Zmeul cel rau Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Eu tot lovesc inelele de tractare in borduri. Poate si la Nubira e la fel. Link to comment
Mircea Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Cel mai probabil cu inelul de tractare ai lovit. Zmeu are dreptate. Link to comment
Andreid Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 (edited) multumesc pt ajutor sper ca inelul sa fie cel cu pricina...este o adevarata problema parcarea in zona asta. Edited February 23, 2006 by Andreid Link to comment
Andreid Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 am dus-o la service pe elevator. nu era nimic indoit din fericire. singurul defect ..bucsele sunt catva deteriorate.inca nu bate nimic dar a spus ca undeva pana la sfarsitul anului ideal ar fi sa le schimb. Link to comment
mr_ Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Aveti idee cum se scot fetele de la usi la Nubira 2 cdx? are niste suruburi in plastic dar sunt doar ornamentale. Sunt prinse in cleme? Am niste greieri pe acolo (si in stanga si in dreapta) si as vrea sa-i caut, si poate cu ocazia asta curat/lubrifiez si mecanismul de la geam, sau reusesc sa scot un senzor pentru termometrul exterior... Link to comment
dinoc Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Sunt chiar suruburi (nu doar ornamentale). Link to comment
mr_ Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Am invartit la ele de mi-au iesit ochii... in ambele directii, si nici nu se strang, nici nu se desfac! Nu cred ca doar alea 3 suruburi tin fata de usa... Link to comment
dinoc Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 hmm ...ce nu-mi amintesc este daca se scot prin rotire sau au o pozitie anume prin care poti sa le tragi afara. Pe langa toate astea am impresia ca trebuie sa scoti si modulul de control electric de la geamuri ca sa poti scoate fata de usa. Link to comment
mr_ Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Aha.. atunci, raman cu greierii, si asa nu se aud prea tare Link to comment
dinoc Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 (edited) Pai nu renunta, ca de scos se scoate f repede de cine se pricepe (modulul pt contactele electrice de la geam are un singur surub, odata ce l-ai scos ridici modulul si scoti mufa) - poate stie andreib sa-ti explice mai bine. Edited February 28, 2006 by dinoc Link to comment
mr_ Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 O sa ma bag daca ma hotarasc cu termometrul (adica daca gasesc un loc in care sa-l montez si o metoda sa ascund firul. Alfel, n-are sens sa umblu doar pentru greieri, ca oricum n-am nici o garantie ca-i gasesc sau ca-i pot rezolva... Link to comment
Mircea Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Pentru greieri, da cu spray ca mor singuri Se scoate surubul de la manerul pe care sunt comenzile de la geamuri. Ridici modulul in sus si scoti mufa. Suruburile alea se rotesc usor pana le gasesti pozitia in care ies. Si ultimul se scoate clapeta de deschidere a usii. Prin tragere ( acolo sa vezi belea) Bafta PS Dupa ce umbli, sa lipesti la loc folia de protectie. Link to comment
silviustel Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Salutare. Am 2 intrebari: 1. La cati dinti trebuie sa tina frana de mana la Nubira II? 2. Voua va fuge stanga -dreapta de fund la franare brusca pe zapada/gheata cand intra ABS-ul? Nu fuge rau dar nici nu am franat de la o viteza prea mare. Multumesc. Link to comment
Mircea Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 A ta este sx, deci are tamburi pe spate, regleaza frana de mana intre 6-9 dinti. Fa urmatoarea figura: Stai pe loc cu motorul pornit, trage frana de mana la maxim, apoi franeaza tare de 2-3 ori, foarte tare. Apoi testeaza daca mai fuge stanga dreapta. Dar cel mai probabil comportamentul ala este de la carosabilul pe care rulezi, este un pic inclinat si masina tinde sa mearga intr-o parte. Link to comment
silviustel Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 (edited) Multumesc mult. Am sa incerc. Am observat faza asta de mai demult si m-am gandit ca e ceva temporar legat de carosabil, dar am obs. ca face asa de mai multe ori in mai multe locuri diferite. Oricum, merci de sfat, maine la prima ora am sa testez. Later ediit: Si inca ceva. Am mai observat ceva: la viteza de fix 120 la ora constant, sau cand accelerez/decelerez in jurul a 120 Km/h, vibreaza usor masina. Fara sa pun frana. Asta dupa ce am fost la un service competent si am echilibrat toate 4 rotile si am verificat presiunea, pt ca imi vibra la frana Va rog, daca ati mai patit spuneti-mi si mie ca dupa ce trece vajul o sa ma duc la service sa remediez o data problema asta. E posibil sa fie tot de la discurile de frana, desi nu pun frana? Uneori la un demaraj mai brutal se simte aceeasi vibratie, dar inconstant. Later edit 2: Deci chiar ma seaca treaba cu vibratul. Magarii de la service o baga din top ca e de la bucsile de la bascula. Sa fim seriosi, in 2k km sa se duca bucsile. Doar am avut Dacia 1310 inainte... In rest numai de bine despre Nubirika mea, pe care tin sa va spun ca nu s-a depus pic de zapada cu tot vajul de afara . Edited February 28, 2006 by silviustel Link to comment
george03 Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 silviustel said: Salutare. Am 2 intrebari:1. La cati dinti trebuie sa tina frana de mana la Nubira II? 2. Voua va fuge stanga -dreapta de fund la franare brusca pe zapada/gheata cand intra ABS-ul? Nu fuge rau dar nici nu am franat de la o viteza prea mare. Multumesc. 1. Nu am numarat niciodata, dar la ambele revizii pe care le-am facut pana acum (am 24k km) mi-au reglat si frana de mana. Inainte de revizie se ducea 1-2 dinti mai sus decat dupa reglare. 2. In mod normal, dacă ABS-ul functioneaza, nu trebuie sa fuga de fund ... nici macar pe zapada. Bineinteles ca depinde si cat de brusca a fost frana. Eu am pus dimineata o frana destul de brusca pe gheatza si nu am simtit-o sa fuga de fund ... si am cauciucurile originale ... care sunt de vara. A franat mai in lung decat pe asfalt, dar ABS-ul si-a facut treaba ... m-am dus drept!!! Eu am avut senzatia ca mi-a fugit fundul la o frana brusca la inceput, cand imi decuplase ABS-ul istetzul care mi-a montat alarma. De fapt la frana aia mi-am dat seama ca ceva nu este in regula cu el. Acum cand functioneaza ... nu am mai avut aceasta senzatie. In urma cu cateva zile, in perioada cand a fost foarte cald, mi-a taiat calea o carutza ... eu aveam cca. 110-115 km/h ... si m-am infipt in frana cu toata greutatea mea ( si e mare ... crede-ma pe cuvant)!! Nu pot aprecia exact distanta pe care am franat, dar nu cred ca au fost mai mult de 30-35 m. Eram singur in masina si am avut senzatia ca o sa mushte cu botul de asfalt ... atat de puternica a fost franarea. Am mai pus o frana cam ca asta in urma cu cateva luni, dar masina era incarcata la maxim ... 5 persoane si bagaje pentru o zi la gratar ... si nu am avut senzatia asta de "cazut in bot" pe care am avut-o acum. In conditiile in care rotile din dreapta erau pe praf am simtzit de 2-3 ori cum apare alunecarea. Probabil senzorii care verifica blocarea rotzii nici nu au mai avut timp sa trimita comanda catre ABS. Dar si in conditiile astea m-am dus perfect drept ... deci nu cred ca la o franare prin oras poate fugi de fund. Probabil a fost altceva (o portiune fara gheatza, vre-un damb ... ceva). Link to comment
silviustel Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 M-as duce acum sa o probez, dar e nametele de 1 metru in parcare si nu am chef de dat la lopata Dar maine dimineata voi testa temeinic problema. Link to comment
SorelRo Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Nici macar pe gheatza sticla sticla nu fuge am franat eu asa de la 60 de km/h, mult prea mult pentru poleiul ala Ce-i drept nici nu a oprit decat in vreo 20 de metri insa ABS-ul si-a facut treaba si masina a ramas pe aceeasi traiectorie si apoi cu piciorul in frana am si virat sa ocolesc caruta iesit in fata. Link to comment
Sharpe Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 @mr_,senzorul exterior de temperatura este montat,de obicei,in grila spoilerului fata. Link to comment
mr_ Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 La clio e sub oglinda, eu de acolo m-am inspirat. In fine, conteaza mai putin. Pana in grila spoilerului, pe unde poate fi adus firul din interior? Link to comment
Sharpe Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Pe unde ies toate toate firele din habitaclu. Cum stai in fata masinii,pe dreapta,mai jos de pompa de frana. Link to comment
silviustel Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Gata, m-am edificat. ABS-ul functioneaza f bine, am testat temeinic problema Probabil ca mi s-a parut ca ar fugi de fund, dar acum m-am convins ca e ok. @mircea: Merci de sfat. Nu pot sa spun ca dupa ce am facut cum mi-ai spus cu frana pe loc nu a mai fugit de fund, pt ca nu a fugit deloc, si am facut vreo 20 de km de teste, dar in schimb dupa 2-3 pedale avea o frana de raliu . Link to comment
mr_ Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Tnx pentru pontul cu firele O sa incerc Link to comment
mr_ Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Eu am o problema cu stopurile de ceata. Adica, nu merg Siguranta din habitaclu si cea din compartimentul motor sunt ok, releul e ok (l-am schimbat cu altul indentic de acolo si nici o schimbare) iar martorul de la bord se aprinde, insa nu si stopurile de ceata. Masa la becuri e ok. (am verificat doar la unul, mi-a fost lene sa demontez ambele stopuri) Link to comment
Mircea Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Curent vine la ele? Becurile sunt ok? Daca si astea sun ok, mai ramane butonul de comutare. Eventual scoate-l si vezi ce e cu el... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now