Jump to content

Recommended Posts

Din pacate,are si puncte slabe:articulatiile sunt prea slabe comparativ cu greutatea masinii.Cineva se plangea ca a schimbat bucsele de bascula fata de 10 ori in 4 ani.Nu-i bai ca nu costa mult da e deranjul mare:de fiecare data dai jos bascula.

Eu am cumparat masina cu bucsele inlocuite si le-am schimbat dupa 6500km.

Link to comment

Intrebare de necunoscator ... eu am masina luata de noua, dar am deja 21k km in aproape 9 luni. Ce ar trebui sa simt la acele bucse ca sa stiu ca sunt "bune" de schimbat???

Ultima data cand a fost ridicata pe elevator ... acum 2000 km ... si am tras si eu de roti in toate partile ... da' nu mi s-a parut ceva suspect.

Intreb asta pentru ca merg destul de des pe drumuri proaste. E adevarat, cu viteza mica (aseara am facut 15 km de drum prost in 20-22 min :( ) ... da' tot ar fi trebuit sa se simta in cazul in care tu le-ai schimbat dupa numai 6500 km ... indiferent de modul in care conduci.

Link to comment

Pai, mie mi le-au schimbat pe garantie dupa aproximativ 2500 de km, dar cred ca a fost abureala pt ca la mine problema se pare ca este de la discurile de frana sau de la echilibrarea rotilor. Oricum, l-am intrebat pe omul de la service ce simptome are cand trebuie sa schimb bucsile, asa ca sa stiu si mi-a spus ca atunci cand se simte trepidatie la frana si cand, la viteza mare simti ca trage masina stanga-dreapta. Asta mi-a spus mecanicul respectiv, asa ca daca e o timpenie va rog, nu ma injurati. Mult noroc tuturor!

Link to comment

Pai ... mie mi-a trepidat la frana .. da' pana acum 10-11k km, acum franeaza lin ... de parca nu ar sti ca se poate si altfel.

De tras stanga-dreapta ... se mai intampla dar cred ca e de la cauciucuri (fata stanga se desumfla cam cu 0,3 la fiecare saptamana ... si tre' sa-i mai bag aer).

 

Inainte de ultimul drum mai lung am facut presiunea la rotile din fata si chiar si asa tragea putin de tot stanga ... dar din ce in ce mai tare pe masura cese acumulau kilometrii ... am facut in total vreo 700. Sambata mai am de facut un drum mai lung si vreau sa schimb rotile pe fata intre ele ... sa refac presiunea si sa vad cum trage. Daca trage tot stanga ... e de la altceva ... si o sa ridic si problema bucselor ... daca trage dreapta, inseamna ca e cauciucul mai greu (am schimbat cauciucurile fata <-> spate in urma cu 3k km si de atunci a aparut si problema) si nu stiu ce pot sa-i fac.

Daca merge drept ... e mai nasol, inseamna ca e si de la cauciuc si de la altceva :D

Link to comment

Domnilor am si eu o intrebare: as dori sa-mi achizitionez un daewoo nubira II insa nu stiu ce sa fac...sa iau modelul sx gpl sau modelul fara gaz. Imi puteti da un sfat ? Pe mine ma intereseaza consumul mic insa ma intereseaza si ca masina pe care o cumpar sa ma tina destul de mult timp fara sa bag bani in ea. Astept un sfat din partea voastra.

Multumesc

Link to comment

Vreau sa stiu si eu daca s-a confruntat cineva cu problema asta: am ridicat masina din service dupa aproape 3 luni (dupa povestea cu incendiul) si acum nu mai prind la radio frecventele... pare, ca sa le zic asa. Adica nu pot potrivi sa zicem 103.6 FM, ci doar 103.5 sau 103.7. O fi vreo defectiune al lui sau ce ? Aveti idee?

Link to comment

vad ca s-a vorbit de bucsele de la bascula..

de vreo doua saptamani troncane ceva destul de tare pe partea stanga, pe drumuri cu pietre, gropi, denivelari.. la inceput am crezut ca am ceva prin portbagaj care se loveste.. am verificat. nu e nimic..

am urcat masina pe rampa zilele trecute si au un pic de joc bucsele de la bascula si planetara din dreapta (cea lunga), da' f mic, comparativ cu troncanitu'.. (altceva nimic.. toate articulatiile sunt ok, toba nu atinge pe nicaieri, amortizoarele ok)

aveti idee ce sa mai verific? (ca sa identific de unde vine zgomotu')

thx in advance..

Edited by azazel
Link to comment

Iaca si eu cu o problema la Nubira 2.

 

Azi dimineata dupa ce masina a stat 3 zile in frig o pornesc, pleaca la prima cheie fara mare scandal si cand ma uit pe turometru nu-mi venea a crede. 4500 de ture desi motorul statea in relanti nu mai turat ca de obicei. Opresc motorul acul a cazut greu greu de tot cam in 5 6 secunde am mai dat odata si iar a sarit la 4500 de ture. Cat m dat gheatza jos de pe geamuri pentru ca aveam gheata si inauntru si afara de vreo 3 cm probabil s-a dezghetat si el si a inceput sa indice aproape de normal.

 

E ceva mai complicat sau doar prea frig?

Link to comment
Cat am dat gheata jos de pe geamuri pentru ca aveam gheata si inauntru si afara de vreo 3 cm probabil s-a dezghetat si el si a inceput sa indice aproape de normal.

Nu stiu cat de normal este sa-ti inghete geamurile pe interior, atat timp cat nu e nimeni in masina... Obisnuiesti sa mergi cu recircularea pe on tot timpul? Pentru ca gheata aia se formeaza dintr-un condens, care nu se depune numai pe geamuri ci si pe celelalte parti ale masinii.

Eu pateam ceva similar la fosta masina, dar la aia chederele de la usile din spate erau doar de forma :( si intra umiditatea atmosferica in interior si ingheta pe toate cele. De cand am Nubira mi s-au aburit geamurile pe interior de vreo 2-3 ori, remediat imediat cu AC-ul, dar niciodata nu mi-au inghetat pe interior!

Link to comment

La mine s-a facut gheatza pe interior pentru ca ultima oara am mers pe distanta scurta cu 5 oameni in masina si toti au avut prostul obicei sa rasufle. Probabil nu a mai avut timp aerisirea sa faca fata. Si la mine e prima data cand prind gheata pe interior.

Link to comment

Pentru demontat fata de portiera:

1 Sunt nishte cleme din plastic gri in partea de jos si in partea din fata/spate care se desurubeaza apoi se trag in afara

2. Se da jos adancitura aia de care tragi de usa impreuna cu comenzile la geamrile electrice. E prins cu 1 surub, dupa ce il tragi putin scoti mufele prinse de el.

3. Partea mai complicata este la manerul de deschidere (ala cromat) care trebuie scos din lacasul lui de plastic (mai exact se scotae lacasul prin tragere de pe maner dar cu atentie ca sa u rupi ceva pe acolo)

4, Dupa ce ai scos toate astea tragi putin de fata de portiera sa o desprinzi din braduleti si o impingi in sus

 

WD40 gasesti la orice magazi de piese auto, cred ca este si la benzinarii sau era si in metro...

 

PS: Odata desprinsa folia aia din interiorul portierei ca sa ai acces la geam u stiu daca se mai lipeste la loc, deci o sa iti trebuiasca u mastic/silicn sa o lipesti la locul ei, sau mai bie daca tot dezmebrezi masina o inlocuiesti cu folie de parchet sau dynamat/folie stinger/alubad.

Link to comment

cum habar nu am ce e dedesubtul masinii ...blocase o duba parcarea asa ca am urcat o bordura ceva mai mare . s-a auzit o bufnitura pe dedesubt in fata . m-am uitat pe dedesubt si n-am observat nimic indoit sau etc.

stiu ca trebuia sa aiba un scut...posibil sa se fi intamplat ...ceva? socul nu a fost atat de violent dar zgomotul destul de puternic.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...