modificarile kitch-oase ale exteriorului nu ma caracterizeaza. Link to comment
Mircea Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Acum chiar suntem offtopic, dar am auzit ca ai mai primit invitatii si nu le-ai onorat Link to comment
ovi_jer Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Mircea ai uitat de volanta usurata care aduce inca 10 CP. P.S Tips-ul cu leji aduce 2CP Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Cand o sa fie Valcea la 15 km de Bucuresti o sa o onorez si pe aia. Se pare ca super moderatorii gmclub au inceput sa faca bascalie de topicuri ... Daca sunteti sceptici nu mai postati doar de dragul de a va exprima scepticismul. Link to comment
tolin Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 De ce nu postezi o copie a diagramelor de la dyno ? Ai spulbera orice indoiala. Link to comment
ovi_jer Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Postam sa priceapa nepriceputii si gura casca la cei care se considera priceputi ca tuningul la motorul de cielo este decit pe hartie si in povestile din parcare. Daca ai vreo plangere la adresa moderatorilor ai dreptul sa faci asta catre un administrator prin butonul ''Report'' sau folosind mesageria privata nu pe forum incalcand 2 puncte din . @Tolin In romania nu exista dyno omologat si verificat metrologic.Asemenea standuri le detin cei care vand cai verzi pe pereti. Link to comment
Mad MAX Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 (edited) Pentru ca nu le am. O sa refac acel dyno la Master tuner in primavara sa vad si castigul dat de chiulasa comprimata. @ovi_jer: Tu te pricepi la tuning-ul motorului de cielo? Edited January 3, 2007 by Mad MAX Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now