remix Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Sunt tare curios care este solutia tehnica de a pastra apa afara din admisie atunci cand se fac prize de aer functionale. Am vazut pe diverse masini tot felul de prize de aer si mi se pare incredibil ca apa pur si simplu ocoleste acea gaurica. Presupun ca exista o solutie pentru problema asta doar ca imi scapa mie. Deci, cine stie ceva concret despre chestia asta ? Link to comment
ToPser Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Apa trebuie evacuata , vei vedea! Link to comment
th3_grimreaper Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 cred ca ar fi cea mai buna solutie in felul urmator: teava care incepe de la priza de aer si care se termina la filtrul de aer sa aiba o bucla in JOS de ~180 grade, iar in acea bucla sa fie pusa o cutie, ceva care sa aiba o mica scurgere in partea de jos in felul asta aerul va circula mai departe, iar apa nu va trece de acea bucla check this out: untitled1.bmp Link to comment
remix Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Hehe, reapere, aici e vorba de picaturile de apa antrenate in fluxul de aer. Nimeni nu se gandeste la o cascada. Totusi un flux de aer umed ar putea trece de filtru oricat de unsuros ar fi el si in timp poate cauza la motor. Din ce am citit eu pe net exista tot felul de valve si diafragme. Ceea ce cautam eu este o solutie implementata cu succes in RO, daca ea exista. Link to comment
mike.omega Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Daca pui cotul ala degeaba mai pui priza de aer Picaturile de apa nu se evapora de la caldura generata de motor?! Link to comment
th3_grimreaper Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Hehe, reapere, aici e vorba de picaturile de apa antrenate in fluxul de aer. Nimeni nu se gandeste la o cascada. Totusi un flux de aer umed ar putea trece de filtru oricat de unsuros ar fi el si in timp poate cauza la motor. Din ce am citit eu pe net exista tot felul de valve si diafragme. Ceea ce cautam eu este o solutie implementata cu succes in RO, daca ea exista. <{POST_SNAPBACK}> io nu cred ca picaturile antrenate in fluxul de aer vor urca dupa bucla aia...si picaturile vor fi multe in cazul unei ploi orice diafragma ai pune, apa va trece odata cu aerul->la un moment dat se imbiba in diafragma respectiva si va iesi pe partea cealalta impinsa de aerul care intra pe traseu Daca pui cotul ala degeaba mai pui priza de aer Picaturile de apa nu se evapora de la caldura generata de motor?! <{POST_SNAPBACK}> crezi ca aerul nu va trece de curba? mda, la un moment dat aerul se va inghesui in curba aia si va incepe s-o ia inapoi unde sa se evapore apa? inapoi pe traseu? nuuuu, va iesi pe teava de esapament Link to comment
aztec Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 faci o inginerie care sa inchida sorbul de aer de pe capota in caz de ploaie, ceva cu un cablu, pt ca sa nu ajunga in motor.. Link to comment
dann Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 lol. si cum trece apa prin motor pana la evacuare fara a trece prin camera de ardere? si sa vezi ce bine o sa mearga motorul cu amestec "aer+apa de ploaie+benzina"... Link to comment
neonne Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 mie mi-a spus un prieten ca se pune un fel de plasa pe priza de aer prin care nu trece apa doar aerul. Link to comment
th3_grimreaper Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 mie mi-a spus un prieten ca se pune un fel de plasa pe priza de aer prin care nu trece apa doar aerul. <{POST_SNAPBACK}> da, cu siguranta prin diafragma va trece, dar prin plasa nu >- Link to comment
tolin Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Putina apa la cilindru nu strica, ii face chiar bine, dar doar cam 5-10% din cantitatea de benzina introdusa la un moment dat si sa vina pe galeria de aer. Doar inundatie sa nu faci. Unii se chinuie sa bage apa in cilindru si cheltuie o gramada de bani cu asta. Priza exterioara de aer nu trebuie sa fie continua pana in admisie. E suficient un tub care sa aduca aer rece in apropiere, iar separatia se face gravitational. Link to comment
Pepinno Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Remix...unele prize de aer nu duc direct in admisie ci prin acea priza va trece aerul care raceshte o conducta ,un intercooler,un vaporizator..etc(deci poate sa bage apa cu galeata ca nu se va antampla nika) Parerea mea e ca la mashinile de serie nici o priza de aer nu va duce direct in admisie ,iar cele sport care intradevar trag aer prin acea priza,sant folosite doar in conditzi "race" shi pe vreme buna ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now