Jump to content

Dacia Logan Rs100


BAD_MF

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum ar fi, pretul e mult peste aberant... 135CP... Nici nu vreau sa ma gandesc cate masini poti cumpara la banii astia, masini cu tenta sportiva (noi) sau foarte sportive (SH)... O Astra H Turbo de 2000cm3 cu 200CP, noua, din RO... Un Subaru Impreza WRX STi din 2003 sau un Mitsubishi EVO 7 din Europa... Nu mai zic...

Link to comment

asta e textul..tradus din germana

 

12.09.2005 - How one can make a genuine racer from a savings box, the tuner Elia points to the IAA 2005 with the RS100 to basis of the Dacia Logan. After a force cure by means of compressorloading is to jump over the only 1000 kilograms heavy Logan loosely the 200-km/h-Marke. How quickly the car from the conditions on speed 100 sprintet and how much delivers achievement the obligation-artificially respirated 1,6-Liter-Benziner, over it the tuner is silent itself still out.

 

However is certain already, which the fun is to cost. And see there: One knows the price of a Logan loosely vedoppeln. Depending upon base vehicle the Logan RS100 between 17.500 and 23.000 euro, limited on 100 copies, costs. A thread chassis with 17-Zoll-Alus and broader trace as well as improved brakes, which bring the set lower Logan around for instance a third faster to standing than its series counterpart, are contained in the price. Spoilers, chrome grill, sport exhaust, leather seats, seat heating and navigation complete the offer. In the most expensive version Elia continues to rig the Logan among other things with air conditioning system, electrical window lifters and on board computers.

Edited by aztec
Link to comment

sa fim sinceri, la exterior deosebirile exista dar sunt prea putine pt a face din logan o masina de 20 k euro.

Totusi, s-au mai vazut si alte masini low-cost care modificate s-au ridicat la preturi aberante. Acum tin minte doar 2 modele de trabanat: decapotabil (care a rulat si pe la noi o perioada) si tot un trabant limo :)

Link to comment
A thread chassis with 17-Zoll-Alus and broader trace

 

Adica sasiu schimbat, ecartament mai mare, jante de 17...

 

In the most expensive version Elia continues to rig the Logan among other things with air conditioning system, electrical window lifters and on board computers.

 

Asta e distractiv. "Printre altele, in varianta cea mai scumpa, Elia continua sa echipeze Loganul printre alte lucruri cu aer conditionat, geamuri electrice si calculatoare de bord". ROTFL =))

Link to comment

A inebunit Lupul si toata Padurea: Dacia Logan 134 CP, 200 Nm si de 23.000 EUR

Mai multa putere si siguranta in prototipul Logan ELIA

Ca pretul Logan-ului poate fi cu usurinta dublat, este dovedit de prototipul Logan ELIA. Cu toate acestea, Logan ELIA înca mai ofera un raport între pret si performanta fara concurenta. Asta pentru ca masina compacta, spatioasa si usoara de doar 1.000 kg trece cu usurinta de limita de 200 km/h, multumita dotarii ulterioare a compresorului. Stabilitatea cam defectuasa a Logan-ului de serie nu se mai regaseste. Pentru ca datorita suspensiei si rotilor de 17 toli cu suprafata mai lata ELIA-Logan-ul merge în curbe ca pe sine. Si frânele simtitor îmbunatatite reduc distanta de frânare a modelului de serie cu aproximativ o treime.

 

Dar si în exterior si interior prototipul ELIA devine mai atractiv prin faptul ca e mai jos, prin jenti de aluminiu, spoiler, masca de crom, esapament sport si scaune de piele, încalzire în scaune si sistem de navigare.

 

ELIA planuieste sa fabrice doar 100 din aceste Loganuri cu 100 KW. In functie de modelul de baza, preturile variaza între 17.500 €si 23.000 €, la acest pret evident ca si Logan de lux cu ABS, clima, 4 geamuri electrice, computer de bord, telecomanda, faruri de ceata, oglinzi exterioare electrice si cu încalzire.

 

Sursa : altuning

Link to comment

Nu va inghesuiti prea tare ca mai mult de 190 pe ceas nu poate :D ,in schimb la viteza aia,nu prea auzi sau simti multe!Ca sa nu mai zic de stabilitate.

Revenind la loganul ala,are multe schimbate prin interior,incepand de la consola centrala,unde s-a montat o unitate electronica de comanda a temperaturii interioare(cu alte cuvinte e climatronica,asta am vazut-o si la un dealer din Franta,unde aceasta optiune era ~1000E),alte scaune si alta tapiterie(din piele),are discuri ventilate pe fata si pline pe spate,la abs s-a mai adaugat esp si asr,motorul e supra alimentat cu un compresor,alte rapoarte la cutie(viteza maxima e 200km/h),etc...

Sincer as lua o masina,ca doar sunt 100 toate!

ps...cu modificarile alea,te face loganul ala Viper :P

post-1441-1126704528_thumb.jpg

Link to comment

Nenea osirus, nu stiu de ce masina vorbesti cu 190 si stabilitate... La mine stie maxim 185, dar nu ma intereseaza sa aflu care e maximul... Cat despre stabilitate, mai discutm cand vrei tu... Iti spun atat (ca tot zici ca ai avut pe mana una): IDS+ ... Iar Loganul ala de la Elia poate "sa ma faca", ma lasa rece, eu nu mi-am luat masina "sa ma dau", ci sa merg cu ea.

Link to comment

La a ta ma refeream.Aia e viteza maxima pe ceas si ziceam cat de buna e la viteza aia la stabilitate si zgomot.Ce e corect e corect!

Si pe mine ma lasa rece cei care zic la loganul e naspa sau e proasta si ma refer aici la posesori de kalos si cielo.

Edited by osirus
Link to comment

Iti mai zic odata... Esti un pic pe langa... Stabilitatea nu stiu cat e de relevanta la viteza maxima constructiva (care sa fim seriosi, nu prea ai unde sa o vezi) sau la viteze mari/foarte mari in curbe... Iar la asta jucaria mea da clasa multora... Mai studiaza un pic cele 3 litere scrise de mine mai sus... Te invit oricand sa te tii dupa mine pe serpentine. Dar nu cu un 4wd, ci cu masinile din dotare.

Edited by VIPER
Link to comment

@Osirus: Daca ajungi sa spui ca un Logan (preparat,sa zicem desi am dubii :-? ) poate sa faca Opel-ul lui VIPER deja este aberant.In primul rand VIPER are o masina STOCK deci din start orice comparatie este gresit facuta.Mai bine il comparai cu un ASTRA GTC sau OPC,sa vedem atunci care este mai tare-n stabilitati si viteze maxime.Orgolii din astea de Logan ar trebui sa aiba o limita,eu i-am vazut limitele acestei masini intre Bucuresti-Brasov si sincer mi-a fost frica pe serpentine!!!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...