Jump to content

Recommended Posts

Wichedcoder masina ta nu are canistra de vapori.

did cea ce ai vazut tu in rezervor este o cuva unde sta pompa de benzina.Acolo revine benzina din retur inapoi in rezervor.Cuva acea are si un fel de clapeta unisens care mentine nivelul mai mare de benzina acolo decit in rezervor.

Link to comment
  • 4 years later...

salut,

 

stau pe ganduri daca trebuie sa schimb canistra de vapori.. inainte de a merge la service mi-ar prinde bine si parerile voastre.

 

masina: cielo gle 1997. 117k km. bezina.

 

problema initiala:

- presiune mare in rezervor

- benzina era "impinsa" in camera de ardere -> motor inecat dimineatza

 

rezolvare partiala:

- am gasit busonul de la rezervor cu supapa infundata.. l-am schimbat si s-a rezolvat problema cu pornirea dimineatza.

 

 

problema ramasa.. sau poate e numai o coincidenta, este mirosul puternic de vapori de benzina, in exteriorul masinii, la mers accelerat. Adica la drum (scurt sau lung..nu conteaza) in mers acceleat, daca deschid geamul simt miros puternic de benzina... in habitaclu nu intra nici un miros prin A/C sau ventilatie..asa ca il simt numai cand am un geam deschis. Problema asta cu mirosul de vapori de benzina a aparut imeiat dupa ce am schimbat busonul (busonul cel nou este cumparat din magazin de piese Daewoo si arata exact ca cel pe care l-am inlocuit).

 

 

suspectez canistra de vapori..sau un furtun crapat (in cel mai rau caz). A inceput sa-mi fie frica sa o mai scot la drum.

 

 

voi ce parere aveti?

multumesc!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...