Satori Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 De cate ori e mai greu F150? Link to comment
VIPER Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Nu asta e ideea, ci ca F150 si alte truck-uri americane stau fff prost la impact fata de echivalentele japoneze... Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Cu cat e mai mare cu atat aveau loc mai mult sa o faca mai rezistenta la astfel de lovituri. Link to comment
maximus Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 eu cred ca mai mari sanse ai sa scapi cu rani mai putine( sau in viata) dintr-un renault megane decat dintr-un hummer h2 de exemplu.. Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Doamne soferul din F150 face sarituri cu genunchii la piept!!! Link to comment
Satori Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Avantajul masinii mari este clar intr-o coliziune intre doua masini (cele mai dese). Testele arata o coliziune cu o masina de acelasi tip (sau iesire in decor...). Deci stati in MII cand vin cu HII Sa vezi atunci cine iese mai sifonat. Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Asa este dar H2 are niste frane subdimensionate,de zici ca nu opresti prea curand!!! Link to comment
Gica Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Pai se pare ca le-au lovit de zid. Inertia Fordului e clar mult mai mare, dar diferenta de dauna imi pare zdrobitoare...hmmm... foarte interesant. " Wow. Both of these vehicles hit the exact same off-set barrier at 40mph (........ ) you can get an idea of what would happen if you hit a wall in either car." Link to comment
Satori Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Daca lovesti peretele e rau. Dar daca as avea F-ul as prefera sa lovesc o alta masina. Eu ma hotarasc rapid la chestia asta, ala cu mini... nu prea stie ce sa faca. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Pai ciocnirea cea mai rea se face cu un perete si din ceea ce se vede nu ii dauneaza prea tare Miniului. Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Plus ca F-ul se poate urca la propriu pe Mini intr-o eventuala coliziune frontala!!! Link to comment
aztec Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 da.. daca se lovesc 2 f-uri intre ele?, ca mai rar intanlesti mini pe soselele lor, ca si alte masini mici dealtfel Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Se spulbera reciproc probabil!!! Link to comment
mr_ Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 (edited) Chestia asta e arhicunoscuta. In general SUV-urile sunt mai pacalite in materie de siguranta si activa si pasiva fata de masinile de strada. Chiar si cele foarte scumpe. X5 e mult mai pacatos decat seria 5 de la BMW de ex. Ideea ca masinile mari sunt mai sigure e o prostie. SUV-urile sunt mai periculoase si pentru cei dinauntru, si pentru cei din alte masini si pentru pietoni. Edited September 19, 2005 by mr_ Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Da-mi voie sa te contrazic Mr,pentru ca X5-ul a fost retestat si a primit punctaj maxim de la EURONCAP si nu este singurul.Alte cateva exemple VW Touareg,Volvo XC90 etc!!! Uite dovada cu X5-ul:http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=9&id2=157 Link to comment
maximus Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 chestia asta se intampla cred mai ales la suv-urile populare americane, la camionetele lor, unde pentru a fi cat mai ieftine, s-au mai redus din cheltuielile de dezvoltare in directia aceasta.Chiar nu va intrebati de unde si pana unde, se pot oferi camionete din alea la preturile alea mici din state? Reducerea costurilor in dezvoltare==> ambianta interioara cu mult sub cele din masinile europene sau japoneze, calitate a asamblarii si a materialelor la fel, siguranta mai scazuta.. Link to comment
DANNY WOO Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Pai din cauza asta si-au facut si ei un centru in genul EURONCAP,mult mai putin exigent decat al europenilor!!! Link to comment
mr_ Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 (edited) Da-mi voie sa te contrazic Mr,pentru ca X5-ul a fost retestat si a primit punctaj maxim de la EURONCAP si nu este singurul.Alte cateva exemple VW Touareg,Volvo XC90 etc!!! Uite dovada cu X5-ul:http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=9&id2=157 <{POST_SNAPBACK}> Nu ma deranjeaza sa fiu contrazis, dimpotriva, chiar imi face placere pe baza de argumente X5 a iesit bine la grupa lui, insa ce am spus ramane valabil. Imi pare rau ca nu am gasit datele seriei 5, insa le-am gasit pe ale seriei 3 http://www.euroncap.com/content/safety_rat...p?id1=3&id2=225 3 puncte in plus la soc frontal, unul in minus la soc lateral si 2 in plus la pieton. Deja, putem spune ca pe global seria 3 e mai sigura decat X5. E aproape sigur ca seria 5 le surclaseaza pe amandoua... In materie de siguranta activa, din nou X5-ul se face de bafta in fata surorilor mai zvelte... Nu stiu despre crash-testul american, insa nu cred ca e mai putin exigent decat cel european Honda si-au facut propriul lor standard de crash test... in care impactul e la 80km/h, nu la 50 ca la NCAP. Daca NCAP-ul ia in calcul ca ai sau nu alarma ca n-ai centura, nu inseamna musai ca e si foarte serios... 5 stele NCAP nu prea mai inseamna mare lucru, cam toate modelele de dupa 2004 le obtin, indiferent ca e vorba de Renault Modus, Opel Astra sau Volvo XC. Ar cam fi cazul sa se scoata un test mai sever, impact la viteze mai mari, in care sa se faca mai clar distinctia intre ele. Edited September 20, 2005 by mr_ Link to comment
mr_ Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 In plus, cred ca crash-testul ar trebui sa fie mai variate, ca sa fie semnificative pentru siguranta. Poate ca unele dintre modele sunt "optimizate" pentru testul NCAP, nu neaparat pentru siguranta. Ceea ce spun acum e pura speculatie si bazata pe o analogie indoielnica. Acum vreo 15 ani cand a luat puternic avant piata microprocesoarelor si aparuse concurenta puternica intre ele, erau unii gen Motorola care scoteau procesoare optimizate pentru benchmarkurile celebre la momentul ala, si nu neaparat pentru performanta. Erau facute sa obtina scoruri bune la benchmark chiar daca performanta reala era destul de modesta comparativ cu concurenta. Ar fi tragic sa fie asa si pe piata auto, cand e vorba de siguranta oamenilor... Link to comment
steph Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 voi nu intelegeti ca stelele obtinute de o masina din clasa mini nu sunt aceleasi cu stelele obtinute de un suv de exemplu. nu mai comparati x5 cu seria 3 sau alte prostii. Link to comment
mr_ Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Da' de ce sa nu comparam? Atata timp cat si pentru una si pentru alta se masoara probabilitatea de a NU suferi leziuni majore in diverse tipuri de impact? Link to comment
zack Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 uite ca va contrazic ia priviti aici http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/3301.html -asta e model 2005 http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/1686.html - acesta e model 2001 ce fel de ford o fi ala ? e prea busit... Link to comment
steph Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 in cazul unui impact la aceasi viteza cred ca iesi mai intreg dintr-un suv cu 3 stele decat dintr-o masina clasa mini cu 5 stele. de ce credeti ca in unele reclame se specifica ... maximul de punctaj la clasa sa ... s-au 5 stele pt. calsa sa . Link to comment
maximus Posted September 21, 2005 Author Share Posted September 21, 2005 nu exista diferentieri de punctaje intre clase.. 5 stele sunt egale si pentru un suv si pentru un mpv si pentru un mini. In aceleasi conditii(accident cu un obiect fix) vei iesi mai teafar dintr-o masina de 5 stele decat una de 3. In primul rand punctajul ala se acorda pt nr de airbaguri, rezultatele crashtestului + prezenta unor gadgeturi(seathbelth reminder,dezactivarea airbagului pasagerului atunci cand ai copii). Iar marketingul cu maximul de stele in clasa sa, e facuta ca sa o diferentieze pozitiv fata de concurentii cu mai putine stele Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now