wallaby Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Tommy, Tommy... O Corolla de 1.6 nu prinde 200 km/h decat in cadere libera, asa ca sa treaca nici vorba. Arata-mi date de la Toyota care sa ateste asta. Sau te pomenesti ca a ta e "comanda speciala". Medie de 180 km/h? Tu ai habar ce vorbesti? Hai lasa-ne cu povestile astea ca macane rau de tot. As vea sa stiu, cand ai scos media aia fabuloasa de 180 km/h, tot 10 consuma?! Link to comment
BogdanG Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Da Tommy fix de tine ziceam, vad ca ai devenit noul Alezz al forumului, BRAVO . Stii foarte bine cum trage tractorul meu, acum insa trage mai bine decit atunci cind te-ai plimbat tu cu el . Link to comment
Tommy Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 (edited) Coane, ti-am zis pe undeva ca nu trage? Ti-am zis sa pui consumul jos, dar vad ca schimbi vorba Nu am devenit nimic, atat consuma, daca nu te-ai prins eu sunt un tip corect, si unde am gresit am recunoscut fara sa clipesc. Wallabi, vezi ca am pus poza pe "viteza maxima", nu am facut consumul la viteza aia. Edited July 26, 2008 by Tommy Link to comment
BogdanG Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Consumul urban este de 8.6% la mine . Si nu incepe cu iarna/vara AC/fara AC ca nu are nici o importanta. 8.6% mers turbat si 7.5 mers stil volvo (adica 1500-2000 rpm) . Eu nu puteam inainte merge sub 2000rpm pt ca aveam volanta praf si tremura toata masina, acuma merg cu 1500rpm fara probleme. De aici si consumul scazut . Link to comment
kornelush Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 N-ar fi mai bine sa expuna fiecare (dieselar sau benzinar) avantajele si dezavantajele masinii sale.Poate benzinarul n-a condus diesel dar isi da cu parearea si invers? Link to comment
andreib Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Ati gresit topicul, aici se discuta daca dieselul mai este o afacere (titlul topicului asta spune). Aparent, financiar vorbind nu mai e nici o afacere. Link to comment
BogdanG Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Iar argumentul tau unde este ? Faptul ca ai avut cindva un V6 TDI care dadea cu fum si consuma cit un RS 4 ? Dieselul consuma cu 60% mai putin in medie iar daca scazi revizia si diferentele de orice fel tot iese cu 30% mai ieftin . Nu vad sensul acestui topic din moment ce majoritatea celor de pe forum care si-au schimbat masina si-au cumparat un diesel . Link to comment
Satori Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Ieeeeiiii, yuppieeeee, let's not think for ourself, let's do what others do, that must be right! Asta trebuie sa fie cel mai tare argument pro diesel pe care l-am auzit pana acum. Link to comment
Elfu Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Ati gresit topicul, aici se discuta daca dieselul mai este o afacere (titlul topicului asta spune). Aparent, financiar vorbind nu mai e nici o afacere. Depinde de numarul de km pe care ii faci pe an, puterea motorului si cat vrei sa tii masina. Daca vorbim de motoare de putere mica (sa zicem 60-80 CP) nu prea renteaza decat daca mergi extremd e mult cu masina. Daca faci 10-15000 pe an, nu renteaza diesel. Daca tii masina 50.000 de km si o vinzi dupa, iarasi nu renteaza. Daca vorbim de masini cu motoare de peste 100 CP care parcurg in medie minim 25.000 de km pe an si se vor a fi pastrate cel putin 100.000 de km, renteaza. Cu cat motorul are mai multi CP si faci mai multi km pe an cu atat parca renteaza mai mult dieselul. Sunt in faza in care imi caut masina si sincer nu vad niciun motiv pentru care sa-mi iau benzina la cca 30.000 de km pe an rulati @ motor de 150CP in conditiile in care vreau sa tin masina 4-5 ani. O fi mai scumpa motorina dar diferenta de consum dintre diesel si benzina nu e deloc neglijabila la motoare mai mari, parerea mea. Link to comment
andreib Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Dieselul consuma cu 60% mai putin in medie iar daca scazi revizia si diferentele de orice fel tot iese cu 30% mai ieftin . Daca a scazut de la 80% tot e bine. Daca crestea inca putin ajungea perpetuum mobile, dar tu ai fi in stare sa sustii si o astfel de aberatie, ca doar esti omniscient. Argumentele aduse sunt cel putin superficiale si subiective, iar perspectiva limitata si ingusta (in directia care tu vrei sa o alegi). Problema este f simpla in acest topic dincolo de tot bullshitul: E mai ieftin de exploatat un diesel? (asta in functie de consumul dat de producator; puterea data de producator - nu integrate, avioane ca producatorul da consumul real doar la diesel si alte prostii de genul; costurile de intretinere; costul combustibilului). Link to comment
Adi_Iacob Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 (edited) Diesel mai scump la cumparare, mai scump la revizii, motorina mai scumpa. Da, se merita de la 20 de mii de km pe an in sus, si daca tii masina ceva timp. Offtopic (sau poate nu???) in Belgia coleg roman cu Astra H caravan 1.7 cdti an 2006, consum mediu pe 10 mii de km in 2 ani (un an a stat masina pe tusa ca el o luase fara sa aiba carnet!) 7.1%, in conditiile unui parcurs 75% extraurban cu cruise control la 110-120 km/h. Masina cumparata de noua. Merge batraneste cu ea, nu cred ca masina aia a vazut de 10 ori 3000 de ture, chiar in timpul unor depasiri. Tot acelasi an, tot Astra H dar hatchback, 1.6 benzinar cutie easytronic, coleg de munca neamt, 76k km la bord, la fel masina folosita mai mult de 70% extraurban (alergata, tipul are o inclinatie catre pedal to the metal) consum mediu 7,3%. Neamtul face naveta saptamanal Belgia - Germania, are cam 300 de kilometri de la locul de munca pana acasa, 150 e viteza lui de croaziera (Dumnezeu stie pana unde a impins masina aia ca viteza maxima). Ambele consumuri verificate de mine pe BC-urile masinilor cand am avut ocazia sa le butonez, nu povesti de proprietar. Daca sunt eronate, atunci sunt la amandoua. Unde-i marea afacere Diesel, va rog spuneti-mi dumneavoastra, infocati sustinatori ai dieselului, si eu ma declar pacalit de circumstante pentru ca am comandat la dealer Opel o Astra cu motor 1.6 85kw benzinar. In conditiile in care aceeasi masina, aceeasi configuratie dar cu motorasul de 1.3 cdti costa cu 800 de euro mai mult. Diferenta intre benzinar si 1.7 cdti se duce lejer aici la 2500 de euro. Si pe aici exista trendul diesel, dar masina cu vechime de un an si mai putin de 25k la bord doar benzinara gasesti, pe aici se alearga bine masinile. So, where's the big deal of diesel car? Tinand cont ca o sa vina cu masina in tara la anul, o sa dea de minunata motorina romaneasca (nici benzina de Romania nu e usa de biserica, da mai gasesti cate una mai de Doamne-ajuta) si nu va merge mai mult de 8000 de km/an ca nu are unde. Si el ca el, ca a luat masina fara sa aiba carnet si fara sa-l sfatuiasca nimeni, dar altii iau diesel ca e trendy si dupa aia dau peste nas benzinarilor cu cuplul mare si consumul mic. Altceva nu am auzit de la ei. Si nici consumul parca nu mai e asa mic, motoarele astea noi se consuma mai multa motorina, 1.9TDI-ul grupului VAG de-aia se mai fabrica inca, decizie de marketing ca el e deja istorie. Edited August 4, 2008 by Adi_Iacob Link to comment
hawkeye Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 So, where's the big deal of diesel car? Ti-ai raspuns singur: dar altii iau diesel ca e trendy si dupa aia dau peste nas benzinarilor cu cuplul mare si consumul mic. Si as adauga: Vei fi considerat prostul cartierului daca-ti cumperi benzina. Se stie. Dovedit! Toata lumea o sa rada de tine. Si sa nu cumva sa incerci sa vinzi la mana a doua o benzinara caci aproape vei fi scuipat in fata. Asta este Romania. Enjoy it Link to comment
_escu Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Diesel mai scump la cumparare, mai scump la revizii, motorina mai scumpa. Da, se merita de la 20 de mii de km pe an in sus, si daca tii masina ceva timp.Offtopic (sau poate nu???) in Belgia coleg roman cu Astra H caravan 1.7 cdti an 2006, consum mediu pe 10 mii de km in 2 ani (un an a stat masina pe tusa ca el o luase fara sa aiba carnet!) 7.1%, in conditiile unui parcurs 75% extraurban cu cruise control la 110-120 km/h. Masina cumparata de noua. Merge batraneste cu ea, nu cred ca masina aia a vazut de 10 ori 3000 de ture, chiar in timpul unor depasiri. Tot acelasi an, tot Astra H dar hatchback, 1.6 benzinar cutie easytronic, coleg de munca neamt, 76k km la bord, la fel masina folosita mai mult de 70% extraurban (alergata, tipul are o inclinatie catre pedal to the metal) consum mediu 7,3%. Neamtul face naveta saptamanal Belgia - Germania, are cam 300 de kilometri de la locul de munca pana acasa, 150 e viteza lui de croaziera (Dumnezeu stie pana unde a impins masina aia ca viteza maxima). Ambele consumuri verificate de mine pe BC-urile masinilor cand am avut ocazia sa le butonez, nu povesti de proprietar. Daca sunt eronate, atunci sunt la amandoua. Unde-i marea afacere Diesel, va rog spuneti-mi dumneavoastra, infocati sustinatori ai dieselului, si eu ma declar pacalit de circumstante pentru ca am comandat la dealer Opel o Astra cu motor 1.6 85kw benzinar. In conditiile in care aceeasi masina, aceeasi configuratie dar cu motorasul de 1.3 cdti costa cu 800 de euro mai mult. Diferenta intre benzinar si 1.7 cdti se duce lejer aici la 2500 de euro. Si pe aici exista trendul diesel, dar masina cu vechime de un an si mai putin de 25k la bord doar benzinara gasesti, pe aici se alearga bine masinile. So, where's the big deal of diesel car? Tinand cont ca o sa vina cu masina in tara la anul, o sa dea de minunata motorina romaneasca (nici benzina de Romania nu e usa de biserica, da mai gasesti cate una mai de Doamne-ajuta) si nu va merge mai mult de 8000 de km/an ca nu are unde. Si el ca el, ca a luat masina fara sa aiba carnet si fara sa-l sfatuiasca nimeni, dar altii iau diesel ca e trendy si dupa aia dau peste nas benzinarilor cu cuplul mare si consumul mic. Altceva nu am auzit de la ei. Si nici consumul parca nu mai e asa mic, motoarele astea noi se consuma mai multa motorina, 1.9TDI-ul grupului VAG de-aia se mai fabrica inca, decizie de marketing ca el e deja istorie. Adi, crezi ca oamenii aia nu si-au resetat niciodata computerul de bord? Mi se pare nerealist un consum de 7.1% pentru 1.7 cdti... Poate daca a circulat doar prin ambuteiaje sau cu viteze de peste 160 km/h. Astra cu motor 1.6 85 kW consuma 8-8.5 la suta (in functie de incarcare) la viteza de 150 km/h. Nu sunt fan diesel, nu am avut si nu imi voi lua niciodata o masina pe motorina. Adevarul e ca la consum nu se pot compara datorita randamentului superior al dieselului, dar senzatiile oferite de un motor pe benzina nu vor fi niciodata egalate de un motor pe motorina. Problema cuplului mai mic la benzinare poate fi rezolvata din etajarea cutiei de viteze, dar problema plafonarii dieselului la turatii ridicate, a vibratiilor, a zgomotului si a sensibilitatii din ce in ce mai mari a sistemului de injectie (care lucreaza azi la 2000 de bari) nu prea au rezolvare. Link to comment
Adi_Iacob Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 (edited) multumesc, hawkeye Oi fi prostul cartierului pe'acilea, da' nu sunt singurul bre. Ha, sa vezi la mine in cartier american people care fac alergie la motoare sub 4 litri si cutii manuale, pe aia as vrea eu sa-i convingeti de beneficiile motorului diesel. Si nu stau in State, unde cica e benzenul mai iefteneaua, ci in Belgia, pe aicea e cam 1,41 euroi aia de 98 si 1,35 cea de 95. Si nu sunt colonei americani, ci amarati de private first class (un fel de fruntasi angajati de la noi). Gradele mari cumpara Mercedes si BMW, la ei in State preturile sunt cam prohibitive din cauza taxelor. Plus ca eu inca am alergie la chestiile astea trendy. Am ales sa astept masina 2 luni da sa fie pe benzina decat s-o iau de pe stoc in 2 saptamani, Diesel fiind available all the time. Nu am fost in stare sa postez la Masina Mea cu Nubirica, poate o sa reusesc cu Opelul cand va sosi. Cheers! "escu Opel are 2 ecrane la computerul de bord, unul curent care se reseteaza singur la 10k km sau la vointa soferului si altul care arata media totala de cand masina a inceput sa invarta roata cu motorul pornit. Eu de asta al doilea vorbesc, cu primul se lauda cei care vor sa arate ce consum mic are fierul, dupa ceva km facuti la o viteza constanta de 90-100 km/h, BC1 resetat anterior (In plus cutia easytronic la Opel are rapoartele mai lungi si favorizeaza un consum mai redus, mai ales afara). Neinteresant, si eu cu Nubira am avut o medie de 6,5% pe 140 de km, dar afara ploua, nu am dat mai mult de 80 la ora, drumul majoritar zona de ses si colinara si 2 insi in masina. Nu am vrut sa ies la consum, pur si simplu s-a intamplat. Otherwise, pe 50% montan drum super, 50% extraurban dar gropi si semafoare cat cuprinde (Buzau Sibiu via Intorsura Buzaului pentru cine cunoaste drumul) Anul trecut 5 drumuri dus-intors, media a fost 7,4-7,6. PS Ar cam trebui sa dau un edit la datele personale, da' astept sa soseasca motivul... Edited August 5, 2008 by Adi_Iacob Link to comment
hitman Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 In Elvetia nu prea o sa mai fie o afacere > Link to comment
closchkutza Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Eu zic ca au intrecut de mult limita decentei. Link to comment
laurentziu83 Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 O sa-si inmatriculeze elvetienii masinile pe bulgaria? Link to comment
Lucian M Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Wow, numere de TeXas in tara cantoanelor?! Link to comment
wallaby Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) In Elvetia nu prea o sa mai fie o afacere > Ha ha ha, postul asta ar trebui pus la loc de cinste la categoria "mi-am dat cu firma-n cap" In primul rand, e un proiect de lege deocamdata. Sincer, nu-l vad sa treaca prin parlamentul lor in forma asta. In al doilea rand, daca citim cu atentie articolul, vedem ca motoarele care vor fi cel mai afectate vor fi cele de inalta performanta pe benzina! Un Diesel ca al meu de 1.9 cu filtru de particule e mai mult decat OK la cele 155 g/km CO2. Un motor BMW 3.0sd twin turbodiesel de 286 CP emite 214 g/km, mult sub limita propusa de 250 g/km. Las pe sustinatorii motoarelor Otto sa ne spuna cate din minunile V8 sau V10 de la Lamborghini, BMW, MB sau Ferrari ar mai fi legale daca noua lege e adoptata. Edited August 10, 2008 by wallaby Link to comment
hitman Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) Wallaby tu crezi ca Astra aia a ta hackerita mai scoate 155 g/km CO2? Trebuie sa mergi la test si sa postezi frumos aici pe site rezultatele la emisii. Si oricum, tu nu intrii la categoria emisii de particole in aer. Tu intrii la categoria 'moartea vine pe teava', referindu-ma aici la fumul inecacios de diesel pe care-l scoti pe la esapament cind parchezi masina sau faci liniute. Edited August 10, 2008 by hitman Link to comment
wallaby Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) Lasa gargara, vorbim de masini stock aici. Si mai vorbim de Elvetia, nu Oz. Din cate stiu tuningul e ilegal in tara cantoanelor. Un diesel cu filtru de particule e mai curat decat un benzinar de putere comparabila. Din moment ce indicatorul principal in materie de poluare e CO2, dieselul castiga. Ca e corect sau nu, asta-i alta poveste. Edited August 10, 2008 by wallaby Link to comment
Satori Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Numai la turatie constanta, dl. inginer gargara, dieselul e "ecologic". Link to comment
mr_ Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 (edited) Daca ar lua vreunul dintre noi in serios chestia cu ecologia, am discuta pe topicul "mai salveaza metroul mai multi pinguni, sau e mai bun autobuzul" ori am face versus "bicicleta vs tenisi chinezesti". PS Super ideea elvetienilor, si eu as limita viteza maxima functie de greutate. Si nu pentru siguranta pinguinilor, ci pentru a oamenilor aflati in trafic. Masinile de peste 2,5t le-as limita la 70km/h. Oricum in offroad nu poti merge mai repede, nu? Edited August 10, 2008 by mr_ Link to comment
andreib Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Toata cacaiala cu ecologismul e un mare bullshit. Masinile au crescut de la o generatie la alta si acum se agita ca baba cu drobul de sare ca nu mai sunt ecologice. Este simplu: o masina de 800kg consuma mai putin decat o masina de 1.5t cu tehnologii similare ...De aia fiat 500 e mai aproape de masina viitorului decat Q7... Link to comment
tolin Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Cred ca v-a placut atmosfera de pe strazile Beijingului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now