dan22y Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 De cateva saptamani apare o problema la motor, in mers si anume: motorul functioneaza perfect, pana in momentul cand schimband treptele din 1 in 2, din 2 in 3, pana aici perfect, trage bine, ridic piciorul de pe pedala de acc., decelereaza, iar la accelerare pt un moment scurt "da in cap", o secunda, "smunceste", pe urma merge normal, adica trage normal. Acum vine intrebarea: ce sa fie? bornele la baterie sunt stranse, sa fie din fise, bujii? pe luni merg cu ea la service. Treaba asta o face cand si cum cu rezervorul plin,gol,...adica sunt zile cand nu face deloc, zile cand face o data, de doua ori pe zi, adica mai rar. Scuzati nr de adica... Link to comment
woy Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 (edited) Daca e Matiz cu motorizare Euro II sunt mari sanse ca fenomenul semnalat de tine sa se datoreze proastei functionari a supapei de recirculare a gazelor arse reziduale (EGR). In general, daca te duci in service prima tentativa de remediere a acestei malfunctionari este supraturarea motorului in scopul curatarii supapei . Nu mai cita postul anterior! Edited September 14, 2005 by claz Link to comment
sprite Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 ...schimbă valva PCV sau curăţ-o cu spray pt. carburator; merge şi cu degripant. "> Link to comment
zalmoxis Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 costa 10 lei !..Mai mult dai pe spray !!!! Eu o schimb la fiecare schimb de ulei ! Link to comment
dre77us Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Aceleasi simptome le avea si Matizul meu. Am schimbat valva PCV (140k lei, in Ct) si acum merge "ca pe roate". Link to comment
tolin Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 ...schimbă valva PCV sau curăţ-o cu spray pt. carburator; merge şi cu degripant. "Ulciorul nu merge de multe ori la apa". La tipul acesta de valva apare uzura mecanica la actuator si nu mai realizeaza legea de functionare dorita. Link to comment
dan22y Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 rezolvat in sfarsit problema care o acuzam. Schimbat un injector (care era blocat, pe deschis mai mult-timp injectie mai mare), schimbat fise, bujii, si8 facut revizie la 10k km. merge brici, trage bine motorul. Link to comment
hitman Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Problema: se opreste motorul dimineata atunci cind se frineaza pentru a opri. Nu conduc io masina ci consoarta. Bineinteles, procedura de pus frina este: apasat ambreiajul si apasat dupa aia frina ( ) Oprirea mot. sau tendinta de oprire se intimpla pina se incalzeste. Matiz 19.000km revizia facuta de o luna. Decind a aparut problema asta mai pilpie din cind in cind 'check engine' dar fara sa ramina aprins ('apare, sta putin si dupa aia dispare', asa zice consoarta, it wasn't me ) O sa o iau io la un drive test duminica. Marti m-am programat la service. Ceva idei cu care sa-i string de cojones pe aia de la service? Benzina s-a pus de la pompa la care se pune de obicei (Agip de 95) Link to comment
Recommended Posts