keluboss Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Este a treia oara cind trebe sa-l fac pe matiz submarin de cind a inceput transformarea Bucurestiului in venezia. Concluziile 1. si cea mai importanta: pot intra cu nadejde in orice apa micuta buburuza rezista cu stoicism chiar daca eu sint cu inima strinsa ca orice expropitatar de Nova cind trec balta 2. la fel de importanta: frinele au si ele personalitatea lor si au tendinta sa te lase daca le faci dush. M-am descurcat facind pedala si si-au revenit la normal sper sa nu fi ramas oarece sechele 3. Dezaburirea nu e chiar atit de buna cu 4 oameni in masina aeroterma a stat la maxim si n-a facut fata. De asememenea cu prima ocazie cind voi face rost de ceva cascaval il voi investi in mecanismul minunat care "este" oglinzile incalzite fiindca nici ele n-au facut fata. pasul unu bani, pasul doi mp la NFS, pasul trei mers la radacini si prestat. 4. cu toata electrica in functiune relantiul e cam neregulat. Acum nu stiu daca oi avea eu vreo problema, ca abia am fo la revizie, sau e boala tuturor matiurilor. 5. la rezerva am gasit ud. mai degraba inclin sa cred ca e condens decit ca intra apa pe undeva. Una peste alta maty a trecut testul de submarin speram sa nu mai fie nevoie si de altele Link to comment
steph Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 si eu trecut cu maty prin balti de balti si nu am vazuts a fie probleme cu franele ... in schimb dezaburirea cu 4-5 oameni in masina nu face fata decat parbriz si jumatate din geamurile fata. luneta se dezabureste fara probleme. apa la roata de rezerva nu am cautat ca asta ar insemna sa dau wooferu` jos. relanti neregulat am si eu in primele 30 de sec dupa ce pornesc motoru` da nu m-a deranjat pana acum. Link to comment
laurentziu83 Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) Cu maty n-ai probleme daca nu intra apa pe la gura de admisie la motor de la buza capotei, dar trage mai greu daca merge prin apa. Apa in rest nu face probleme, doar la cureaua de alternator daca-i slabita. La mine oricum ar fi intrat apa pt ca am renuntat la dopurile din podeaua portbagajului cand am facut curat ca sa atrunc mizeria pe acolo. La Reno am facut la fel. Dopurile alea de scot fortand cu surubelnita, dar nu mai merg puse la loc. ECM-ul oricum e montat in interior, asa ca nu ajunge apa la el. Edited October 2, 2005 by laurentziu83 Link to comment
AND Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Bucurestiul sub apa! Am avut ghinion sa am drum prin berceni unde am mers prin apa pana la masca! Masini de tot felul ramase in mijlocul valurilor .. 1310 , cielo si mai multe. Chiar si un Seria 5 era "parcat" frumos in mij strazii cu avariile pornite. Ma bucur ca a mea e suficient de inalta si am scapat Link to comment
steph Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 logan strikes back. cel mai bun submarin ... acum si 1.5dci Link to comment
AND Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) sonar optional , torpile standard pe modelele preferance si laureate. Pentru doar 295 euro poti alege torpile anti-kalos care sunt facute special sa penetreze caroseria acesteia. Edited October 2, 2005 by AND Link to comment
steph Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 (edited) haideti ca a inceput and sa tina la bascalie Edited October 2, 2005 by steph Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now