FireFly Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 (edited) Eu sincer as vrea sa deschid topicul cu masina visurilor mele , care la primi 120.000 de euro pusi deoparte am sa o cumpar : BMW M3 CSL http://www.bmwworld.com/models/m3_csl.htm In momentul de fata printre cele mai bune masini sport produse de bmw , poate chiar cea mai buna . P.S. - Daca s-ar putea sa nu fie vorba de masini peste 1 mil de euro , mersi Edited October 1, 2005 by FireFly Link to comment
VIPER Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Well, nu cred ca e mai buna ca BMW M3 GTR... Ca sa ramanem la firma Bavareza... Si daca nu trebuie peste 1 milion de euro, avem la 1 milion de dolari McLaren F1... Link to comment
zack Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 (edited) performanta vs pret ia zic ca ar fi corvett-ul !!!! au scos corvett-ul de 505 cp !! motor de 7.0 litri !!!! rupe... este 65 000 $ asta e visul meu...poate poate...castig la loto > Edited October 1, 2005 by zack Link to comment
NFS Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Eu raman setat pe asta: Nu-i prea scumpa, pe la vreo 25.000 USD. Problema e ca nu te bucuri prea mult timp de ea... ti-o salta urgent si-o mai gasesti prin Moldova sau Kosovo! Cel putin asa am judecat eu. In caz ca va intrebati, da, am avut ocazia. A... si consumul! Dupa ce dai la cheie, apare un mesaj pe bord "Tocmai ati consumat 10 litri de benzina, Continuati? Yes/No" Link to comment
Esperatul Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Eu tot la RS6 Quattro raman, mai ales de cand am mers cu un S8 sunt fan al acestei marci. RS6 Quattro motor de 450 de cai V8, in teste a batut M5-ul. Costa "doar" 90.000 de euro... Link to comment
VAXXi Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 TVR Tuscan 2 Targa S. 6 in linie cu 4 supape pe cilindru, 3996 cc, 350 BHP la 7200 rpm, 393 Nm la 5500 rpm, 0-100 km/h in 3.8 secunde, vmax 314 km/h, 1100 kg, franeaza de la 100 km/h la 0 km/h in 2.5 secunde, jante de 18" ... nu are servo, nu are AC. 'fro 75k euro. Link to comment
Esperatul Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 (edited) Mai ales TVR-ul , dar si Corvette-ul si Mustangul tre sa fii tatic sa le conduci mai sportiv, altfel le pui in pom imediat... Edited October 1, 2005 by Wichedcoder Link to comment
zack Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 am citit intr-o revista, ca tvr-ul(nu mai tin minte ce model) ar avea plastice cam de proasta calitate,care scartie si ca ar mai avea insonorizarea slaba... era vb de : tvr vs corvette vs un mertan... Link to comment
VAXXi Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Poate omul sa viseze, nu ? In prezentarea de pe Discovery, un tip (care mai condusese si altele similare la viata lui) zicea "it's the only car that made me shit my pants" regula de aur fiind, in curba ... "enter slow, exit quick". @zack: ce sa faca ?? ) bordul este facut manual, si caroseria din fibra de sticla ! Link to comment
Esperatul Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 TVR e acum al unui rus, si am vazut si eu prezentarea pe Discovery(bestiala) cand a pus-o pe cucoana aia sa ia 50 de lire de pe bord si nu a putut . L-am vazut si la topgear testat contra unei masini facuta pe platforma de M3. Jeremy nu prea se descurca cu ea dar Stig ... a fost impresionant, a scos timp mai bun ca Gallardo, Corvette, Noble, 911 GT3, Aston Martin Vanquish S si alte suparari Link to comment
VAXXi Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Insa, totusi e prea scumpa. Asadar, un adevarat "bang for bucks": Dodge Charger din anii '70. Cel mai mic motor era un V-8 de 318 inchi cubi (5211 centimetri cubi, scotea 230 CP), si cel mai mare 440 inchi cubi (7210 cc si 375 CP, viteza maxima 200 mph, adica 360 km/h, si asta in 1970, pe o masina disponibila publicului larg ). Tot in prezentarea de pe Discovery, aratau cum nu se poate pleca cu ea in linie dreapta, calcand-o la fund (se ducea stanga-dreapta, fiind prea puternica). Mai multe info aici. In prezent, se poate cumpara pe Ebay la ~15-20k USD. Observati interiorul modern al acelor vremuri botul avea un soi de "clapeta" retractabila care acoperea farurile (poza 1). La vremea respectiva designul a fost considerat urat. Link to comment
alx Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 @vaxxi: una mica corectie, 200mph=320kmh nu 360... nu ca ar fi putin... for me it's the mustang dar model 1968! Link to comment
FireFly Posted October 2, 2005 Author Share Posted October 2, 2005 Well, nu cred ca e mai buna ca BMW M3 GTR... Ca sa ramanem la firma Bavareza... Si daca nu trebuie peste 1 milion de euro, avem la 1 milion de dolari McLaren F1... <{POST_SNAPBACK}> Okay , dar VIPER cat costa un GTR ? Si tu si eu daca avem bani l-am putea cumpara ? Caci sunt multe modele de rally , care din pacate nu se pot cumpara , si de fapt se produc doar doua , trei masini in total. In rest modelul este super Link to comment
neonne Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) mie i-mi place bmw 730 care si intentionez sa i-mi cumpar anul viitor, nu ultimul model, modelul din 2001 - 2002. Edited October 2, 2005 by neonne Link to comment
andreib Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) Lotus Elise . aici poze cu bijuteria Edited October 2, 2005 by andreib Link to comment
NFS Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Da' niste poze n-ati pune... parca dati de la voi... Hai, una-doua, acolo... Link to comment
maximus Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 eu daca as avea bani as cumpara prototipul Italdesign Columbus prezentat in 1992. Sunt pur si simplu inebunit dupa aceasta masina (si nu .. nu am probleme cu marimea ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now