Jump to content

Dacia Logan Rs100


BAD_MF

Recommended Posts

Gresit... Era stock, dar optionalele adaugate (vorbesc de literele alea de kko pe care nu le baga nimeni in seama, IDS+, care cara in spate tone de tehnica pe care nici BMW nu le are la clasa compacta!; si de echiparea sport) o duc un pic peste stock. Amortizoare reglate permanent de computer, sasiu sport, ESP pe 3 roti, etc, etc... Mai avem... Sunt in topicul ei. Nu-mi place cand cineva s-a suit intr-o singura masina din gama si, gata, acum toate sunt la fel. E exact ca romanismul ala: "masina mea e full options"! Ei, zau! Full options e si Clio Fidji, si Megane 2 carevretivoi, si A8, si Maybach.

 

Cat despre orgolii, abia astept sa ma mai provoace vreun Logan 1.6 (ma tot provocau cat eram in rodaj, probabil vedeau 1.6 la mine si ziceau: "hai sa-i arat la bou asta cu nemteasca lui ce stie a mea!). Am terminat de mult rodajul, atat la masina, cat si la perechea sofer-masina. Stiu ce si cate face.

Edited by VIPER
Link to comment
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici nu se punea problema asta! Insa, sa dai 14.000 pe tuning si sa aiba in final DOAR 136CP... Indiferent de ce are inauntru... Pai mie imi trebuie maxim jumatate sa-l fac pe al meu mult peste ala! Si, inca o data, nu asta era ideea... "Cu mult peste"... Are piele, navigatie si roti de 17... Mare branza...

 

Si ca sa scap odata si odata de aberatia asta cu paralela intre a mea si spanacul de la Elia, am facut un calcul: cu sub 6000eur ii mai puneam asa:

 

- jante de 17 sport

- tot confortul posibil la scaune (toate reglajele posibile pentru cele din fata - inclinare etc; incalzire in scaune etc)

- sistem NAVI cu DVD si telefon GSM, ecran color, 7 boxe (superioare celor pe care le am deja)

- bi-xenoane adaptive

- trapa din sticla (nu ordinara, ci acoperis culisant din sticla)

- tapiterie piele

si nu am stat sa scriu muuulte alte nebunii...

 

Si masina are stock 105CP... mare chestie sa-i mai dai 25CP din evacuare, filtre si chip...

 

Daca nici asa nu terminati cu paralela asta stupida, va anunt cu bucurie (pentru voi) ca mi-am luat cea mai de kkt masina din Europa de Est, si ma face Loganu' ala de vorbesc singur...

Edited by VIPER
Link to comment

Viper,nu ai inteles nimic!Repet:masina ta are o stabilitate excelenta in viraje,chiar si la viteza maxima,unde am incercat,spre spaima pasagerilor din masina la vremea respectiva,sa vad cum se comporta(un mic test al elanului)!Mi-a placut mult masina,dar foarte scumpa pentru ce spatiu oferea si consumul marisor ~9 % urban si un pic mai sprintena ca loganul 1.6,chiar si in rodaj pana la 100 merg paralel,dupa se distanteaza astra(i-ti zic ca am facut comparatia si stiu)fiind ajutata de rapoartele din cutie.

ps..danny woo,loganul ala de la Ellia in afara de motor(care si ala e modificat)nu mai are nimic in comun cu cel care il vezi tu pe strazi acum si ai fi surprin sa vezi ce stabilitate are dupa o asemenea modificare(am mers cu al lui Andrei Logan de pe forumul vecin,care era cu ~40 mm mai jos,cu arcuri si amortizoare sport,pneuri 205/50/17).

Link to comment

Eu i-ti zic cum a fost acum 4 luni...astra avea ~3500,loganul ~4000.Asa s-a comportat si dsn la un test cu octavia 1.8T(acum 4 ani...depinde mult si cine e la volan).

La astra injectia e taiata cu 500rpm mai tarziu decat la logan,doar are 16V!

Si eu cand am facut prima oara test drive cu logan,am zis ca nu e adevarat :o ,fugea mai tare solenza 1.9D.Dar nu asta conteaza,important e sa fii mutumit de masina,sa nu se strice prea repede si sa nu fii ultimul care pleaca de la semafor :D .

Edited by osirus
Link to comment

tocmai am mers cu o alfa 147 1.6 T. spark 16 v. demareaza super pt. o masina de 120 cp. si 0-100 e doar cu 0.9 secunde decat datele loganului de 1.6. dca loganu demareaza doar cu aproape o secunda mai greu jos palria. e adevarat ca masina in cauza are peste 1400 kg

Link to comment

La un demaraj pana la suta conteaza mult greutatea masinii!Chiar daca una din masini are 10-20 cp mai mult decat cealalta,dar e si cu 2-300kg mai grea(poate si mai mult)e posibil chiar sa ramana un pic in urma cea grea sau sa mearga egal!Aerodinamica intervine si penalizeaza loganul de la suta in sus.

Link to comment

Sunt destul de sigur. In Bucuresti am 200 din cei 1500km, restul sunt pe drumuri europene, judetene, serpentine, chiar drumuri forestiere. Stiam ce face teoretic, acum stiu ce face practic. Diferenta de care zici stiu sa o fac... Nu mai am 20 de ani de multa vreme! Si nu e nici prima masina pe care pun mana.

 

Si, din nou, ce legatura are masina mea cu "chestia" aia care costa intre 17 si 23.000 EURO? Si care face niste chestii extraordinare: merge cu peste 200, are 136CP! Wow, deja tremura soselele... Mie mi se pare de departe dovada penibilitatii firmei mama si a "renumitei" firme de tuning Elia (cine naiba sunt astia in lumea tuningului???).

Edited by VIPER
Link to comment

eu cred ca o importanta cel putin egala cu cea a motorului este influenta cutiei de viteze. Unde loganul sta prost. Eu unul nu as modifica motorul decat prin a scoate catalizatorul si a-i pune admisie directa dar as umbla la cutie. Sunt convins ca asta e principala sursa de "lenesitate" a loganului.

Am mers cu megane1 1.6 8v cu motorul IDENTIC cu cel al loganului dar cu alta cutie si e o masina vioaie...

Evident ca daca as modifica ceva la masina, consumul nu m-ar mai interesa...

Link to comment

ovi_jer are dreptate, figideru-i frigider

(pacat ca arctic, ca spre deosebire de logan sunt ieftine si bune :) )

 

asta cu tuningul e o alta smecherie de marketing sa arunce praf in ochii prostilor sa creada ca draga doamne cumparand logan .. cumpara dracu stie ce masina de curse .. poate chiar masina lui alonso

Link to comment

Io bag mina in foc ca in spatele proiectului Elia sta un mare concern european de automobile care are nevoie de un vector de imagine pentru una din marcile grupului.

Si eu sint curios de sprintul 0-100 al mecanismului asta, just for fun, asa ...

Link to comment

Si daca nu are aparartul pornit :) ) ?Oricum de vreo 2 ani nu mai am probleme cu radarul...prietenii stiu de ce :D

Intre timp am reusit sa fac o masuratoare(pe A 2,nu stiu cat de concludenta e) si a iesit 11.2 s!La plecare au patinat rotile si am dat a 2 a la 5500!Daca nu patinau si schimbam la taierea injectie,iesea un pic mai bine.

ps...tocmai alimentasem inainte 40 l !

pps..treptele 1 si 2 sunt destul de sprintene,dar a 3 a te penalizeaza rau!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...