VIPER Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Uite asta nu stiu... Ca au venit in pret... Oricum parca stiam ca nu merg pe orice janta... Poate zic prostii... Link to comment
alx Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 @alx: iti dai seama ca la Clio RS m-am gindit din prima, e cam cea mai eftina la cumparare si restul lucrurilor sint OK ... dar oare cit consuma animalul ala de motor de 2l? ... si de celebra intretinere din service-urile Renault nu mai vorbesc .. 1. pt intretinere nu e chiar asa de speriat. pt unu care nu se pricepe ar fi nasol, dar pt noi care mai stim cate ceva nu ne pacalesc astia... se poate mult mai rau, vezi Porsche Ro... Dar ai ceva ce numai cateva marci au: Asistenta gratuita pe perioada garantiei... stii ce inseamna asta, doar iti reamintesc. 2. consuma cat consuma. probabil vreo 10-12 in oras. dar tu vrei 16v (consum) si turbina (consum) si performante (consum). adica vrei 150cp dar sa consume in oras cat matizu'? 3. trebuie sa te dai cu una ca sa poti sa o apreciezi la adev valoare. eu nu am reusit dar am un prieten care s-a dat cu clio sport si cu v6. sunt apropiate ca si feeling dar departate ca bani. si mai zice ceva, ca are acelasi feeling ca intr-un nissan 350zx numai ca ala are performante mai mari... Link to comment
cpop Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Un Audi A3, cam depaseste bugetul (pleaca de la 19.350 DDP), dar am condus unul cateva mii de km in cateva luni. Mi-a ramas la inima. http://www.audi.ro/ro/download/preisliste/9.pdf Link to comment
mr_ Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 (edited) Cel mai ieftin cal putere? Hm, Fiat Punto HGT, 1.8 16V, distributie variabila, 130 CP, directie asistata electric variabila, ESP, 6 trepte, 15k€ + 123 CP/tona, 0-100km/h 8.6s Edited September 29, 2005 by mr_ Link to comment
FLEX Posted September 29, 2005 Author Share Posted September 29, 2005 15K DDP sau CIP pentru Punto HGT? alx-ule, teoria mea despre consum e ca depinde intr-o proportie covirsitoare de maniera de condus; cum in ultima vreme conduc foarte relaxat in oras (forje rare doar cind ma grabesc tare), prefer un motor mic, cred ca ai mai mult control asupra a ce trece prin injectoare decit la un motor mare ; afara se schimba treaba, nu ca as deveni demonul vitezei dar vreau sa dispun de putere in orice moment si in orice configuratie de drum (caut reprize, nu viteze astronomice). Cam asta e. Link to comment
VIPER Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Eu am tot ce vrei tu la o simpla apasare de buton Link to comment
FLEX Posted September 29, 2005 Author Share Posted September 29, 2005 Eu am tot ce vrei tu la o simpla apasare de buton <{POST_SNAPBACK}> Sint in asentimentul lui Clarkson cind vorbeste despre butonul M de la BMW ... Link to comment
VIPER Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Corect!!! Am ramas masca, zici ca te sui in alta masina... Faina rau senzatia si, din pacate, te cam impinge sa ii afli limitele! Link to comment
zalmoxis Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Mai copii peste doi ani o sa umblam dupa Prius ce draq parca dormiti - si adicatelea visati - vorbiti numai de masini din astea benzino fage ...Las' ca va vad eu...Da' pana la urma se pare ca ala are ceva demaraj ...Insa consumul e mic!!!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now