buleus Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 (edited) ("> ("> salutare, Am patit urmatoarele:.Simbata la stop masina se opreste fara sa faca nici un zgomot ciudat.ok o inping pe margine dau la automat nimic.chem un mecanic care dupa o constatare mai lunga imi da tragica stire.vibrochenu rupt cu tot cu pinionu pe care ii cureaua de distributzie. Acuma intrebarea mea este ce obtini am? 1 schimbare vibrochen cu unu sh?- cam la ce pretz atzi estiva voi manopera+piesa 2.schimbare motor cu totul?- gasesc undeva si daca da la ce pretz? ps.masina mea are cutie automata se potriveste la un motor sh? PS:ORICE RECOMANDARE ,PRETZ ESTE BINEVENITA Edited September 12, 2005 by buleus Link to comment
Mircea Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Motor nou, nu stii ce cumperi... vibrochen SH...COME ON... cine stie ce gasesti, la ce cota si asa mai departe... Mai bine vibrochen+ cuzineti +segmenti(tot umbli in motor) + garnituri noi si stai linistit. Faza este ca dupa o asemenea investitie nu mai vinzi masina, ca nu-ti mai scoti banii... Mai ai varianta in care sa cauti o masina troznita bine, si din doua motoare bunicele sa faci unul bunicel...dar ia in calcul si factorul "mecanic roman". Oricum, nasoala faza... Link to comment
MICLOVAN Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 In primul rand s-o "consulte' si alt mecanic, o chestie similara a avut fratele meu cu Nubira si era doar cureaua de transmisie, maimutza de mecanic vroia sa-l faca la bani!!E greu de crezut ca vilbrochenul se rupe la ralanti, mai degraba in sarcina si mai ale sin conditii anormale de exploatare!! Ai fortat-o tare de tot, ai rupt-o in doua?Ca altfel, sincer iti spun, e o chestie care la nici un model Daewoo n-am mai auzit-o!! Link to comment
buleus Posted September 12, 2005 Author Share Posted September 12, 2005 (edited) In primul rand s-o "consulte' si alt mecanic, o chestie similara a avut fratele meu cu Nubira si era doar cureaua de transmisie, maimutza de mecanic vroia sa-l faca la bani!!E greu de crezut ca vilbrochenul se rupe la ralanti, mai degraba in sarcina si mai ale sin conditii anormale de exploatare!!Ai fortat-o tare de tot, ai rupt-o in doua?Ca altfel, sincer iti spun, e o chestie care la nici un model Daewoo n-am mai auzit-o!! <{POST_SNAPBACK}> Deci nu am fortato deloc...aveam 2km/h eram la stop...oricum o va constata si alt mecanic dar:!!!!!eu cu ochi mei am vazut urmatoarele:desfacut capacu de la cureaua de distributzie....+ scos afara capacu ca sa poata umbla la fuliile alea alternator+clima.ok desfacut surubu pe care era pinionu de la vibrochen daca va datzi seama ce zic.ok AICI am gasit urmatoarele bucatzi de fier sau fonta ma rog ce ii.PRECIZEZ ca nu a deschis motoru sa vada cei ci numa a scos surubu care tzinea pinionu ...sper sa ma fi exprimat destul de clar.De aici a tras concluzia ca sa rupt vibrochenul in locul in care statea pinionul. Edited September 12, 2005 by buleus Link to comment
ovi_jer Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Cand sa schimbat ultima data distributia?Ai garantie la lucrare? Link to comment
buleus Posted September 12, 2005 Author Share Posted September 12, 2005 (edited) Distributzia am schimbato acum 1 luna si NU NU AM GARANTIE LA LUCRARE! Cred ca de acolo se trag problemele.Mecanicu spunea ca nu a fost strinsa cu cuplu necesar... Edited September 12, 2005 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Da asa este a fost strinsa fulia la cuplu prea mare sau prea mic. Un arbore cotit este in jur de 664 RON dar pina nu se verifica bine ce sa mai rupt nu te apuca sa cumperi nici o piesa. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now