Jump to content

Becuri si Beculete


Recommended Posts

eu am ajuns relativ usor...am fost indrumat de gps... :D

 

nici pe mine nu m-au dat pe spate...cu prima ocazie cred ca trec si eu la "juma' de pret"..

Edited by s0r|n3l
Link to comment
  • Replies 539
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ori nu mai stiu eu sa caut, ori nu s-a mai lovit nimeni de asta:

Vreau sa dau jos semnalul fata tip Jedi - s-a aburit. A mai facut cineva operatiunea asta? Aud ca pe la tinichigerii programarile de fac la sfarsitul lui februarie si nu prea am chef sa astept.

Link to comment

1. Dai jos grila

2. Dai jos farul

3. Cu ceva indemanare, dai jos semnalul

Cel mai neplacut este surubul de fixare laterala (spre aripa). Iti trebuie o surubelnita cat mai scurta si o mana cat mai... lunga si subtire :) La o adica o poti baga si pe dedesubt :D

Link to comment

Multumesc foarte mult.

Nu ma sperie si am toate conditiile la firma. Din explicatia ta pare foarte simplu, dar ma sfatuiesti sa o fac "home" sau mai bine astept programarea? Ai mai facut-o tu sau altcineva?

Link to comment
Din explicatia ta pare foarte simplu, dar ma sfatuiesti sa o fac "home" ??

 

Daca ai sculele si priceperea necesare acestei operatii de apendicita atunci : DE CE NU? Poti observa si pe acest link ca operatiile din manual care nu par tocmai complexe. Si apoi nu cred ca mecanicii de la Radacini ne-ar scrie impresiile pe forum despre experienta acumulata. :D

Manual Kalos

Link to comment
A mai facut cineva operatiunea asta?
Ai mai facut-o tu sau altcineva?

 

In principiu, ca sa zicem asa, daca ti-am raspuns dupa primul post, inseamna ca am facut-o, nu-i asa? :)

Daca poti (sau sti pe cineva care poate) tine o surubelnita in mana, atunci... fa-o! :D

 

M-am gandit ca poate trebe' si vreo dovada...

post-482-1201278054_thumb.jpg

Edited by Abram Burel
Link to comment

No ofence, please! Intrebam doar in ideea ca parea mai complicata "apendicita".

Oricum fotografia imi e de un maaaare ajutor! In primul rand pt. ca abia acum realizez ca metoda recomandata de tine pare mult mai simpla decat ceea ce am vazut la diBas cu 3,5 ani in urma! De la o varsta ma mai lasa memoria, dar cu siguranta nu au dat farul jos si s-au chinuit pe sub masina o gramada, au dat jos si aparatoarea de noroi de la roata (pe care, evident, nu au mai pus-o la loc cum a fost, se poate observa si acum).

 

Sar'na mult amandurora pentru ajutor! Acum chiar sunt hotarat sa o fac "acasa".

Link to comment

Ei asa fac, pe sub masina. E mai complicat dar cineva i-a invatat ca daca tot ai elevator, trebuie sa il folosesti!

Operatia e simpla, singura problema pe care o poti intampina este o inexplicabila rezistenta la scoatere a farurilor (stau fixe si dupa ce le desfaci prinderile). Se rezolva cu putin curaj. :)

Link to comment
Nu in Austria, in Ungaria. ;)

 

Vezi in carrefour niste seturi de becuri diferite + sigurante la pachet. Sunt in jur de 16 RON.

Merci de sfat...oricum pt. "un drum in Austria" treci prin Ungaria asa ca nu era extrem de falsa mentionarea mea. Acest set de 16 ron e dedicat pt. Chevy sau sunt niste generalitati?

Link to comment

Nu e pt chevy e unul universal. Contine becurile uzuale. cand mi s-a ars un bec de la numar l-am gasit in setul ala. :) )

 

Mai departe n-am verificat sa vad ce mai contine. Stiu ca erau cu H1 sau cu H4 sau cu H7. Adica un singur bec de far, restul pt semnalizatoare, etc.

Eu mi-am luat cu H1 ca n-aveam rezerva pe faza lunga. :)

Edited by Night Elf
Link to comment
  • 2 months later...

Salut sry nu am stat sa citesc toate cele 6 pag despre acest subiect...Am un Chev Spark si doresc sa schimb becuri de pe fata.. In carte scrie ca sunt 2*55w/60 Halogen...Ce bec imi trebuie am auzit ceva de H3...alti spun H4..doresc sa stiu de la cineva care are spark si cunoaste sigur...pt k nu are rost sa cumpar un set si asa ajunge un Blue vision in jur de 1 milion..O sa mearga astfel si faza scurta si lunga..ca la un bec normal?... Multumesc

Link to comment

Sa nici nu citesti, n-are rost, pierzi vremea, mai ales ca gasesti in Manualul de Utilizare, cred ca trebuie un H1 sau un H3.

Edited by tolin
Link to comment
...si asa ajunge un Blue vision in jur de 1 milion..O sa mearga astfel si faza scurta si lunga..ca la un bec normal?... Multumesc

 

Ce rost are sa dai bani pe "Blue vision", te poti orienta catre un set de "xenon" de 100w din targ. NU cred ca e mai mult de 10 ron.

Link to comment
Sa nici nu citesti, n-are rost, pierzi vremea, mai ales ca gasesti in Manualul de Utilizare, cred ca trebuie un H1 sau un H3.

 

Te informez ca am citit in manual si mai mult de 55W/60 *2 nmk nu scrie :( :( De aceea am intrebat si ma gandeam ca poate primesc vreun rasp...Dar vad ca primesc alte variante decat cele care deja le mai auzisem h3, h4... Pana la urma ori o las balta ori ma duc la aia la chev si intreb :P

Link to comment
Salut sry nu am stat sa citesc toate cele 6 pag despre acest subiect...Am un Chev Spark si doresc sa schimb becuri de pe fata.. In carte scrie ca sunt 2*55w/60 Halogen...Ce bec imi trebuie am auzit ceva de H3...alti spun H4..doresc sa stiu de la cineva care are spark si cunoaste sigur...pt k nu are rost sa cumpar un set si asa ajunge un Blue vision in jur de 1 milion..O sa mearga astfel si faza scurta si lunga..ca la un bec normal?... Multumesc

 

Salut!

Mai bine uita-te cu atentie (se vede foarte clar scrisul pe tablita de langa bec) si atunci o sa stii sigur.

Pentru matiz este H4.

:o fftopic:

PS: Stie cineva cum se schimba becul la Matiz (mi s-a ars faza scurta pe stanga si nu am reusit decat sa ii desfac o siguranta...)? Din pacate nu am gasit prin forum...

Link to comment
Salut!

Mai bine uita-te cu atentie (se vede foarte clar scrisul pe tablita de langa bec) si atunci o sa stii sigur.

Pentru matiz este H4.

:o fftopic:

PS: Stie cineva cum se schimba becul la Matiz (mi s-a ars faza scurta pe stanga si nu am reusit decat sa ii desfac o siguranta...)? Din pacate nu am gasit prin forum...

 

Da la bec inca nu am ajuns sa-l desfac..dar mersi de sfat..o sa ma uit :) THX

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...