VAXXi Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Diesel-ul are cuplu mai mare la turatii joase, asa ca s-ar putea sa para mai vioi Bingo! asta e, un motor diesel pare mai vioi cui nu stie cum sa conduca un benzinar "la putere maxima" Link to comment
tarabostes Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Pe multă lume încântă feeling-ul de turbo, care te infige in scaun, dar in multe cazuri e doar un feeling, iar acceleratia in cifre nu e senzationala sau nu e cu nimic mai buna decat un motor de bezina dar cu o cilindree mai mica. Link to comment
hawkeye Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Am condus Captiva diesel 2.0 manuala si Antara diesel 2.0 automata. Am verificat de 2 ori si nu aveam frana de mana trasa. La ambele am dat talpa pana in limitare si cred ca si un logan de 1.4 ma facea. In concluzie, chiar daca as fi putut sa aleg (cand am luat epica) tot benzina as fi luat. Ca sa nu mai zic ce gargara proasta este afirmatia ca dieselul de 2.0 trage mai bine decat un v6 de 3.2 litri. A, consuma mai putin? Bine, dar asta-i tot. Zicand astea, de-abia astept sa ma sui in proaspatul V8 de 4.2L alimentat de combustibilul preferat al oamenilor (insert your word here), benzina Link to comment
tolin Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 ... Azi am vorbit cu un coleg care si-a luat o Captiva turbodiesel de 2.0 litri. Inainte de asta a avut tot o Captiva, dar cu motorul V6 de 3.2 litri. Concluzia lui? Diesel-ul trage mai bine ... Daca n-a sosit timpul, inca, sper sa ne pastram bunul simt prin a inchide acest topic cand un Diesel de 2L, fie si turbat, ajunge sa traga mai bine ca un V12 de 6L. In ritmul acesta, pana de sarbatori, se produce. Link to comment
hawkeye Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Glumesti, nu? Pana si 1.5 DCI-ul trage mai bine decat obosiciunea de 6.0. Sa nu mai vorbim de CUPLU ! Link to comment
andrei_xxl Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Din punctul meu de vedere, daca ai motor mai mare de...sa zicem 1.5 - 1.6 diesel deja nu se mai merita. Vecinul meu are eternul Passat 1.9 TDI '03 si in oras sub 9 nu-i ia sub nici o forma. fftopic: Ce inseamna TDI PD ? Link to comment
mr_ Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Eu zic ca e oarecum invers: in Europa fiind spatiile mici din start incap in general masini mici (ar trebui sa dai o tura pe drumurile nationale din Italia - te crucesti si dezvolti un reflex de strans din umeri la volan) iar pe masinile mici incap motoare mici care deci consuma mai putin, asadar si prin urmare europenii consuma mai putina benzina si isi pot permite sa dea mai mult pe un litru. Sau ceva de genul asta. ) Europenii platesc peste 60% accize la benzina si tipa la Total ca si-a permis sa faca 40 miliarde profit (global). Cat au castigat statele EU din produsele petroliere nu spune nimeni, si nici unde se duc banii, ca sigur nu in cercetare in domeniul energiilor regenerabile. Link to comment
laurentziu83 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Azi am vorbit cu un coleg care si-a luat o Captiva turbodiesel de 2.0 litri. Inainte de asta a avut tot o Captiva, dar cu motorul V6 de 3.2 litri. Concluzia lui? Diesel-ul trage mai bine si consuma 8%, pe cand benzinara consuma 13%. In rest aceiasi masina, aceleasi dotari, Diesel-ul cu cca 5% mai scump. Pentru el o afacere, cu siguranta. Am condus Captiva pe benzina si zau ca mi s-a parut lesinata. Masina e mult prea grea pentru ca motorul ala sa fie un stare s-o miste sprintar. Una din zilele astea dau cateva ture cu dizelaru', sa vedem cum se descurca. Zi-i colegului tau ca exista viata si dupa 1800 de ture la benzinar. Sincer ma indoiesc ca o masina cu motor de 3.2, fie ea si Captiva, e "lesinata". Astazi am avut iarasi placerea de a conduce o Astra 1.7 dti si pot sa zic ca mi-a lipsit vlaga benzinarului meu gepelist pana in 2000 de ture. Decat sa o calc si sa astept pana ajunge in turele unde isi face simtita prezenta turbina (si deja s-a reumplut intersectia aglomerata), mai bine dau 600 de euroi si montez o instatie GPL si am performante asemanatoare si consum de diesel. Putea sa faca miscarea asta si la Captiva, am vazut cateva pe GPL si in Galati, cu numere de leasing cu multe cifre. Link to comment
wallaby Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) E lesinata Captiva cu 3.2 V6, degeaba incercati s-o intoarceti. Conduceti una si o sa vedeti ca e cum zic. Magaoaia are aproape 1,900 kg cu sofer la bord si ceva benzina in rezervor... Probabil ca va ganditi la V6 ca in Audi TT, VW RS32 sau vre-un Passat, dar toate sunt cu 400 kg mai usoare. Oh, inca un amanunt important: motoarele alea nu-s tocmai coreene, haha @laurentiu83: ia la condus o Astra CDTi 1.9 de 150 CP, sa vezi ca aia are vlaga destula Edited December 5, 2007 by wallaby Link to comment
alx Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Io am mers cu magaoaia de Pajer normal 2000 3.5l v6 benzen automat si l-am comparat cu pajero 1997 2.8l tdi manual. R u kiddin'? Benzinarul ruuuupe, nu exista comparatie cu dizelache, in schimb io tot dizelache as lua pe o astfel de masina. @xxl: passatul ala consuma 9 in oras dar benzinar de putere asemanatoare consuma 13-15-18 (masina are 1.8 to parca) Link to comment
wallaby Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Motorul ala de 3.5 litri benzinar il cunosc bine. Am avut o Magna (Diamante in USA), nemaipomenit de bun. Cat despre celalat: vezi ca vorbesti de un Diesel vechi de 10 ani! In plus, japonezii de la Mitsubishi si Toyota n-au habar nici azi cum se fabrica un motor Diesel performant, darmite acum un deceniu. Oh, scuze, Toyota a lansat anul asta un turbodiesel V8 de 4 litri pe noul Landcruiser, care pare a fi in rand cu lumea. Link to comment
Tommy Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Motorul ala de 3.5 litri benzinar il cunosc bine. Am avut o Magna (Diamante in USA), nemaipomenit de bun. Cat despre celalat: vezi ca vorbesti de un Diesel vechi de 10 ani! In plus, japonezii de la Mitsubishi si Toyota n-au habar nici azi cum se fabrica un motor Diesel performant, darmite acum un deceniu. Oh, scuze, Toyota a lansat anul asta un turbodiesel V8 de 4 litri pe noul Landcruiser, care pare a fi in rand cu lumea. .. dar lamureste-ma si pe mine, ori nu au habar ori au intrat in rand cu lumea? Dar 2.2-ul asta diesel de ce crezi tu ca e prost? Link to comment
Satori Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Pot sa zic si eu? R: Are 300cmc in plus. Si e Toyota. Link to comment
BogdanG Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Pssstttt Tomy las-o jos ca macane bre, Toyota habar nu avea sa faca diesele moderne tocmai de aia au apelat la VM MOTORI, mai citeste matale dupa care mai vorbim. LandCruiserul cu motorul de 3L este submotorizat si consuma enorm iar 2.2 D4D este o basina, daca vrei motor uite aci http://www.toyota.de/cars/new_cars/avensis/specs.aspx este vb de 2.2 D-CAT 177CP nici macar nu se aduce la noi dar este un super motor dar care a aparut prea tarziu, repet, in 2003 Toyota a pus pe Avensis motorul de 2l facut de VM MOTORI dupa care au inceput sa investeasca in tehnologia diesel si au ajuns la 2.2 D-CAT @177CP pe cind AUDI/MB/BMW au aceasta tehnologie de ani de zile si motoarele diesel de la ei sunt chiar sportive, a se citi mai performante decit suratele lor pe benzina. Link to comment
hitman Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 (edited) ... iar 2.2 D4D este o basina Daca nu te superi, poti sa aduci argumente te rog? Ca sa folosim acelasi limbaj, daca 2.2 D4D este cum ai zis tu, atunci 2.0 D4D ce este, un pirt? Intimplator eu am mers cu Avensis D4D si nu mi s-a parut ca se incadreaza in descrierea de mai sus. Intradevar, poate nu merge sa montezi pe D4D injectoare cu gauri de 5 mm sau 'Race' chip sa il aduci la 200 CP, dar asta nu inseamna ca e inferior altor motoare diesel. Edited December 7, 2007 by hitman Link to comment
BogdanG Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 (edited) Pai foarte simplu, un motor de 2 litri nu este normal sa scoata 112CP pentru anul 2003, mai departe mergand cu rationamentul trebuie vazut ca AUDI in anul 2003 scotea din 2L 140 CP. Mai trebuie spus ca motorul de 2L de pe Toyota nu a fost niciodata vreun motor premiat, FIAT a avut motoare premiate, ALFA ROMEO, etc . Deci repet 2.2L D 4D este partz iar 2.2 L D CAT este altceva Oricum pt topicul asta motorul diesel de la Toyota este cel mai nepotrivit, deci prefer pe Avensis motorul de 1.9 M-JET de pe Alfa PS> tu nu ai mers niciodata cu un D-CAT, mergi cu acela si vei avea orgasm. Edited December 7, 2007 by BogdanG Link to comment
andreib Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 (edited) Intradevar, ALFA are un motor fain, ca sa te duca mai repede dintr-un service in celalalt, ca altceva nu vei face cu masina aia vreodata. DEgeaba scoate fiat motoare ,,performante'' daca masinile care le scot sunt asa cum sunt. Toyota nu e necesar sa exceleze si sa produca cei 10cp in plus si sa ai posibilitatea sa pui 5 chipuri pe ea atata timp cat masina aia goes on and on... Edited December 7, 2007 by andreib Link to comment
wallaby Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Hei andreib, cate Alfa ai avut de le cunosti atat de bine? Vre-un JTD intre ele? Ar trebui sa stii deja ca ambele, Fiat si Alfa Romeo, au facut un salt important la capitolul fiabilitate in ultimii cativa ani. Motorul Diesel de pe Alfa, cel de 1.9, e foarte fiabil. Simpla asociere cu marca nu-l face mai predispus la defecte, hehehe. Nu cred c-ai spune aceleasi lucruri despre Saab-uri, care folosesc acelasi propulsor. Link to comment
Amentys Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Intradevar, ALFA are un motor fain, ca sa te duca mai repede dintr-un service in celalalt, ca altceva nu vei face cu masina aia vreodata. DEgeaba scoate fiat motoare ,,performante'' daca masinile care le scot sunt asa cum sunt. Intr-o pagina anterioara ziceai ceva de "cantitate tehnica" ... Nu poti spune, din "auzite", ca ALFA este o masina proasta. Astea sunt... mituri. Cel putin de la jumatatea anilor '90, Alfa nu a avut probleme majore in ce priveste fiabilitatea. Confirm, intr-o oarecare masura, si prin faptul ca taica-meu a avut doua Alfa Romeo 166 2.4 JTD, din 2002 pana in 2006. Si da.. a schimbat multe la ele : consumabile . Nu stiu cum sa zic, dar... Alfele iti da un anumit feeling, o anumita multumire si, de ce nu, mandrie. Au fost, sunt si vor fi niste masini frumoase si performante. De aceea urmatoarea mea achizitie va fi o Alfa Romeo 166 2.0 Turbo, 205 HP, 280 Nm . Link to comment
cristi_vb Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Masina care mi-a facut cea mai mare placere cand am condus-o a fost o Alfa 166 2.4 JTD. Super masina. Am ramas impresionat. Intr-adevar Alfa te face sa te simti intr-un anume mod, nu stiu cum sa-l exprim. Sper sa imi permit vreodata sa imi iau si eu una. Pana atunci trec si eu la diesel dar deocamdata la o Kia c'eed. Link to comment
andreib Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 (edited) Hei andreib, cate Alfa ai avut de le cunosti atat de bine? Vre-un JTD intre ele? Ar trebui sa stii deja ca ambele, Fiat si Alfa Romeo, au facut un salt important la capitolul fiabilitate in ultimii cativa ani. Lasati prostiile ca eu am fiat de 6 luni si mi-am petrecut MINIM vreo 10-15 zile in service de cand il am. Saltul de fiabilitate s-a in reviste nu in relitate iar in Romania serviceul fiat-alfa-lancia este groaznic. Nu mai tinenti predici din reviste, cumparati masina si apoi mai discutam. Edited December 8, 2007 by andreib Link to comment
Tommy Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 (edited) Bogdane, in romania multi nu aduc motoarele cele mai scumpe. VW si acum vinde ca painea calda ala de 105 cai din 1.9TDI, si mare oderta la 2.0 SDi )) Asa si daca Audi stiu sa faca un motor cu care sa castige |Le mann-ul, dar eu cumpar ala de 105 cai.. inseamna ca am cumparat tehnologie de ultima ora, da? Eu ziceam de un motor corect ce are pe la 9 sec suta, nu de unul cumplit de performant. Vad ca amestecam una cu alta functie de ce palavragim pe aici Edited December 8, 2007 by Tommy Link to comment
hitman Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Pai foarte simplu, un motor de 2 litri nu este normal sa scoata 112CP pentru anul 2003... Pai sintem in 2007 unde : D4D 2.0 = 126 CP D4D 2.2 = 150 CP Hai ca deja o dam in TDI vs. D4D sau VAG vs. Japoneze. Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Lasati prostiile ca eu am fiat de 6 luni si mi-am petrecut MINIM vreo 10-15 zile in service de cand il am. Saltul de fiabilitate s-a in reviste nu in relitate iar in Romania serviceul fiat-alfa-lancia este groaznic. Nu mai tinenti predici din reviste, cumparati masina si apoi mai discutam. Eu am cumparat. In afara de semnalul de la radio (Care vad ca e o problema la mai multe marci) nu am avut nicio problema. Cred ca tu ai cumparat o masina "refurbished" altfel nu imi explic. O fi fost in vreun showroom ceva sau masina de drive test si i-a dat dealerul kilometrajul inapoi... Plus ca ai stat in service si pentru tinichigerie, nu? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now