papie Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Da, avea la ambutisarile respective. Nu mare, dar avand in vedere marimea "bratului" se accentua ajungand la volan cca. 1 cm pe sensul de rotatie pe diametrul exterior al "covrigului". Link to comment
ovi_jer Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 I-au fost aplicate socuri puternice In mod normal flansa aia trebuie sa tina mai mult decit caseta de directie. Link to comment
puiagaia Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 sal la mine s-a inmuiat cauciucul si se simte efectu' dupa viteza de 80km/h. Link to comment
papie Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 @ovi_jer Masina are 120 mii km si are probleme la bucsa care centreaza axul volanului in camasa respectiva. Este descentrat axul fata de camasa (este excentric) si nu am reusit sa bag acea bucsa (manson de plastic) decat dupa ce am mai taiat din el. Cand am luat masina acea bucsa era sarita din locasul ei, probabil si acest defect a grabit defectarea cuplajului. @puiagaia Ai probabil si rotile dezechilibrate, nu cred ca acel cauciuc se inmoaie ci mai de graba se intareste, verifica cu motorul oprit; virezi stg. - dr. foarte putin 1 - 2 cm iar cu cealalta mana pipai cupla impreuna cu axul si o sa observi imediat daca are jocuri libere. Link to comment
puiagaia Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 @puiagaia Ai probabil si rotile dezechilibrate, nu cred ca acel cauciuc se inmoaie ci mai de graba se intareste, verifica cu motorul oprit; virezi stg. - dr. foarte putin 1 - 2 cm iar cu cealalta mana pipai cupla impreuna cu axul si o sa observi imediat daca are jocuri libere. Salut Rotile au fost echilibrate acum un an odata cu inlocuirea tuturor cauciucurilor. Exista acel joc, dar la service cind au facut testul, exact cum ai descris anterior, au pornit motorul. Crede-ma ca am fost cu ea la mai multi mecanici, ei verificau capetele de bara, rotile, -ok, miscau de volan-ok (asa ziceau ei). Acum ca acest defect s-a accentuat au vazut si ei, dar nu aveau piesa pe stoc. Am cumparat acel cuplaj si sper sa rezolv problema, sper sa nu fie mai rau - caseta de directie. Link to comment
thunder Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Salutare! Sper ca nu vorbesc aiurea. Am citit pe forum despre ungerea cu vaselina a bucsei albe de plastic de sub volan(si a axului) la Cielo si adaugarea unui colier sub bucsa. Am aplicat si eu si rezultatul e vizibil: nu mai am joc in volan nici la 140Km/h(inainte, de la 90-100 in sus era jale). Utile sfaturi. Link to comment
TBird Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Fratilor si pe mine ma omoara chestia asta, cu vibratul volanului la viteza. Intre 85-105 vibreaza de il gasesc draci... am cauciucurile noi.. jentile echilibrate ( le-am facut si inel de centrare la strung, m-am gandit ca asta e cauza ) tot la fel face... ce naiba sa ii mai fac ca ma scoate din sarite... Link to comment
Tommy Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Ce cauciucuri ai? Nu jentile se echilibreaza.. jantele cu anvelope pe ele. Link to comment
tolin Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 ... Intre 85-105 vibreaza de il gasesc draci... am cauciucurile noi.. jentile echilibrate ( le-am facut si inel de centrare la strung, m-am gandit ca asta e cauza ) tot la fel face... Daca vibratia incepe de pe la 80-85km/h, e de la inele. Fa un joc mai mare la ele, sa permiti o strangere mai buna, adica, mai ia din ele, din inele. Link to comment
ing3r Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Dupa 105 nu iti mai face? verifica si discurile sa nu fie ovalizate... Link to comment
TBird Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Ce cauciucuri ai? Kumho Ecsta KU31 195/50/15, de 10000km nu s-au uzat aiurea... deci teoretic unghiul de fuga este ok. Jentile au fost echilibrate cu cauciucuri pe ele normal . O sa incerc si varianta lui Tolin... ala a facut inelele la fix nici 1 mm nu are joc pe butuc, o sa verific si captele de bara ( am schimbat unul acum un an dar la al doilea nu am umblat ) . Ing3r hmm nu stiu ce sa zic ar putea fi... daca pun o frana mai puternica pe la 60km/h parca vibreaza si stiu ca asta este de la discuri... Ma duc la mecanic azi sa verifice si acel racord flexibil ... sper sa ii dau de cap ca este enervant tare Link to comment
Tommy Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Parerea mea e ca daca dupa 100 si ceva nu mai vibreaza e din echilibrare, am patit asa ceva al cielo si era doar o diferenta de 10 grame, dupa reechilibrare a disparut. Insa daca incep jantele sa se strambe.. amin, altele noi. Link to comment
TBird Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Pai am cam luat vreo doua gropane cu ele... dar pe aparatul de echilibrat le-a facut pe amandoua la 0 - 0 Adica nu mi-a zis ca sunt praf sau chestii de genul asta. Link to comment
madkat Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 exista si aparate de echilibrare decalibrate... eu am patit-o... echilibrate "bine" si peste 100 vibra de o luau dracii... facuta echilibrarea in alta parte si au trebuit adaugati plumbi si si-a revenit Link to comment
yanny2007 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 aceeasi belea o am si eu imi trepideaza volanu` dupa 95 km/h ... de zici ca e aparat de vibromasaj ...e bun scapi de celulita ... ) da e enervant ... Link to comment
raresvintea Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 am si eu o mica problema, singura care mai este nerezolvata pana in acest moment la masina. Am un joc in volan de 1cm catre stg 1cm catre dreapta, timp in care rotile stau pe loc. Lucru foarte enervant. Acest joc se prezinta si la 30km/h si la 140km/h... saraca... Ce poate fii? Mam saturat de mecanici si service-uri pline de incompetenti cu manopera mare...Aveti vreo solutie? Cauciucurile au presiune tot, discuri neovalizate... In momentul in care misti de volan acesti 1cm dr/stg rotile nu se misca. Ce poate fii? Dau o bere Link to comment
Salex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Cuplajul (flansa) sau joc la pinion in caseta de directie. Link to comment
raresvintea Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 acest cuplaj are bucse care pot fii schimbate? sau se cumpara intreg ansamblul. Chiar vreau sa ma ocup de el. Link to comment
DGT Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Am joc in volan ,mic e drept,nu se simte la condus,dar pe loc daca misti volanul in sus-jos are un pic de joc. De la ce este si ce as putea sa fac? Deci la roti nu am nici un pic de joc! Link to comment
ovi_jer Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 In caseta de directie(intre pinion si cremaliera) sau articulatiile coloanei de directie. Link to comment
Salex Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Daca e doar pe directia sus jos, jocul provine din mecanismul de reglare pe inaltime a volanului. Saptamina trecuta am luat o coloana de directie doar ca sa scap de jocul ala. E drept ca la mine e cam mare insa nu afecteaza directia. Constat ca la f. multe Leganze se regaseste bucuria asta. Eu unul nu ma pling de a mea avind in vedere pe unde i-au calcat rotile Link to comment
DGT Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 @ovi jer nu este in caseta(cred) pt ca atunci cand misti volanul jos la caseta nu se misca nimic. @Salex, la mine jocul e mic si intradevar nu afecteaza directia.I-am schimbat si pozitia volanului dar se pare ca asta nu influenteaza jocul cu nimic.Sa fie la coloana volanului?Mai pot sa circul asa o vreme?Nu de alta dar merge sotia cu ea! Se poate rupe ceva in timpul mersului? Link to comment
Salex Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Poti sa circuli asa mult si bine, la mine cred ca implineste 4-5 ani. In timp, dupa ce se agraveaza, o sa te deranjeze zomotul produs de trecerea in viteza peste denivelari gen piatra cubica sau drumuri f. valurite. In astfel de cazuri, o sa vezi chiar volanul cum vibreaza. Nu o sa se rupa nimic in timpul mersului In manualul de service este descrisa procedura de reparare, insa ... de unde piese ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now