Jump to content

Impresii Logan 1,5 Diesel


body

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AM fost si eu la test drive. A fost exact asa cum ma asteptam si cum prevedeam. Cutia de viteze este reusita si se potriveste foarte bine. Un pic calcata masina e mai spintena decat 1.6mpi... Au schimbat timoneria si schimbatorul se simte ca este mai lung decat la benzina si cam vibreaza odata cu motorul. In rest, in volan si bord/scaune, vibratiile sunt reduse, sunt comparabile cu orice alt diesel sub 20k euro.

alx,mie nu mi s-a parut si nici nu este mai sprintena decat 1.6mpi,dar cuplul bun al motorului i-ti da senzatia asta,mai ales cand intra turbina in functiune.Timoneria este aceeasi ca si la benzinara.Cu toate ca are alte rapoarte,am observat ca turatiile moltorului sunt aceleasi ca si la 1.6 la aceleasi viteze(in treapata 5 cel putin e identica si aceeasi).Amortizarea motorului e mult mai moale pentru a prelua cat mai mult din vibratii,dar face ca la accelerare sau la frana de motor,schimbatorul sa aiba o miscare in fata sau spate,mica cei drept,dar totusi deranjanta as zice eu.

Link to comment

Am testat Logan DCI !

 

Impresii - prin comparatie cu Logan 1,4L benzina :

 

-trage mai bine

-cutie bine etajata

-motor silentios - pentru un diesel

-FRINA - cred ca au schimbat'o - frineaza gradat :thumbl:

-zgomot de evacuare mai mic

-suspensie zgomotoasa in continuare

 

De remarcat "blana" de pe capota si bariera "termo-fonica"(mama ce'am dat'o) care cred ca s'ar potrivi si la benzinare pentru o mai buna insonorizare - chiar au nevoie . ;)

 

In rest o masina super-ok pentru cei ce conduc "gunoaie" de diesel-uri mai vechi care se dezmembreaza pe strada si pentru cei care iubesc pompa de motorina , la bani/km nu cred ca e mare fis , motorina ramine doar un placebo ...

Link to comment
alx,mie nu mi s-a parut si nici nu este mai sprintena decat 1.6mpi,dar cuplul bun al motorului i-ti da senzatia asta,mai ales cand intra turbina in functiune.Timoneria este aceeasi ca si la benzinara.Cu toate ca are alte rapoarte,am observat ca turatiile moltorului sunt aceleasi ca si la 1.6 la aceleasi viteze(in treapata 5 cel putin e identica si aceeasi).Amortizarea motorului e mult mai moale pentru a prelua cat mai mult din vibratii,dar face ca la accelerare sau la frana de motor,schimbatorul sa aiba o miscare in fata sau spate,mica cei drept,dar totusi deranjanta as zice eu.

 

1. nu e vorba de senzatie... la 1.6 exista un gl de acceleratie intr 2 si 3 mii de rpm. d-aia, de ex, schimb eu la 2k, 2k si un pic vitezele. Nu necesita mai mult. Si nu e subturata. In schimb, dieselul nu poti sa-l schimbi la sub 1500 de ture...

Ca o comparatie, 1.6mpi se comporta ca un diesel vechi iar 1.5dci ca un diesel commonrail modern. Toate astea nu din cauza motorului ci a cutiei de viteze... si a unui inginer idiot...

@iso: frana nu au schimbat-o deloc dar tu ai tras concluzii initial pe o masina pe care ai condus-o cativa km. Dupa ce se lasa franele si conducatorul se obisnuieste totul este ok. motorina este un placebo pt cei pt care trebuie sa fie. daca nu vrei sa fie, nu este. la fel cum este si loganul. vrei sa fie de kkt, va fi. nu vrei, nu este.

Link to comment

Golul ala l-am simtit si eu la diesel intre 1000 si 2000!Iar cutia de viteze e o combinatie intre cutia de pe 1.4 si 1.6 adaptata pentru un cuplu mult mai mare si e normal sa aiba un un comportament putin diferit fata de benzinara.

Link to comment

bre, tu nu apasasi pe acceleratie conform normelor... golul la diesel se simte dupa 2500 de ture... Si nu mai trage, te rog, concluzii nedocumentate: cutia de viteze de pe lgn dci NU este o combinatie intre 1.4 si 1.6 ci este o cutie cu rapoarte COMPLET diferite de cutiile de pe benzina. Este si diferita de cutia de pe clio sau modus. Nu mai prelua, te rog, fraze din pliantele de prezentare... (ma refer aici la "adaptata pentru un cuplu mult mai mare"). Ce vroiam eu sa spun este faptul ca asta este o cutie POTRIVITA in comparatie cu cele de pe benzinare care NU SUNT ASA DE POTRIVITE!

Link to comment
Toate astea nu din cauza motorului ci a cutiei de viteze... si a unui inginer idiot...

Care injiner Alx ? Mai sunt facute masinile de injineri, ii mai intreaba cineva ceva pe astia ? Asta-i masina facuta de ala de la marketing si ala de la controlul stocurilor, s-au scos si ei de-o prima si o promovare.

Link to comment

Chiar nu m-am uitat pe nici un pliant si nici nu am curiozitatea :) ) !Sursa mea e alta si e destul de sigura,dar nu are rost sa ne contrazicem!Nici o cutie de viteze de la dacia nu a fost si nu o sa fie identica cu cele ale modelelor renault ci cu "aceeasi tehnolgie",ceeace e cu totul alt lucru!

Link to comment

Un diesel bun tocmai ca va trage liniar de la 2000 pana la 4500 sau chiar 5000 la common-rail-ul de generatia a ii-a. Fanii VAG sa nu exaspereze cu TDI-urile lor ca pana si ei au ajuns sa foloseasca rampa comuna.

Link to comment

Fiind mai multe offtopicuri aici , mai pun si eu unul .

Ca sa vedeti ce mult respecta Dacia clientii si campania de marketing pe care o fac sa va spun ce am patit.

Odata cu invitatia la drive test am primit si un abtibild din ala cu RO de pus pe luneta .

Eu am o Dacie ( break din 98) si l-am lipit vineri pe luneta !Ieri la noi a plouat ( nu ca la Bucuresti ci foarte putin) . Dupa amiaza cand ma uit la luneta jumatate din abtibild dezlipit .Suportul cu lipici era DIN HARTIE !!!!!!!!1

De toata jena !IMI E SCARBA DE DACIA !

Daca asa fac ei campanie de marketig sa se duca nene ...

Link to comment

am facut si eu un drive test.

motorul e ok (ma asteptam sa fie mai lenes)...stiu cum e un diesel ca merg des cu unul de 90cp

nu poti avea pretentii de demaraje sport, dar masina trage ok.

zgomotul se aude peste 2500---3.000 si nu e foarte deranjant. nu suna a tractoras.

vibratii aproape inexistente.

 

concluzie...un motor economic, cred ca se preteaza bine la un chip-tuning si atunci se va simti mai bine si masina

Link to comment

@tommy: cumparatorii de logan dci sigur nu o vor tuna... cine dreaq se risca la cat costa piesele sa-si buleasca motorul?

@ alezz: acolo a vorbit inginerul sau profetul din tine?

Link to comment

vezi @and, ca te plangeai, da' te mananca palma :) am glumit :)

ma uitam afara si vad un logan linga o laguna 1, diferenta mareeeee

de ce n-or fi fabricat astia laguna 1 la romania?

si-apoi .. mi-aduc aminte altceva.. la dacii 13xx stie toata lumea ca s-a ras ani de zile pe seama cheii.. care se potrivea de la una la toate

de ce sa am incredere ca e buna.. daca sunt aceeasi muncitori la asamblare?

Link to comment
@ alezz: acolo a vorbit inginerul sau profetul din tine?

Inginerul,Dacia nu a facut niciodata o masina pe motorina,iar loganul(masina saracului)a foat proiectat ca masina pe benzina...tu crezi ca poti schimba un motor pe benzina cu unu pe motorina asa batand din palme???

Link to comment
chip-tuning.. nu stiu cati oameni isi iau masina sa o tuneze..

dar nu inteleg altceva.. de ce nu l-au pus pe cel de 80 sau 98 cai de 1.5 dci de la renault?

Am fost si eu la drive test si in timp ce conduceam l-am intrebat pe reprezentantul de la Meridian de ce nu au pus motorul de 1.9,care era si pe Solenza,si mi-a raspuns ca este prea puternic si ca nu suporta caroseria de Logan motorul acela!

Eu am fost un pic socat de raspuns deoarece, caroseria de Logan este mai grea fata de cea de Solenza,care are motorul mai puternic.

Link to comment

Sugestie: Nu va mai dati cu presupusul... Daca tot doriti, spuneti-mi si mie de ce pe matiz nu exista jante de 17"... Se stie ca, daca producatorul ar fi dorit acest lucru s-ar fi putut. Hai, dati-va cu parerea, de ce credeti voi ca nu s-au pus? Sau alta intrebare: de ce a vrut D-zeu ca dupa zi sa vina noaptea si iar ziua. De ce nu a pus 3 zile si dup-aia 3 nopti...?

Link to comment
De ce nu a pus 3 zile si dup-aia 3 nopti...?

 

3 nopti la rand? Esti nebun? Intrai in dormitor cu greutatea ta si ieseai ca mine!

Ok, gata cu offtopicul.

 

Nu mai credeti ce va zice un agent de vanzari. Majoritatea habar nu au ce spun.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...