maximus Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Firma indiană Ratan Tata plănuieşte lansarea unui automobil superieftin Hamburg, 8 sept /Rompres/ - Reprezentantul firmei indiene de automobile Tata a declarat ziarului german Handelsblatt că firma sa intenţionează lansarea pe pieţele din India şi din alte ţări în curs de dezvoltare a unui model auto la un preţ de 2000 de euro, informează revista Der Spiegel, preluată de Rompres. Modelul va devansa astfel chiar şi starul până acum necontestat al automobilelor ieftine, Dacia Logan. Reprezentantul Tatra Motors se declara sceptic că vreun producător european, ca de exemplu Volkswagen, ar putea produce un model la doar 2500 de euro, care să poată fi vândut pe piaţa indiană, unde un automobil trebuie să coste maxim 4000 de euro pentru a putea avea succes. Firma indiană este prezentă în peste 40 de ţări, are 220.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 17,6 miliarde dolari.Rompres Is curios daca la banii astia , iti mai daun si un discount la morga Link to comment
Shenck Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Un Lastun se poate produce in banii astia Link to comment
Senna Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Io cred ca numai pt satisfacerea normelor de poluare se "baga" 1000 de euro intr-o masina noua Link to comment
Tommy Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 tot mai sunt unii care sustin ca nu exista alternativa la Logan (dotari/pret) Albeea star 7825 eur Dotari standard Star » Aer conditionat x » Proiectoare ceata x » 2 tetiere bancheta posterioara x » Oglinzi retrovizoare actionate electric x » Geamuri anterioare actionate electric si inchidere centralizata x » Radiocasetofon integrat (antena + 6 difuzoare) x » Scaun sofer cu reglare mecanica pe inaltime x » Roata de rezerva de dimensiuni normale x » Oglinda integrata in parasolar latura pasager x » Volan reglabil pe inaltime x » Tetiere anterioare reglabile pe inaltime x » Faruri cu halogen x » Luneta termica x » Plafoniera anterioara cu spot si stingere temporizata x » Plafoniera posterioara x » Comanda deschidere portbagaj din interior x » Incinta portbagaj iluminata x » Stergator cu 2 viteze + intermitenta x » Sistem Follow me home x » Maner sustinere latura pasager anterior / posterior x » Scrumiera anterioara + scrumiera posterioara pe portiera dreapta x » Bricheta iluminata in bord x » Al treilea stop x » Turometru si ceas x » Airbag sofer x » Servodirectie x » Centuri de siguranta anterioare autorulante reglabile pe inaltime x » Centuri de siguranta posterioare autorulante x » Sistem antiincendiu x » Sistem antifurt x » Bare de protectie in culoarea caroseriei x » Manere portiere de culoare neagra x » Praguri de culoare neagra x » Benzi protectie usi x » jante de 14" cu pneuri de 175/70 x * Lista reprezinta o selectie a celor mai importante dotari standard. 1.2 16V EL Motor Nr. cilindri, dispunere 4, in linie Cilindree (cm³) 1242 Catalizator Euro 3 Putere max: kW (CP)/rpm 59(80)/5000 Cuplu max: Nm (kgm)/rpm 114(11,6)/4000 Alimentare Injectie electronica multipunct (MPI) Aprindere Electronica, cu avans static, integrata cu injectia Transmisie Tractiune Fata Cutie de viteze 5+1 Directie Tip Pinion cremaliera cu raport variabil Diametru de intoarcere (m) 10,5 Frane - D (disc) - T (tambur) Fata (mm) D 257 autoventilate Spate (mm) T 228 Roti Pneuri 175/70 R 14 Suspensii Fata Independente, tip Mc Pherson Spate Punte torsionala cu 2 elemente tubulare longitudinale Dimensiuni Lungime (mm) 4186 Latime (mm) 1703 Inaltime (mm) 1490 Capacitate portbagaj (dm³) 515 Mase, capacitati Masa proprie in ordine de mers (kg) 1015 Capacitate rezervor combustibil (l) 48 Performante Viteza maxima (km/h) 162 Acceleratie 0-100 km/h (s) 13,5 Consum carburant (l/100 km) Urban 9,4 Extraurban 5,7 Combinat 7,5 Link to comment
maximus Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 loganul in banii astia (8750euro masina + 195 euro garantia extinsa=8945) iti ofera un motor mai puternic (90 cp), airbag pentru pasager, abs,radiocd. Si e mai ieftina decat albeea star care ddp costa 9312 Euro Link to comment
zack Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 da,dar pentru cateva sute de $$, nu iti iei o "MASINA" MADE IN ROMANIA. mie nu imi place deloc albeea,dar e masina... Link to comment
maximus Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 hai sa fim seriosi..diferenta e putin mai mare.. cam de 800-1000 de euro, la dotari comparabile..si vreau sa spun ca nici fiat-ul nu este un monument de fiabilitate. Oricum, imi place cum multi vad loganul ca NEMASINA.. Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 da,dar pentru cateva sute de $$, nu iti iei o "MASINA" MADE IN ROMANIA. mie nu imi place deloc albeea,dar e masina... Dap. O iei MADE IN TURKEY! Link to comment
sebian Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 si ce are masina Made in Turkey?...ce, curcanii nu lucreaza bine? eu sunt multumit, deocamdata, de turcoaica mea Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 In principiu nu are nimic. Dar nu e atat de mare diferenta intre muncitorul roman si cel turc incat sa nu se echilibreze prin dorinta de a ajuta economia nationala. Oricum, in cazul tau, e normal sa fii multumit. Macar asta inainteaza. Link to comment
Zetics Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Albea este o masina care personal imi place ca masina mai ieftina si pentru familie. Nu imi place reputatia Fiat-ului, si motorul. Daca puneau macar optional un 1.4 sau 1.6...era altceva. Dar atunci nu mai era asa de competitiv la pret, right? Link to comment
body Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Avem la pravalie 2 asemenea fiaturi ( PH 16 PSP si PH 11 PSP) si sincer nu mi se par deloc cine stie ce .Motorul este foarte slab ( nu are vana deloc in el ) adica mi se pare prea mic pt caroserie.Referitor la calitate , pana acum totul e ok ( au aproape 1 an).Parere personala , la mers (nu vorbesc de dotari) sunt o idee mai slabe decat Cielo! Nu stiu comparativ cu Loganul , probabil calitativ sunt mai bune , dar sunt sub Kalos ! Parerea mea ! Link to comment
Gica Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 ( PH 16 PSP si PH 11 PSP) <{POST_SNAPBACK}> Ce inseamna codurile astea ? Link to comment
Satori Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Numerele de inmatriculare. Ca atunci cand le prinzi si esti cu Kalos, sa iti arati superioritatea. Link to comment
body Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 @corect satori !Uneori vin prin Bucuresti cu cate una din astea , asa ca daca va claxoneaza cineva ( pe cei cu autocolant de daewoo ) cu un albea bleu , e jeu ! "> Link to comment
sebian Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 (ECONOMIC) FIAT-TATA MOTORS / Fiat şi grupul indian Tata Motors ar putea încheia un acord de colaborare MUMBAI, 20 sep (MEDIAFAX) - Producătorul indian de autocamioane Tata Motors şi grupul Fiat se află în faza finală a negocierilor unui acord care prevede colaborarea în domeniul cercetării şi dezvoltării şi al marketingului, a informat marţi publicaţia Business Standard, citată de Reuters. Înţelegerea prevede desfăşurarea de activităţi de cercetare pentru vânzarea de automobile pe pieţele externe, precum şi utilizarea reţelei de distribuţie a Fiat de către cel mai mare producător indian de autocamioane. Reprezentanţii grupului italian au afirmat în repetate rânduri că intenţionează să încheie acorduri cu alţi producători de autovehicule, pentru a reduce riscurile şi costurile, ca parte a strategiei de obţinere de profit până în 2007, după ce în anul 2002 compania a consemnat pierderi record. De curând, Fiat a încheiat o înţelegere cu Ford, potrivit căreia cele două companii vor realiza pentru piaţa europeană două modele de automobile din clasa mini. Fiat mai colaborează cu PSA Peugeot Citroen, iar cele două grupuri produc vehicule pe piaţa turcă împreună cu compania locală Tofas. De asemenea, producătorul italian mai are un contract şi cu Suzuki. Grupul italian a investit în operaţiunile de pe piaţa indiană circa 20 de miliarde de rupii (456 milioane dolari), iar recent a mai adăugat două miliarde de rupii. Compania deţine o unitate de producţie în Kurla, o suburbie din Mumbai, cu o capacitate de 60.000 de autovehicule, precum şi o fabrică la Ranjangaon. Link to comment
alx Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 adica in orasul Kurla, Mumbai, nu? super... Link to comment
Tommy Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 nu mi-as lua fiat, dar daca e sa alegi intre logan si fiat.. nu vad ce puncte in plus ar putea loganul intr-o analiza obiectiva (motorul e de 80cai/5000, cuplu in schimb e de 114/4000.. de la turatia asta marisoara cred ca se simte lipsa de vana) Link to comment
alx Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 nope. de la cutie vine totul. io nici nu vreau sa aud de fiat... dar ma rog, fiecare cu pasaricile lui... Link to comment
Tommy Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 la acelasi lucru ma refeream, cutia lunga si ajunge la un cuplu cat de cat .. abia la 4000 Link to comment
Gica Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Pai ce se da in datele tehnice e cuplul la roata sau cuplul motorului ? Link to comment
ToPser Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Eu chiar sunt curios cum o sa arate masinuta asta... Si costurile nu cred ca vor fi de doar 2500 E... Cu loganu cum a fost ? Link to comment
Micutul Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Salut,sunt nou in acest club,mi-am luat Matiz acum 2 luni si v-am urmarit pe acest site pe diferite teme. Link to comment
remix Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Felicitari, doar ca ai inceput cam... aiurea. Puteai sa scrii si tu ceva la subiect sa para ca esti parte in discutie. ontopic: fiat albea nu-mi place deloc si nu ma atrage de nici o culoare tata sunt invitatii mei sa scoata ce masina vor, imi doresc concurenta pentru logan si pentru orice alt automobil. nu poate duce decat la progres. loganul... sunt atatea topicuri unde sa ne exprimam parerea, mai citim si pe acolo. Link to comment
maximus Posted September 21, 2005 Author Share Posted September 21, 2005 un exemplu (bine nu pot sa generalizez) despre unele probleme la fiat (in cazul de fata un stilo 1.8 16V) Am eu 1.8 16V. In 2 ani am avut urmatoarele probleme: -senzor airbag (la varianta in 2 usi)- se rezolva renuntand la mufe, se leaga pe direct - corp clapeta (nu mai tine constant relantiul)- cam nasol, daca nu e in garantie costa cam 35.000.000- la diesel nu e cazul - bielete stabilizatoare- (se indoaie daca mergi tare prin gropi) - le-am schimbat acum 1 an, n-am mai avut probleme de atunci Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now