Tommy Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Drive test cu VW GOLF 1.9 TDI (varianta 105 CP) DSG/6, consum mediu vineri in urban 16,7 l/100 km imediat ce am iesit spre BUftea a scazut la 9 si apoi la 7... Bre, nu mai da consumuri de 16-17 ca nu se face consumul mediu pe 50-500 de metri ) Din ce relatazi, nu-ti este clar ca o astfel de masina n-are ce cauta in aglomeratiile urbane ? E putin cam scoasa din context Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) De asta e plin de anunturi de vanzare ( http://www.google.com/search?q=vw+1,9+tdi&...tart=0&sa=N ), 45 de pagini pe gugel si oferta este mult mai mare decat cererea ? Edited October 8, 2007 by tolin Link to comment
stefanus Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Exemplu: Noile motoare de la Daihatsu (marca apartine de toyota) scot in jur de 4.4L la consum combinat! Sunt masini spatioase. 1.000 cc 69 CP, merg foarte bine. - deci 0-100 in 11,1 sec !! -- V max 160. (la sprint iei un golf 4 diesel de 101 cai din 2002). O masina din asta trage in orice treapta, are 5 locuri, pretul de achizitie este in jur de 10.000 euro (incepe de la 8.990). http://www.daihatsu.de/cuore,1256.html Eu zic ca nu se mai merita sa cumperi diesel. Reviziile cica sunt mai scumpe, ect, ect. Se vede si afara ca se cam trece pe benzina - hybrid - gaz. Eu zic ca benzinarele japoneze sunt viitorul! Link to comment
Tommy Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) De asta e plin de anunturi de vanzare ( http://www.google.com/search?q=vw+1,9+tdi&...tart=0&sa=N ), 45 de pagini pe gugel si oferta este mult mai mare decat cererea ? O nu e tocmai o statistica.. dar in romania pe primul loc la pastrarea valorii de revanzare au masinile germane, diesel, cu dotari Sunt multe rezultate intoarse de ta pentru ca s-au vandut multe aici, si s-au adus multe de afara.. e firesc, ca exercitiu poti inlocui schema cheie "vw 1.9 tdi", cu orice altceva Golful e o masina care s-a vandut mereu bine, si se va vinde bine. Edited October 8, 2007 by Tommy Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) Bre, nu mai da consumuri de 16-17 ca nu se face consumul mediu pe 50-500 de metri ) Si pe ce distanta zici ca-i recomandat sa faci consum mediu!?!.... @Stefanus : poate ne arati si noua de unde ai scos-o pe asta ca in vest trendul e catre benzina!?!...Ca inseamna ca eu citesc stiri din vestul altei planete. Edited October 8, 2007 by zalmoxis Link to comment
stefanus Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Toyota va deveni compania cu cele mai multe vehicule vandute pe plan mondial. http://en.wikipedia.org/wiki/Car_manufacturers Japonia este pe locul 1 in clasamentul mondial si are rata cea mai mare de crestere (la nr. de vehicule vandute). Unde vreau sa ajung este ca japonezii sunt specialisti in motoare pe benzina si nu pe motorina. Urmand firul logic si tehnologic as zice ca benzinarele au mai mult viitor si mai multe alternative de combustibil decat un diesel. (la diesel este doar biodiesel din cate stiu eu). Statistici de vanzari benzina/diesel nu am gasit dar voi cauta. Eu zic ca vanzarile benzinarelor vor creste si vor scadea dieselurile in anii viitori. Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) Depinde ce intelegi prin anii viitori...S-ar putea sa ai dreptate daca motorul Diesotto o sa fie utilizat pe scara larga. Altfel, dupa ce o sa te uiti prin statistici vei vedea ca trendul e ca motorina sa se dezvolte mai puternic. Apropos de Toyota, daca ar fi cum crezi tu de ce ar mai lucra niponi la un Diesel de 6 cilindrii!?!... In alta ordine de idei n-am auzit pe nimeni sa spuna ceva de cutia DGS care este o "altfel" de cutie... E prima data cand recunosc ca se poate fara pedala de ambreiaj dar cu reprize si consum mai bune decat in cazul in care a treia pedala e prezenta pe masina...Super inventie.. Altfel ca parte negativa, desi masina respectiva avea circa 8000 km la relanti se simtea trepidatia motorului in volan pe maneta cutiei si chiar in masina. La Ignis DDiS - testat in aceeasi zi - nu se simtea deloc. Probabil asta e diferenta intre CR si sistemul pompe -duze. Edited October 8, 2007 by zalmoxis Link to comment
Tommy Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) La noi inca nu se va schimba balanta preferintelor diesel/benzina, tot mai multi vor diesel Si pe ce distanta zici ca-i recomandat sa faci consum mediu!?!.... La un rezervor.. Edited October 8, 2007 by Tommy Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) He, he, sa-mi aranjezi tu si mie un test drive pe distanta asta...Fac si cinste... Edited October 8, 2007 by zalmoxis Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) Doar la europenii zgarciti este trend-ul pe automobile cu motor Turbo-Diesel pentru circulatia in marile aglomeratii urbane, ceilalti, care au si tari mari si distante imense de strabatut si orase aerisite nici nu vor sa auda de ele, pentru ei, un benzinar de 2,0 - 2,5L este solutia minima. De motorul in discutie rade oricine are un benzinar natural aspirat de 2L, iar la pretul motorinei cat pretul benzinei cade si ultima reduta. Doar nerozia provenita de la sinistrul "bey, am cu ce !" poate face un sofer pe o astfel de masina sa blocheze urcarea in panta foarte accentuata a unei celebre scurtaturi din Bv prin strabaterea ei de jos si pana sus la sub 20km/h si 1500 rpm. Bineinteles ca, dau dovada unui comportament periculos de tipic cand cineva din spate, baga treapta a-I-a si incearca sa-i depaseasca. Comportamentul acesta nu-l vezi la niciun benzinar pe acel traseu, dovada ca, in multe cazuri, soot-ul (fumul) de la teava Dieselului se transfera in capul soferului. Edited October 8, 2007 by tolin Link to comment
mike.omega Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 @mike, ai facut niste calcule de ma faci sa cred ca Esperoul meu e masina de consum sau ca o loganesc eu pe drumul ala. (Asta ca sa nu zic ca 180 am undeva pe la 5000 de ture). Cel mai mare consum al meu pe Bucuresti - Constanta a fost putin mai sus de 9%. Nu eu am facut calculele ci computerul de bord Insa, eu faceam doar o comparatie intre 2 motorizari pe aceeasi masina. Este normal ca altcineva, cu alta masina(deci cu alta cutie viteze) sa atinga viteza aia la alta turatie sau sa consume mai mult/putin. @Bogdan: nu stiu daca putem vorbi de aceeasi turatie la un motor diesel ca la unul pe benzina. Cred ca intr-o zi o sa fac un drum pana la Mangalia, mergand legal, de curiozitate sa vad cat consuma Link to comment
VIPER Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Doar la europenii zgarciti este trend-ul pe automobile cu motor Turbo-Diesel pentru circulatia in marile aglomeratii urbane Nu sunt zgarcit, ci doar sarac... Merge? Link to comment
Tommy Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Hai Vipere ca saracia are diverse nivele, multi ar contesta ierarhia si ar pretinde ca sunt la nivelul mediu, cand teoria i-ar plasa mult mai jos, altii ar invoca un termen neclar, pentru justificari nechestionate Link to comment
Satori Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Nu sunt zgarcit, ci doar sarac... Merge? Asta zice si Copos. Link to comment
VIPER Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Haha, sunteti funny. Sau mai exact, deloc. Da, "saracia" e relativa. Dpmdv, sunt. Dar m-a deranjat generalizarea. Sau poate nu-s european deci nu ma incadrez acolo, nu? Link to comment
Satori Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Stii bancu' cu trabantu de jdemii cai putere? "Pai cine a inceput?" Daca saracia inseamna motor de 1.9dizel, aia cu Logan de 1.5dci ce sunt? Animale bogate? Sunt satul pana peste cap de costumele ce se plimba in Passate si Octavii dizel. Nu stiam insa ca-astia sunt saracii Romaniei. Propun sa facem cheta pentru ei. Or, better yet, hai sa aruncam cu bani in ei in trafic! Link to comment
hitman Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Pina la urma care e mai bun in Bucuresti dieselul sau benzina? Io nu mai inteleg nimic din topicul asta. Link to comment
Tommy Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Sa facem un sondaj Cea mai buna masina e masina de serviciu ) Link to comment
Satori Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Corect. Dupa care vine motorizarea in cazul in care benzina nu se deconteaza in totalitate. S'aci ai motoare bune pe benzina si motoare bune pe motorina. Dar oricum ai da-o, in Bucuresti tot mai bine e pe scuter. Link to comment
laurentziu83 Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Sunt satul pana peste cap de costumele ce se plimba in Passate si Octavii dizel. Mai, si eu sunt satul de costumele ce se plimba in Passate si Octavii disel si merg SUBTURAT cu ele. In rest, care e problema? Si eu mi-as lua diesel pentru autonomia mare si consumul mic in urban comparativ cu benzinarul. E si un efect psihologic aici, e stresant sa tot platesti milioane la alimentarea cu carburant, cand poti sa platesti doar odata sau de 2 ori pe an o revizie ceva mai scumpa. Nici la mine n-a fost ieftin gepeleul, n-a fost din drum, in schimb a disparut stresul generat permanent de acul de la benzina care cobora foarte repede, si au aparut plimbarile suplimentare, pe la Bucuresti, Constanta, Albena, vor urma Brasov, Iasi, etc, eventual vreun drum in Belgia, etc. Pentru mine e mult mai atractiva varianta de a ma sui in masina si de a pleca unde vad cu ochii decat spartul semintelor la televizor. Link to comment
Satori Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 "Probleme, Gogule?" Normal! Baietii iese la mancare in Mall si bea bere din aia scumpa pe terasa noua, dar face economia la combustibil pentru cei 5 km pe care ii face pe zi. Dar are costume si masina trendy. Si fumuri in cap. Daca le pui un filtru de particule in gura, trebuie sa le faci revizia la 1 saptamana. Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 ... EGRul nu se schimba ci se curata ... Cand EGR se duce (temperatura prea mare, racire proasta la EGR), poti sa cureti supapa cat vrei, soot-ul si noxele de acolo vin, de la EGR-uri "curatate", de la lasat motorul in ralanti in parcari pe considerentul ca bateria si demarorul sunt mai scumpe ca motorina, de la mers subturat pe Turbo-Diesel, cu presiune prea mica la admisie. Acestea sunt motivele pentru care benzinarii si trecatorii sunt indignati (poate intelegeti aceasta stare nefireasca) de aerul pe care -lrespira cand trece sau stationeaza pe langa ei un Diesel, de oras, un Turbo-Diesel loganat sau accelerat la semafoare. Ca voi nu vreti nici sa ascultati asa ceva, imi spune ca n-are rost sa apelez la voi, nici macar cu o doleanta. PS Ca sa nu mai avem discutii pe aceasta tema, postati aici, dupa ce cititi cu atentie: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry444794 Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Mai Sorine fara suparare da si tu o fuga in ce tara vrei tu din EU stai in trafic si vezi cam cate masini din zece sunt Diesel si dupa aia vino si da aici in Diesel..Ce naiba mai si au aerul foarte curat... Eu zic ca prea esti patimas zau cu Dieselurile aste . Sper ca nu o sa zici mai incolo ca si cutiile DSG sunt naspa !.. Link to comment
tolin Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Parca ti-am mai scris, da tu o fuga pe alte continente, nu la "zgarcitii" si "imbacsitii" de europeni. Poate, dupa, respiri alt aer. Pana acum, vad ca tu nu intelegi un lucru simplu: eu, precum altii, sunt deranjat de emanatiile motoarelor Diesel in oras. Daca te crezi european, respecta, cel putin, aceasta parere, sa nu zic o indignare justificata pe care ti-am demostrat-o cu cifre, de la producator. Eu n-am vazut nicio indoiala, pe acest forum si nici in lumea reala, a unui dizelist, ca el, prin miscarile zilnice, deranjeaza o serie de alte persoane. Situatia in cauza se cheama aroganta si este tratata in mod traditional, romanesc. Europenii germani au protestat montand raturi de porci la mastile principalilor producatori: Mercedes, Audi, VW. Protestele de acest gen se vor inmultii ! Asa ca, nu eu sunt cel dezamagit, mie mi se confirma doar o serie de prejucati. Link to comment
zalmoxis Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 Sorin imi pare rau nu ai demonstrat absolut nimic cu nici o cifra!...Dimpotriva ne ai araat ca in afara de particule cel mai mare procent de CODOI (vinovat de incalzirea globala) si de CO (vinovat de moartea priin asfixiere) sunt emise de benzinare. Dar o sa vedem in scurt timp ce motoare vor cuceri si continentul american...Eu zic ca Diesel ..Facem si un pariu...Ce ma mira este ca nu-ti pui si tu intrebarea de ce dracu producatori mari traditionali de benzinare fac acum din ce in ce mai multe motoare Diesel..Sau de ce a fost introdus si la motociclete ..Chiar nu vezi ca ceva e cu Dieselul asta?... Adevarul e ca acum un an si eu gandeam la fel...Pana cand m am apucat sa citesc cate ceva si sa ies pe afara si sa vad cate masini Diesel erau pe acolo... Dar Sorine fa o data test drive cu un Diesel din asta si cu cutia aia DSG si vorbim dupa aia!..Doar o data!!!... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now