Jump to content

Crash Test: Mini Vs Ford F150


maximus

Recommended Posts

Avantajul masinii mari este clar intr-o coliziune intre doua masini (cele mai dese). Testele arata o coliziune cu o masina de acelasi tip (sau iesire in decor...).

Deci stati in MII cand vin cu HII :) Sa vezi atunci cine iese mai sifonat. :)

Link to comment

Pai se pare ca le-au lovit de zid. Inertia Fordului e clar mult mai mare, dar diferenta de dauna imi pare zdrobitoare...hmmm... foarte interesant.

 

" Wow. Both of these vehicles hit the exact same off-set barrier at 40mph (........ ) you can get an idea of what would happen if you hit a wall in either car."

Link to comment

Chestia asta e arhicunoscuta. In general SUV-urile sunt mai pacalite in materie de siguranta si activa si pasiva fata de masinile de strada. Chiar si cele foarte scumpe. X5 e mult mai pacatos decat seria 5 de la BMW de ex. Ideea ca masinile mari sunt mai sigure e o prostie. SUV-urile sunt mai periculoase si pentru cei dinauntru, si pentru cei din alte masini si pentru pietoni.

Edited by mr_
Link to comment

Da-mi voie sa te contrazic Mr,pentru ca X5-ul a fost retestat si a primit punctaj maxim de la EURONCAP si nu este singurul.Alte cateva exemple VW Touareg,Volvo XC90 etc!!!

 

 

Uite dovada cu X5-ul:http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=9&id2=157

Link to comment

chestia asta se intampla cred mai ales la suv-urile populare americane, la camionetele lor, unde pentru a fi cat mai ieftine, s-au mai redus din cheltuielile de dezvoltare in directia aceasta.Chiar nu va intrebati de unde si pana unde, se pot oferi camionete din alea la preturile alea mici din state? Reducerea costurilor in dezvoltare==> ambianta interioara cu mult sub cele din masinile europene sau japoneze, calitate a asamblarii si a materialelor la fel, siguranta mai scazuta..

Link to comment
Da-mi voie sa te contrazic Mr,pentru ca X5-ul a fost retestat si a primit punctaj maxim de la EURONCAP si nu este singurul.Alte cateva exemple VW Touareg,Volvo XC90 etc!!!

   Uite dovada cu X5-ul:http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=9&id2=157

 

 

Nu ma deranjeaza sa fiu contrazis, dimpotriva, chiar imi face placere pe baza de argumente :)

X5 a iesit bine la grupa lui, insa ce am spus ramane valabil. Imi pare rau ca nu am gasit datele seriei 5, insa le-am gasit pe ale seriei 3

 

http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=3&id2=225

 

3 puncte in plus la soc frontal, unul in minus la soc lateral si 2 in plus la pieton.

Deja, putem spune ca pe global seria 3 e mai sigura decat X5. E aproape sigur ca seria 5 le surclaseaza pe amandoua... In materie de siguranta activa, din nou X5-ul se face de bafta in fata surorilor mai zvelte... :)

 

 

Nu stiu despre crash-testul american, insa nu cred ca e mai putin exigent decat cel european

Honda si-au facut propriul lor standard de crash test... in care impactul e la 80km/h, nu la 50 ca la NCAP. Daca NCAP-ul ia in calcul ca ai sau nu alarma ca n-ai centura, nu inseamna musai ca e si foarte serios...

5 stele NCAP nu prea mai inseamna mare lucru, cam toate modelele de dupa 2004 le obtin, indiferent ca e vorba de Renault Modus, Opel Astra sau Volvo XC. Ar cam fi cazul sa se scoata un test mai sever, impact la viteze mai mari, in care sa se faca mai clar distinctia intre ele.

Edited by mr_
Link to comment

In plus, cred ca crash-testul ar trebui sa fie mai variate, ca sa fie semnificative pentru siguranta.

 

Poate ca unele dintre modele sunt "optimizate" pentru testul NCAP, nu neaparat pentru siguranta. Ceea ce spun acum e pura speculatie si bazata pe o analogie indoielnica.

 

Acum vreo 15 ani cand a luat puternic avant piata microprocesoarelor si aparuse concurenta puternica intre ele, erau unii gen Motorola care scoteau procesoare optimizate pentru benchmarkurile celebre la momentul ala, si nu neaparat pentru performanta. Erau facute sa obtina scoruri bune la benchmark chiar daca performanta reala era destul de modesta comparativ cu concurenta. Ar fi tragic sa fie asa si pe piata auto, cand e vorba de siguranta oamenilor...

Link to comment

in cazul unui impact la aceasi viteza cred ca iesi mai intreg dintr-un suv cu 3 stele decat dintr-o masina clasa mini cu 5 stele.

 

de ce credeti ca in unele reclame se specifica ... maximul de punctaj la clasa sa ... s-au 5 stele pt. calsa sa .

Link to comment

nu exista diferentieri de punctaje intre clase.. 5 stele sunt egale si pentru un suv si pentru un mpv si pentru un mini. In aceleasi conditii(accident cu un obiect fix) vei iesi mai teafar dintr-o masina de 5 stele decat una de 3. In primul rand punctajul ala se acorda pt nr de airbaguri, rezultatele crashtestului + prezenta unor gadgeturi(seathbelth reminder,dezactivarea airbagului pasagerului atunci cand ai copii). Iar marketingul cu maximul de stele in clasa sa, e facuta ca sa o diferentieze pozitiv fata de concurentii cu mai putine stele

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...