Lucian Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Am un cielo din 97 cumparat de la un prieten tinut in garaj cu 80.000 Km la bord si in general sunt multumit de el!Un cielo GLE A/C!De cand l-am cumparat am observat ca atunci cind am benzina putina in rezervor (3-4litri) masina trage mult mai bine, chiar foarte bine simt cum ma impinge in scaun!Nu de mult i-am schimbat filtrul de benzina si tot asa (am crezut ca era murdar).Daca stie cineva sau poate sa-mi dea o explicatie ?Altfel greu chiar foarte greu reusesc sa plec de pe loc cu rotiile scrisnind(fluierand),desi nu sunt adebtul unui stil de conducere sportiv am vrut sa vad daca pot !Aaaaaa ...si inca ceva mi se pare mie sau asa este turatia indicatia la turometru cred ca destul de tirziu dupa pornire revine sub 1.000(Sa fie de lasoc?)Poate ma ajuta cineva cu un sfat! Link to comment
Florinut Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Sa stii ca aceeasi senzatie o incerc si eu in preajma a cativa litri in rezervor (aproape de a se aprinde becul de la benzina) si cred ca am mai citit pe aici pe undeva chestia asta. Sau poate este numai dorinta... ("> Link to comment
Mircea Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 turatia crescuta cu motorul rece e normala. Demarajul cand este rezervorul aproape gol e si el cat de cat normal... se mai usureaza masina cu cateva kg... dar in mare parte este placebo. Eu refuz sa cred ca nu poti sa chirai rotile cu rezervorul plin... Completeaza locatia si daca poti vino la o intalnire si-ti aratam noi cum se face Link to comment
ovi_jer Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Este un oarecare sambure de adevar mai ales la cielo si espero fara canistra de vapori.Cand rezervorul este gol presiunea vaporilor este mare si la fel si presiunea in rampa. Link to comment
sorin77 Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 ...Cand rezervorul este gol presiunea vaporilor este mare si la fel si presiunea in rampa. Ovi_jer chestia asta cu presiunea mai mare in rampa eu nu o inteleg. Pai nu este rampa injectoarelor prevazuta cu un regulator de presiune ? care ar trebui sa asigure presiune constanta in rampa de injectie, (presiune constanta in functie de vacumul de pe galeria de admisie)? Link to comment
ovi_jer Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Regulatorul de presiune functioneaza pe baza de vacuum nu pe presiune.El mentine si mareste presiunea in clapeta deschisa prin inchiderea returului la rampa.Iar referitor la ce am zis mai sus in legatura cu marirea presiunii e vorba de vaporii care se creaza intr-un rezervor gol si maresc presiunea in sistem. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now