andreib Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 zalmoxis said: Mai baieti deci motorul de FIAT A FOST ODATA unul din cele mai bune propulsoare...Scoate fix 75 CP (nu mai mult) sau fix 90cp de ceva timp... Link to comment
zalmoxis Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 andreib said: sau fix 90cp de ceva timp... Bine zis "de ceva timp" dar la momentul cand a fost desemnat motorul anului aia era puterea. In plus nu as recomanda nimanui sa-si ia motorul de 90 CP, tot ala de 75 e mai fain. Link to comment
BogdanG Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Sunt surprins Lucian de preturile lui Toyo Motor, revizia la AVENSIS D4D costa undeva peste 700RON, o fii mult ???? Link to comment
zalmoxis Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 La cati km se face revizia asta Bogdane!?! Link to comment
Leutzu Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 (edited) lucian14 said: fara exagerare o masina cu 1150 kg cu o cutie etajata corect si cuplul sus mentionat, face fata la multe "vapoare" de 2.0 L poti verifica asta pe forumul toyota. Asta este cea mai mare aberatie din multitudinea de aberatii pe care le tot indrugi pe forumul asta. Da, poate cu un motor de 1.6L dar scuza-ma un benzinar de 2.0L are cuplu cam de 175NM si cam 135-150CP. Singurul lucru la care acest extraordinar motod de care vorbesti tu bate acel motor de 2.0L este CONSUMUL]/b]. Daca 11s demaraj 0- 100km/h sunt performante pentru tine...ma scuzi...dar visezi...si lasa-ma pe mine cu forumul toyota pentru ca daca toti sunt ca tine "motorul meu e cel mai bun", "a mea e cea mai mare", "am facut un BMW M6 cu al meu D4D"...nu are concordanta. Edited September 28, 2007 by Leutzu Link to comment
zalmoxis Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Bai Leutz nu te mai arunca asa!!.. Omul a spus ca face "multe vapoare" nu a spus ca "le face pe toate" si nu uita ca vapoarele sunt si grele!!...Daca vrei sa fi corect faci calcul la CP/100 Kg si poti sa compari cat de cat ..Sunt prea multi factori in ecuatie ca sa stam sa i disecam pe toti, dar inca odata, nu orice masina de 2000kg cu motor de 2 litri sta in fata unui Tico la semafor...ar trebui sa stii asta!...Asat asa ca exemplu. Si nu sunt 11 sec sunt 10 sec, ceea ce scuza-ma dar nu orice benzinar de 2000 cmc e capabil sa scoata. Faptul ca merita un Diesel, e dat de consum pana la urma!...Iar D4D 1,4 ala isi merita fiecatre banut! Link to comment
yir Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Am gasit un site cu mai multe teste de masini si in principal cu ce conta cel mai mult, repriza 80-120 in treapta a4a si a5a. Avem o Toyota Yaris 1.4D4-D aici http://www.ar-c.de/autotests-autobilder/toyota/029c.cfm si aici un ford mondeo cu motor de 2.0 benzina http://www.ar-c.de/autotests-autobilder/ford/015c.htm de unde reiese un avantaj pt toyota dar numai in mers, la plecarea de pe loc e un pic mai lenta. Fiind in clase diferite diferenta de consum nu e relevanta. Link to comment
VIPER Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 zalmoxis said: Faptul ca merita un Diesel, e dat de consum pana la urma!... Absolut delc. Sau nu neaparat. Pentru mine unul consumul, culmea, e irelevant. Astra mea consuma in oras intre 11 si 14 (cand mergeam numai pe Sport) si nu m-am plans de consum. Vaporul actual mananca intre 9 si 11 dar nu a venit iarna. Pentru mine merita acest diesel in primul rand pentru cuplu si pentru "halul" in care trage ca vaca in a 2-a si a 3-a (e doar un exemplu ce-mi vine acum in minte). Pentru mine personal Diesel-ul a reprezentat o afacere clara in conditiile in care masina a costat 7500. Cu ce am mai bagat eu in ea dupa aia a ajuns pe la 8500-8800. Din nou, raman la ideea ca am facut "o afacere" cu banii pe care mi-am permis sa-i investesc in auto. Link to comment
mr_ Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 yir said: Am gasit un site cu mai multe teste de masini si in principal cu ce conta cel mai mult, repriza 80-120 in treapta a4a si a5a.Avem o Toyota Yaris 1.4D4-D aici http://www.ar-c.de/autotests-autobilder/toyota/029c.cfm si aici un ford mondeo cu motor de 2.0 benzina http://www.ar-c.de/autotests-autobilder/ford/015c.htm de unde reiese un avantaj pt toyota dar numai in mers, la plecarea de pe loc e un pic mai lenta. Fiind in clase diferite diferenta de consum nu e relevanta. Demarajul intr-o treapta impusa nu reprezinta performanta maxima a unei masinii. Un benzinar care se respecta ajunge in zona rosie a turometrului cu a 3-a pe la 140-150km/h (adica tot pe unde ajunge un diesel obisnuit cu a 4-a, nu a 3-a in zona rosie), demarajul cu a 4-a si mai ales a 5-a e absolut irelevant pentru performanta globala. Avantajul toyotei in mers e valabil doar la soferii carora nu le place sa retrogradeze sau sa urce in ture. 80-120 intr-a 5-a e mai degraba un indice de confort decat de performanta. Performanta e masurata de 0-100km/h, 0-200km/h, 1000m cu plecare de pe loc, tururi de circuit, etc... adica situatii in care esti cu turometrul in rosu si nu la jumatea cadranului. Link to comment
tolin Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=298355 Link to comment
mike.omega Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) Hai sa mai punem niste paie pe foc Am fost cu Citronelu din dotare la SIAB, ieri, adica sambata. La dus am fost 4 persoane la intors am fost numai 3. La intors am mai folosit si ceva AC dar numai pentru vreo 80 de km de autostrada. Stilul de mers afost unul agresiv, viteza de croaziera pe A2 a fost undeva pe la 150-160. La intrare in capitala aveam un consum mediu de 7.5% si o viteza medie de 114, he he! Dupa aglomeratia si nebunia de la SIAB inapoi pe autostrada am mers la fel iar consumul mediu a fost 7.7% iar viteza media coborase undeva pe la 90, nu am resetat BC-ul la iesire din capitala Comparatie cu C4 pe benzina Cu motorul pe benzina as fi consumat min 65-70L de benzina(fata de cei 40L de motorina consumati ieri), nu as fi putut merge cu 150 pe A2 tot timpul deoarece se apropie turatia de 5000rpm si taie AC-ul. De reprize in depasiri nu mai vorbesc ca n-are rost. Se poate observa lejer ca diferenta de consum nu este prea mare insa consumul se datoreaza rulatului pe autostrada la viteza mare. Inainte de autostrada am verificat consumul mediu si era undeval a 7% dar nu depasisem 100 mai deloc )"> PS: partea cea mai misto este in oras unde un C4 1.6 pe benzina consuma undeva intre 12 si 13% pe cand cel 1.6 HDI consuma intre 7 si 8%, ultimul din urma variaza mult in functie de trafic. Edited October 7, 2007 by mike.omega Link to comment
laurentziu83 Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) Mda, in plus ai si autonomie mai mare, eu am facut plinul la gaz, am mai mers vreo 40 de km prin oras, am plecat spre Bucuresti cu 4 persoane in masina, am mers cam cu 140 pana la Drajna si cu 170-180 pana la intrarea in Bucuresti, am mai mers vreo 10-15 km si a trecut automat pe benzina, concluzia e ca, la fiecare drum de Bucuresti va trebui sa fac plinul la destinatie, sa am si de umblat. La Passat daca fac plinul, imi ajunge de dus, umblat prin Bucuresti vreo 100 de km, intors si inapoi acasa mai am un sfert de rezervor. P.S.: mie nu-mi taie AC-ul nici la 185, si am vreo 5750 de ture. Edited October 7, 2007 by laurentziu83 Link to comment
mr_ Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 La 5000 rpm un benzinar ar avea vreo 180. Si benzinarul meu nu taie AC-ul Si nici nu are complexe la demaraj in fata unui dizal de putere comparabila. Si nici nu consuma atat de mult. Din calculele tale ar insemna ca benzinarul ar lua peste 10, ceea ce pentru un motor de 1.6 care se vrea contemporan e enorm. Nu ia rabla mea din 1900 toamna atat Si exista si benzinare economice. Taica-miu are Ceed 1.4, inca nu e iesita din rodaj si consumul pe care l-a scos pe 2500km e de 5.9. E drept, preponderent extraurban si cu excese putine, insa nu inexistente. Link to comment
mike.omega Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) @MR: cu benzinarul am ajuns la 180 pe la 7000rpm, aproape de limitare, facea motoru ca toti dracii, consumu instat era vreo 20 si tot asa Nu uita ca tu ai totusi 2.0 si nu 1.6. Plus ca nici 1.6 pe benzina de pe C4 si nici al tau de 2 litri nu au cine stie ce tehnologie in afara de o injectie multi-punct. Ceed'ul tatalui tau e mai usor, motor mai mic, si in plus nu cred ca depaseste prea mult limita de viteza Ca sa-ti faci o idee: 1.6 benzina la 150 are consum instant 10% iar 1.6 diesel are 8-8.5%(in functie de ocupanti si AC din cate am observat). Alte date: Consum instant la 90kmph, mers constant: 4.6%. Consum instant la 130kmph, mers constant: 7.5%. Daca binenteles te poti abtine sa nu mergi mai repede )"> Edited October 7, 2007 by mike.omega Link to comment
zapacitu Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 mike.omega said: Cu motorul pe benzina as fi consumat min 65-70L de benzina(fata de cei 40L de motorina consumati ieri), Dar de ce asa mult?Din cite stiu eu C-ta-Buc dus intors sint max 450km...cu fataiala din bucuresti , hai 500 km.La un consum de 7 si ceva rezulta vreo 35 de litri consumati...De unde 65-70l? Daca un motor de 1.6 consuma 14l/100 in extraurban, mai bine ii dai foc... Iar 7 si ceva de motorina imi pare super mare consumul...deja nu mai seamana a diesel... Link to comment
mr_ Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) @Mike Au bagat limitarea de viteza in Romania 180km/h? Ca ma intorc inapoi Ceed -ul e mai usor tocmai pentru ca nu-i diesel 7000 la 180???? Sigur nu erai intr-o treapta de viteza gresita? Nu zic de Nubira... zic si de Ibiza care are motor de 1.2 si care la 180 (la vale, si pe ceas) are 5000rpm... La 6000 fosta mea Ibiza are peste 160 cu a 4-a Apropo de economie... se duce subsemnatul la servici la 5 dimineata, Bruxelles-Liege, 103km din care 95 pe autostrada. 40 minute, din clipa in care am bagat cheia in contact si s-a aprins ceasul de la bord. Se duce subsemnatul cu colegii in excusie sa vada avioanele la Bourget, apoi se intoarce la 2 dimineata acasa. Inca 40 minute. Consum de gaz: 28L. Pret gaz:45 centi/l Motorina e 1.1E... Si vorba ta, rabla mea n-are cine stie ce tehnologie nici pe gaz nici pe benzina Edited October 7, 2007 by mr_ Link to comment
Leutzu Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 mike.omega said: @MR: cu benzinarul am ajuns la 180 pe la 7000rpm, aproape de limitare, facea motoru ca toti dracii, consumu instat era vreo 20 si tot asa Nu uita ca tu ai totusi 2.0 si nu 1.6. Plus ca nici 1.6 pe benzina de pe C4 si nici al tau de 2 litri nu au cine stie ce tehnologie in afara de o injectie multi-punct. Tocmai ce am venit de la un drum mai lung si la 170km\h aveam 4500rpm...si mie imi taie benzina la 8000rpm... Link to comment
mike.omega Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 @Zapacitu: eu am scris si niste viteze pe acolo, alea fac diferenta de consum @MR: la 130 simti ca stai pe loc PS: o fi cutia la motorul pe benzina mai scurta, habar n-am! Link to comment
BogdanG Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 @Leutzule la Mitsu al tau puterea maxima este la 5750rpm deci degeaba ajungi la 7000rpm ca tot nu zbori iar viteza maxima este 205km/h . @mike.omega nu este chiar corect calculul tau adica nu este asa de mare diferenta intre benzina si diesel mai ales la drum lung . Motorul diesel mic are un consum aberant la viteze mari/turatii ridicate . Benzinarul la aceiasi rotatie consuma aproximativ la fel sau la unele masini chiar e mai economic benzinarul Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 @mike, ai facut niste calcule de ma faci sa cred ca Esperoul meu e masina de consum sau ca o loganesc eu pe drumul ala. (Asta ca sa nu zic ca 180 am undeva pe la 5000 de ture). Cel mai mare consum al meu pe Bucuresti - Constanta a fost putin mai sus de 9%. Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Drive test cu VW GOLF 1.9 TDI (varianta 105 CP) DSG/6, consum mediu vineri in urban 16,7 l/100 km imediat ce am iesit spre BUftea a scazut la 9 si apoi la 7... O masina de toata isprava iar cutia aia DSG e o minunatie, m-a cucerit. Din pacate masina e muuuult prea joasa pentru gustul meu... Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 zalmoxis said: ... consum mediu vineri in urban 16,7 l/100 km ... Din ce relatazi, nu-ti este clar ca o astfel de masina n-are ce cauta in aglomeratiile urbane ? Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Nu stiu! Depinde cum privesti lucrurile!...In primul rand nu stiu cam cat as fi avut consumul cu o benzinara comparabila iar din punct de vedere al cutiei, clar ca pentru oras e mai mult decat recomandabila. In alta ordine de idei, tineti seama ca acest consum a fost inregistrat in Bucuresti intre Mosilor si Universitate, vineri, la orele 13, cand mai mult stai decat mergi...Distanta am parcurs-o in fix 55 minute. Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Dupa 1 an de loganeala prin aglomeratii schimbi EGR-ul (750 lei), iar dupa inca 1 an schimbi turbina (10.000 lei). Cu banii astia iti iei un Matiz sh si circuli fara probleme. Link to comment
BogdanG Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Dle Tolin EGRul nu se schimba ci se curata iar turbina noua costa 450E cu tot cu montaj . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now