dinoc Posted September 27, 2005 Author Share Posted September 27, 2005 Nu suna rau defel Ar trebui sa facem un top al masinilor mini pana in 10 mii CIP - sa vedem cine iese pe primul loc Link to comment
Tommy Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 desi imi place mult fordul (in speta focus si mondeo) fii sigur ca .. printre primele ar fi corsa fara drept de apel Link to comment
alx Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 dar pe clio de ce nu l-ati luat in calcul...? ca e muuult mai ieftin decat jucarioarele astea (ca tot ai dat exemplu, vipere, de panda...). ma refer la un bicorp...e fro' 8 mii si ceva cip... Link to comment
sebian Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 asa, Nenea alx Symbolu', minca-l-ar tata Link to comment
Gica Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 poate o fi doar 8v - defapt m-am uitat pe site si nu scrie daca-i 8 sau 16 - de unde-oi fi scos eu 16 <{POST_SNAPBACK}> Sunt un pic fftopic: dar nu ma pot abtine sa nu spun o chestie interesanta, care s-ar putea sa fie valabila si la C3. La Fabia exista motorul de 1.4MPi care este cu 16V si care se poate achizitiona atat cu 75CP cat si cu 101CP si culmea (!!) la acelasi pret masinile cu dotari la fel. Totusi undeva tre' sa fie o smecherie, altminteri cine il mai lua p-ala de 75 CP. Ca si consumul e cam la fel. Oare cum vine asta ? Link to comment
VIPER Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 dar pe clio de ce nu l-ati luat in calcul...? ca e muuult mai ieftin decat jucarioarele astea (ca tot ai dat exemplu, vipere, de panda...).ma refer la un bicorp...e fro' 8 mii si ceva cip... <{POST_SNAPBACK}> Unde, frate??? Clio Bicorp cu motor de 1.4 16V e 9870CIP!!! 8735 e cel de 1.2 16V 75CP si cuplu 105... Fara ABS, desigur. Link to comment
sebian Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Preturile Bicorp sunt in poza, dar mai tot timpul la reno sunt promotii... Link to comment
VIPER Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Io zic sa mai studiati si site-ul Renault.ro... Acolo e cu totul alta mancare de peste... Link to comment
paulp Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Ford Focus Hatchback, daca e pentru domnisoare, sau Turnier sau Sedan pentru domni Preferabil diesel Link to comment
laurentziu83 Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) chestia cu discurile pe spate nu e asa cum ziceti voi. discurile pe spate devin necesare atunci cand ai o greutate mare a masinii (peste 1.2-1.3 tone) sau pentru franari dese de la viteze de 180-200 km/h. Altfel, sunt inutile. <{POST_SNAPBACK}> Nu cred ca au pus de prosti francezii pe oltcit discuri de frana pe spate. Edited September 27, 2005 by laurentziu83 Link to comment
iulia Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Daca tot se face top, de Peugeot 206 ce ziceti? (dincolo de antipatia pentru frantuzoaice a unora) Eu mai aveam intre optiuni Corsa si Seat Ibiza - toate diesel, motorizari intre 1.3-1,5 cmc. Ibiza imi place mult, am inteles totusi ca la Seat diesel-ul nu-i grozav (aveau oferta la motorizare de 1,9 cu doar 64 cp - bine, era SDI) Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Pai hai sa vedem... 206-le are si a avut 3 dieseluri: 1.9 aspirat 2.0HDI - motor care consuma mult, prea greu pentru caroseria asta 1.4HDI - motor f reusit care echipeaza si Fiesta. Probleme - calitatea serviceului si fiabilitatea scazuta a acestora. Foarte multi abia asteapta sa scape de ele. Also, modelul 206 e la sfarsit de viata Ibiza 1.4TDI-PD - o improvozatie de motor in 3 cilindri, nereusit in opinia mea 1.9 dupa cate stiu sunt 2 variante de 101 si 130 de cai, pretul creste considerabil si sunt ambele PD-uri. 1.9SDI - un motor foarte robust de 64 de cai, aproape indistructibil, la chiptunning se duce peste 75 de cai, e cam lenes, dar la o masina second se merita, stii ca nu prea are ce sa pice la el mult timp. Fiesta 1.4 - motor din grupul PSA, f bun. Cum e la inceput de viata modelul asta are unele buguri(vedeti pe clubul ford) si dupa cate am vazut nu are computer de bord, inacceptabil la o masina moderna dupa parerea mea. Corsa 1.3CDTI - motor foarte apreciat de la Fiat, f modern , injectoare piezo, ultima generatie de common-rail. Eu apreciez f mult Corsa CDTI. Mai apar probleme cu timoneria si caseta de directie dar nu sunt ceva obisnuit. Link to comment
iulia Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Corsa1.3CDTI - motor foarte apreciat de la Fiat, f modern , injectoare piezo, ultima generatie de common-rail. <{POST_SNAPBACK}> Mie a inceput sa-mi fie frica deFiat, am auzit prea multe lucruri de rau despre el...sau doar motoarele sunt ok? Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Doar motoarele sunt ok Da, intradevar, nici eu nu as merge pe fiat, noway . Dar motoarele sunt deosebite, echipeaza si Alfa Romeo, si Noul Opel Astra (alea de 1.9) si cel de 1.3 echipeaza Corsa si e un motor f apreciat in toata europa. Link to comment
iulia Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Pai asa si HDI-ul de pe Peugeot e foarte apreciat, ce-i drept si eu tot la 1,4 ma gandeam. Ufff...greu Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Motorul e apreciat, masina nu. Daca as vrea motorul ala as alege Fiesta sau Citroen C3 . Link to comment
iulia Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Da, e o idee, ma mai gandesc. Multumesc ca ai avut rabdare Link to comment
dinoc Posted September 27, 2005 Author Share Posted September 27, 2005 dar de motorul pe benzina 1.4i de pe Citroen C3 ce stiti ? Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Pai stim ca are 75 de cai(nu?) si ca la consum scoate in oras cam 10 si afara 6.5 in practica. Link to comment
dinoc Posted September 27, 2005 Author Share Posted September 27, 2005 (edited) de unde 10 ? atat scot eu cu Nubira ... parca scrie 8,6 acolo Edited September 27, 2005 by dinoc Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) 10 de la posesorii acestor masini... nu de pe site. Eu sincer nu mai vreau benzinara. Singurele motoare pe benzina care mi se pare ca merita sunt cele de la Opel, cu un 1.4 16v de ex pe Astra G poti scoate 8.5-ul ala in oras, sunt aproape sigur. Edited September 27, 2005 by Wichedcoder Link to comment
VIPER Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Poti si cu 1.6, dar nu in Bucuresti la ore de varf... Oricum la consumul dat de producator pentru urban mai puneti macar 1-2litri in plus pentru mersul in Bucuresti... Link to comment
gabriel Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Urmaresc topicul de un timp dar nu am postat nimic doarece intelesesem ca initiatorul topicului si-a ales masina si deci topicul nu mai avea nici un rost. Dar de dragul discutiei opinia mea este urmatoarea: Ptr. motor pe benzina as alege Suzuki Ignis Gl. Motor cu VVT foarte fiabil si cu consum f.bun.Era o promotie la ei destul de serioasa pentru modelul GL.Reviziile sint ieftine.Masina se fabrica de aproximativ zece ani fie sub forma de Subaru Justy fie sub forma de Suzuki Ignis .Cine vrea sa vada cit de fiabil este modelul vezi www.carsurvey.org Urmea-za sa fie inlocuita in 2007-2008. Ptr.motor diesel as alege Opel Corsa 1.3CDTI Motorul este proiectat sa functioneze 250 000km(zic cei de la Fiat). Are distributie pe lant.Urmea-za sa fie inlocuit anul viitor cu noul Corsa facut pe platforma comuna cu Fiat Grande Punto, si anul acesta are niste promotii zic eu deosebite.Daca se face diferenta intre Corsa 1.2 Twinport si Corsa 1.3CDTI vin cam 1000 Euro diferenta la pretul CIP.1.3CDTI vine in standard cu ABS si roti de 14' adica asta inseamna ~400E deci pina la urma diferenta intre Corsa benzina si Corsa motorina devine cam ~600E .(facute ptr dotarea de jos ESSENTIA=>Pret benzina 8202/Pret motorina 9131). Inca n-am aflat cit costa un filtru de ulei dar se pare ca un filtru de motorina este 200 RON.(Fiat loveste din nou ). Cind aflu restul preturilor (filtru polen,ulei,filtru ulei,filtru aer,manopera) voi posta rezultatele.Si ca sa termin cine isi ia Corsa ar trebui sa-si ia si scut metalic in mod obligatoriu(~100E).Timoneria este de plastic seamana constructiv cu cea de Cielo si toata mizeria (daca nu ai scut) ajunge intre articulatii. Link to comment
dinoc Posted September 29, 2005 Author Share Posted September 29, 2005 (edited) Poate nu va vine sa credeti dar de la C3 am ajuns la concluzia ca vrem un Kalos in 5 usi Ne-am dus sa vedem Corsa si-am vazut si-un Kalos - mai era doar unul la oferta aceea de aproape 1000 Euro discount. Este negru in 5 usi model 55c 1.4 16v - aproape full options ( mai putin airbag-uri laterale si jante aliaj. (Apropos vine cu jante de 15 inch default). Ne-a placut foarte tare cum vine culoare neagra pe masina asta si momentan suntem hotarati s-o luam pe asta. Ce ne-a determinat trecerea de la C3 la Kalos - in primul rand motorul acela de 1.4i 8v de pe C3 cu 75 cai - cica ar fi cam lenes si consuma vreo 10-10.5 litri/100km in oras (asta de pe forumul citroen). Un alt atu pt Kalos ar fi pretuyl cu vreo 1500 Euro mai putin decat C3. Parca Kalos consuma la fel , nu ? Dar macar are 94 cai. Cum vi se pare trecerea ? Edited September 29, 2005 by dinoc Link to comment
VIPER Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 (edited) E pretul mai mic dar doar daca o iei in rate/leasing si platesti taxele la valoarea reziduala! Altfel ai taxe!!! Trecerea e ok, chiar azi am fost la dealer si m-am jucat un pic cu un Kalos in 5 usi, pentru un prieten. Edited September 29, 2005 by VIPER Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now