alx Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 pai si tu cu ce te duci, cu elicopterul? Link to comment
MICLOVAN Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 (edited) Salutare tuturor!Desi intru cam la fiecare juma de ora nu prea postez fiindca imi place mai mult sa ascult decat sa vorbesc. Cu ambuteiajele cred ca tine de rigiditatea si incremenirea romanului care nu prea cauta alternative, mai bine se lamenteaza si da vina pe toti decat sa incerce solutii. Circulatia nu numai ca nu se va fluidiza, dar cum producatorii cauta sa vanda cat mai mult iar bancile sa te imprumute cu orice pret, in maxim 2 ani in Bucuresti chiar vom putea spune, ca in multe alte capitale de altfel, dom"le..cu masina esti terminat ziua in trafic!! Stand asa la semafoarele astea care nu se mai termina, analizam lucrarile la tramvai si imi dadeam seama ca NU E o situatie temporara, dupa ce se termina cu sinele si restul, drumul ramane la fel de ingust!!! Pe 13 Septembrie de exemplu, de la intersectia cu Drumul Sarii la Marriot dimineata faci 30-45 minute lejer!! La noi una din cauze e aceea ca si pentru distante scurte oamenii iau masina, ceea ce inseamna ca oricat de mult creste pretul ei gandesc..."lasa ca pentru cat merg eu nu conteaza!" Desi nu mai aveam deloc benzina, din ambitie n-am alimentat sambata, iar de vreo 2 luni am descoperit beneficiile bicicletei!! Drum bun tuturor! Edited October 4, 2005 by MICLOVAN Link to comment
sebian Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 (edited) Hehe, incearca sa lucrezi o saptamina la una din fabricile de pe centura, sa vezi de pe la ora 3 pina pe la 9-10 totul blocat<{POST_SNAPBACK}> pai si tu cu ce te duci, cu elicopterul? <{POST_SNAPBACK}> Nu Alex, prefer sa imi menajez nervii si cele cateva fire da par pe care le mai am in cap si las pe altul sa se streseze cu chestia asta...norocul meu ca avem microbuze inchiriate care ne iau din fata casei si ne lasa tot acolo... Edited October 4, 2005 by sebian Link to comment
FLEX Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Ploaia a pus in miscare toate hirburile, de aici ambuteiajele apocaliptice. Eu am renuntat de mult sa fac drumul casa-servici pe bulevardele mari si o iau pe stradute ... e mai lejer, dar am facut praf trenul de rulare. Link to comment
sebian Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Nu neaparat, Nene FLEX...in ultimele 3 saptamani parca e ca la nebuni...a inceput cu blocat centura o ora, intre 5 si 6 pt ca acum sa se ajunga sa se elibereze pe la 9-10...si nu sunt harburi pe centura, e plin de camioane, tiruri si alti monstri de zici ca vine sfarsitul lumii si toti fac aprovizionare... Link to comment
MR_A Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Motivul pentru care au aparut atatea harburi poate fi datorat tot pretului excesiv al benzinei. Eu spre exemplu..daca as ajunge in punctul unde nu as mai avea bani de benzina..si as fi nevoit sa tin masina in parcare...As vindeo..si mi-as lua ceva mai ieftin..iar de restu..Benzina Link to comment
sebian Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 o stire...interesanta Uitucul Tariceanu a fost angajatul lui Patriciu Primul ministru, administrator la Rompetrol Downstream In perioada 2003-2004, premierul Calin Popescu Tariceanu a fost administrator al firmei Rompetrol Downstream SA, controlata de Dinu Patriciu. Primul ministru evita sa aminteasca in CV de aceasta functie si pentru ca autoritatile suspecteaza Rompetrol de implicare in operatiuni de spalare de bani. Oficiul pentru Prevenirea Spalarii Banilor a descoperit, inclusiv in perioada in care Tariceanu a fost in solda lui Patriciu, ca Rompetrol Downstream a facut plati externe de 9 milioane de euro. Ceilalti administratori ai firmei in cauza au fost chemati pana acum la Parchet, insa nici un procuror nu l-a intrebat pe Tariceanu de operatiunile efectuate de Rompetrol Downstream in perioada in care el a fost in staff-ul acestei companii. Premierul liberal este in schimb suspectat ca ar fi speculat piata bursiera si ar fi cumparat la preturi mici, in baza unor informatii provenite chiar de la Rompetrol, 10.000.000 de actiuni... Rompetrol. Nu doar Tariceanu a fost in slujba lui Patriciu. Presedintele PNL Bucuresti, Ludovic Orban, s-a retras abia in luna iunie anul curent din functia de administrator Rominserv. Teodor Melescanu a fost si el administrator Rompetrol SA. Firmele lui Patriciu au beneficiat de facilitati din partea actualei Puteri. S-a aflat in solda lui Patriciu, a facut afaceri cu Patriciu si acum, probabil, are tot interesul sa-l scoata curat pe "Dinu" din dosarul penal in care procurorii il cerceteaza pentru evaziune fiscala. Este vorba de premierul Calin Popescu Tariceanu, care pana acum nu a suflat nici o vorba despre faptul ca in perioada 2003-2004 a fost administrator al SC Rompetrol Downstream SA. Secretul domnului Tariceanu are si o justificare cat se poate de logica: procurorii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie ar putea oricand extinde cercetarile si asupra tranzactiilor facute de Rompetrol Downstream in perioada in care el a detinut postul de conducere. Potrivit documentelor existente la Registrul National al Comertului, Dinu Patriciu l-a numit administrator pe Tariceanu in data de 8 decembrie 2003, data la care s-au mai efectuat alte cateva modificari in conducerea firmei. Echipa completa de administratori a Rompetrol Downstream a fost formata atunci din Calin Popescu Tariceanu, Dinu Patriciu, Anghelache Marian si John Andrew Long. Mariajul dintre petrolistul Patriciu si seful sau pe linie de partid, Tariceanu, nu a tinut prea mult. Actualul premier a incasat indemnizatiile de administrator la Rompetrol Downstream doar pana in martie 2004, cand a renuntat Ð cel putin in mod transparent Ð la banii lui Patriciu. Asta nu inseamna ca Tariceanu nu ar avea motive de ingrijorare. Plati interne suspectate de spalare de bani Conform notei nr. IV/323/D2/ din 7 mai 2204 a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (ONPCSB) in perioada in care si Tariceanu a fost administrator al SC Rompetrol Downstream SA aceasta firma a efectuat plati externe de 6.435.230 euro. Or, grupul Rompetrol a intrat in atentia procurorilor tocmai pentru acest tip de operatiuni suspectate a fi de fapt spalari de bani. Ciudat este ca anchetatorii i-au nominalizat ca responsabili pe cei care au detinut in perioada ianuarie 2003-aprilie 2004 functia de administrator la Rompetrol Downstream SA, insa nu si pe Tariceanu ajuns intre timp seful Guvernului. In plus, si alte firme in care Rompetrol Downstream SA detinea actiuni in perioada in care Tariceanu era administrator la "firma-mama" au intrat in atentia ONPCSB. Astfel, s-a descoperit ca Rominserv SA si Rompetrol Logistics au efectuat la extern plati de 9 milioane de euro. Speculatii cu actiuni Tariceanu s-a mai plasat in atentia mass-media si a procurorilor si datorita unei tranzactii bursiere prin care a cumparat, in data de 9 aprilie 2004, 10.000.000 de actiuni la Rompetrol la un pret mic. Se presupune ca Tariceanu nu ar fi actionat intamplator, ci ar fi speculat anumite informatii provenite chiar de la Rompetrol. Tariceanu a reusit intr-o singura zi, pana la ora 8.30 dimineta, sa-si angajeze si o firma intermediara in tranzactiile bursiere si sa-si si deschida cont. Melescanu si Orban Premierul nu este insa singurul lider PNL care a fost in slujba lui Patriciu. Teodor Melescanu a detinut timp de aproape doi, in perioada 14.03.2003-21.02.2005, ani functia de administrator la Rompetrol SA. Ludovic Orban, presedintele PNL Bucuresti, a fost si el administrator in firma Rominserv, detinuta tot de Grupul Rompetrol, el retragandu-se din aceasta functie abia in luna iunie anul curent. Sustinut de fosta guvernare PSD printr-o ordonanta de urgenta prin care a fost scutit de plata a 600 milioane de dolari, Patriciu a primit sprijin si de la actuala putere. Respectiva ordonanta a fost adoptata fara probleme de parlamentarii actualei coalitii, fapt ce i-a permis lui Patriciu sa-si transforme in obligatiuni bugetare datoriile Rompetrol Rafinare SA. Si in momentul retinerii sale liderii PNL au reactionat in scopul sustinerii acestuia. La fel ca in cazul pesedistului Bivolaru, liberalii l-au insotit pe "Dinu" la Parchet, iar premierul Tariceanu a calificat drept un "eveniment nedorit" retinerea. © HotNews.ro Link to comment
tribunul Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Unde esti tu Tepes ?... Link to comment
sergiuhusca Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Acum ca benzina a ajuns la 3.9 ron/litru numai protesteaza nimeni? P.S. DE MAINE PETROM MAJOREAZA PRETUL CU 7 BANI PE LITRU.IN 2 ZILE IL MAJOREAZA TOTI. Link to comment
Lucian M Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Am pus saptamana trecuta cu 3,8, iar in saptamana anterioara, cu 3,66 si mi se parea scump. Acuma ce sa mai zic? Mi-as pune gpl, dar mi-e cu garantia si cand se amortizeaza investitia, hop dau masina... Sau mai vedem... LE: eu ce sa mai zic, frigiderele celor direct responsabili de pretul benzinei e in permanenta plin. Eu cu ce sa mai contribui? Edited June 29, 2009 by Lucian M Link to comment
sergiuhusca Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Mie mi se pare...NESIMTIT de scumpa... Link to comment
raven84 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Mie mi se pare...NESIMTIT de scumpa... Eu de nevoie am alimentat si cu 4,18 alaltaieri, pretul este exagerat de mare cu atat mai mult cu cat am inteles ca de fapt, barilul s-a ieftinit. Nu reusesc sa inteleg unde vor sa ajunga. Link to comment
Laurycã Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 5 scumpiri intr-o luna e exagerat de mult. 5 ieftiniri intr-o luna n-o sa pupam niciodata. Link to comment
laurentziu83 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Acum ca benzina a ajuns la 3.9 ron/litru numai protesteaza nimeni? Ba da, am revenit la GPL. Simplu. La fel cum nu am rovinieta si folosesc drumurile nationale. Macar cand iau cate-o groapa stiu ca nu dau si bani pentru asta. Link to comment
andreib Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Consiliul Concurentei cred ca e platit bine sa nu spuna nimic... Link to comment
raven84 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 (edited) 5 scumpiri intr-o luna e exagerat de mult. 5 ieftiniri intr-o luna n-o sa pupam niciodata. Doar 5? Sa fim seriosi, a crescut aproape zilnic timp de doua saptamani, probabil ca nu au vrut sa apara comentarii prin presa sau altceva...De fapt, cum era aia cu actualizarea sapatamanala a pretului? Ca acum e aproape zilnica si numai in sus, iar la benzinariile unde nu creste asa de mult pretul, incep sa cred ca scade litrul in sine, nu de alta dar facand 70 de km pe zi, pe un traseu fix, incep sa suspectez lukoil-ul de la iesirea spre braila de manareala serioasa . Edited June 30, 2009 by raven84 Link to comment
tudor2402popescu Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 (edited) Vedeti ca la Petrom e un premiu...carburant pe viata ! Poate aveti noroc...sau benzina din plin...la europa FM . Ma bate un gand: Iau un trabant, ii pun motor de electrostivuitor , cu modulele de comanda si bateriile aferente, si mi-am facut un...trocarici. Edited June 30, 2009 by tudor2402popescu Link to comment
raven84 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Si asta ce e? Rasucirea cutitului in rana ? Link to comment
sergiuhusca Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Lasand gluma la o parte...Nu inteleg de ce A.N.R.E. nu se implica sub nici o forma! Link to comment
raven84 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Lasand gluma la o parte...Nu inteleg de ce A.N.R.E. nu se implica sub nici o forma! Pentru ca nimeni in tara asta odata ce ajunge la putere nu mai tine cu "cei de jos" de aia. Pentru ca atunci cand ai bani suficienti pentru propria-ti existenta, uneori chiar si in huzur, nu prea te mai doare asa de tare suferinta poporului, indiferent sub ce forma se manifesta ea Acum, intrebarea mea este: care sunt costurile reale ale producerii benzinei si motorinei, precum si a derivatilor? Are cineva informatii concrete? Link to comment
zeneseu Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 (edited) Lasand gluma la o parte...Nu inteleg de ce A.N.R.E. nu se implica sub nici o forma! S-au implicat altii in tari cu apa calda. Rezultatul...acelasi. Pana nu se rezolva problema cu pirateria pe mare vom avea carburanti scumpi. Edited June 30, 2009 by zeneseu Link to comment
lucius_1982 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Si surpriza: "Din data de 1 iulie, ora 0:00, Petrom scade preturile de referinta la benzine cu 6 bani/litru, informeaza un comunicat al companiei. Masura vine ca urmare a scaderii accizei, datorita introducerii a 4% component BIO in benzine, incepand cu data de 01.07.2009. Astfel, de miercuri, pretul de referinta pentru un litru de benzina Premium fara plumb 10 ppm va fi de 3,81 lei; Top Premium fara plumb 99+ se vinde cu 4,14 ron/litru; OMV Carrera 95 costa 3,91 ron/litru, iar OMV Carrera 100: 4,54 lei/litru. Timp de numai o zi - marti, 30 iunie - Petrom crescuse preturile de referinta pentru benzine cu 7 bani/litru, a cincea scumpire in decursul lunii iunie. Evolutia preturilor in ultima luna 1 iunie: Petrom majoreaza pretul benzinei si al motorinei cu 6 bani/litru. 10 iunie: O noua majorare, tot cu 6 bani/litru. 16 iunie: Pretul benzinei urca cu 7 bani/litru, iar cel al motorinei cu 6 bani/litru. 22 iunie: Benzina si motorina se scumpesc cu 6 bani/litru. 30 iunie: Benzina se scumpeste cu 7 bani/litru. 1 iulie: Benzina se ieftineste cu 6 bani/litru. Preturile Petrom pot varia cu maximum +/-5% fata de preturile de referinta. " Sursa: http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-5...pa-scumpire.htm Link to comment
Myg Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Anul trecut in luna iulie, pretul benzinei la Petrom era 4,2 lei, in decembrie era 2,88 lei, iar astazi este 3,93 lei, asta la Arad. Barilul de petrol era cotat, in 2008, la un pret triplu fata de a.c., concluziile... Link to comment
sergiuhusca Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Tot s-a scumpit... Cu 1 ban... Link to comment
raven84 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Concluzia e ca ne fura, si noi inghitim tot fara sa clipim. Ce-i de facut? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now