Jump to content

Recommended Posts

Se pare ca goana dupa reducerea costurilor capata in ziua de azi o conotatie utila celor ce vor sa exploateze, cu resurse minime, pe cei ce vor, cu ale lor resurse minime, sa creeze diversitatea care e absolut necesara in... economia de piata... moderna.

Hmmm... sa incerc sa dau un exemplu. Nu stiu cati dintre voi au desfacut vreun aparat electronic. In fine, pentru aceia (si ei trebuie sa explica mai departe), ati vazut probabil multe marcaje pe cablaj care nu erau :populate" cu componente. Motivul: mai exista o varianta "superioara" in care erau componentele alea, dar nu se merita sa faci doua circuite imprimante distincte. Unul bun la toate si pe urma nu punem niste piese, niste butoate la "la fatada" si am "rezolvat-o". Ce anume? Adica, l-am fentat pe User (cu U mare).

Ma gandeam sa acumulam pe topicul asta "exploit"-uri. Adica, ce am putea face cu ceea ce este ascuns in maruntaiele Kalos-ului si ... nedeclarat.

Link to comment

Ok... am inceput cu asta pe alt topic... da' avand in vedere ca e mai mult "pe ghicite" continuam aici...

Eu cred ca versiunile de Kalos cu RCD... alea care nu au comanda pe volan au deja spirala cu matele necesare pentru modulul de comanda.

Nu stiu daca alea cu faiveCiDiu au, dar eu zic ca astea cu RCD au... urmeaza sa gasim un "cobai" care nu are comanda, dar are RCD... sa vada daca se "ascunde" ceva sub capacul ala de pe latura stanga a volanului!

Link to comment

Dupa cum am discutat cu Abram Burel, chiar daca contactele pe spirala exista, trebuie sa identificam pe cele libere. Dupa cate imi imaginez, cele ocupate de airbag poti fi identificate doar in cazul unui accident sau la checkul initial.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...