Dium' Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 ovi_jer Sa inteleg ca trebuie sa scot bornele de la baterie,dupa care sa le cuplez din nou...sa pornesc motorul si sa il las sa mearga la relanti vreo 5 min...Nu cumva trebuie incalzit motorul inainte de a scoate bornele de la baterie? Link to comment
Mircea Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Nu intelegi bine Trebuie sa scoti borna - cu motorul cat mai rece. Apoi demontezi IAC-ul, il cureti bine folosind o carpa curata, moale, apoi il montezi la loc, pui borna - inapoi si faci procedura de idle learn. Link to comment
ovi_jer Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Si tu ai inteles la fel de bine Mircea E vorba de o masina noua euro 3 cu MTIA nu cu IAC.Nu are ce curata. Nu are de facut decit resetul prin scoaterea sigurantei la ecm sau borna la baterie si apoi idle learn. Link to comment
Mircea Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Mea culpa, n-am vazut anul de fabricatie. Dium, vezi ca Andreib a avut o problema similara cu ralantiul la Euro3 Link to comment
andreib Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Nu e o problema, asa sunt toate. La rece cat stai pe loc relantiul sta la 1200 ture, dar cum ai pus masina in miscare sare la 2000-2200 (asta pana cand se incalzeste putin motorul). Eu m-am obisnuit si nu ma mai deranjeaza, cel mai aiurea e pana ajunge acul de teperatura sa se miste putin te fugareste printre blocuri. Link to comment
e2k Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Pot sa confirm si eu. Sta la 1200 si daca (mai ales iarna) pleci cu ea dupa ce ai pornit motorul si te opresti imediat ramane cateva secunde la 2000. Daca mergi cu motorul rece (indicatorul cel mai jos posibil) si iei piciorul de pe acceleratie motorul tot trage ca si cum ai tine inca piciorul pe pedala. La inceput m-am speriat de acest comportament dar acum m-am obisnuit si nu mi se mai pare nimic ciudat. Chiar daca se tureaza la 1200 si vara motorul se incalzeste repede si relantiul se normalizeaza repede. Link to comment
Dium' Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Am inteles...Deci nu sunt singurul care pateste asa,dar totusi vara..peste 30 de grade motorul se tureaza cam ciudat...Cam asa patesc:pornesc motorul... se tureaza in 2000 2000 si ceva,bag in viteza scade turatia cam pe la 1500,apas ambreiajul ca sa schimb sau cand incerc ca opresc masina se tureaza iar pana la 2000 2000 si ceva...mi e cam ciuda ...Poate mai crede lumea ca nu stiu sa conduc...(vecinii care mai stau pe la geam si aud motorul masinii) )...O sa incerc eu sa o resetez prin scoaterea bornelor sa vad ce iese...dar vreau sa stiu sigur daca trebuie sa fie motorul cald...sau nu... Link to comment
Dium' Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Imi ziceti va rog daca trebuie sa am motorul cald sau rece pentru a face resetul ala...Daca a mai facut careva asa ceva sa imi zica si mie please.... ..Thanks. Link to comment
andreib Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=11700 sau http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ic=476&st=0 Link to comment
SorelRo Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Si a mea la fel se tureaza...desi e ciudat iarna pezapada ca intr-a doua nu mai ai frana de motor ci aceleratie de motor. Fuge ceva de speriat. Probabil asa stie nuburik sa-si tina motorul in parametri pana se incalzeste. Nu e totusi foarte deranjant. De aia avem masini cu ambreiaj sa ne mai jucam si cu el. eu in ultima vreme am avut parte numa de probleme prostesti. O pietricica mica mica sarita undeva pe la roata din stanga fata si intrata cred pe niste canale de ventilatie ale sistemului de franare. Nu-s mecanic asa ca s-ar putea sa vorbesc prostii. Problema e ca pana la 20 25 de km pe ora se auzea un zgomot de clopotel de la roata aia de intorcea toata lumea capul. (piatra arata a granit cand am scos-o) iar chestia in care era parea o fonta sau ceva de genul asta si taraia foarte metalic. Normal ca trecand peste o anumita nu se mai clintea pietricica din cauza fortie centrifuge. Chestie care a fost rezolvata in 3 minute si 30 de secunde in service. Apoi povestea cu cheia care am expus-o acum vreo luna. Iar ieri dimineata probabil iar o chestie minora da' stressanta: cand iau volan se aude un zgomot de plastic frecat undeva chiar in dreptul manetelor. Sper sa fie tot vreo particola de praf sau alte prostioare. in rest imi doresc ca toate drumurile din Romania sa fie ca A2 sa vad indicatorul cu 158 de km pana la o localitate si in 55 de minute sa fiu acolo. Link to comment
Juliaen Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 La fel se intampla si la a mea: cand misc volanul se aude acel frecus de plastice. In service mi s-a spus ca e una din problemele comune, la fel si cu scartaitul acuatorilor de la inchiderea centralizata. Link to comment
Dium' Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Problema cu scartiatul volanului ...asa e si la mine...ai impresia ca se zgarie de ceva...nush cred ca asa sunt ele...Iar cu pietricica nu era intrata in nici un furtun de ventilati cred...Iar cu piatra cred ca in mers ti a sarit in janta...Numai sa ai grija sa nu te sperii cand iti intra pe la frana pe acolo ...se aude infernal zici ca ai ceva stricat...dar cu o singura intoarcere de volan...o roata data jos...shi scos pietricica cu mana ...se rezolva Link to comment
DragosP Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 (edited) Bun, azi a fost soare şi frumos, nu s-a mai aburit.. Ce am observat şi deocamdată este deranjant pentru mine. La fiecare ridicare a piciorului de pe ambreiaj (la plecarea de pe loc, sau la orice altă schimbare a treptei de viteză) se aude un zgomot ca de ronţăit pe ultima porţiune a cursei ambreiajului. Zgomotul vine din compartimentul motorului, nu e în nici un caz de la pedală. E zgomot tehnologic au ba? Misto avatar Edited September 29, 2006 by Mircea Link to comment
Juliaen Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 In privinta zgomotului, acel tick ma enerva si pe mine; acum m-am obisnuit! Dar asa "face" toate! Link to comment
silviustel Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 (edited) Problema cu harjaitul am avut-o si eu. La mine a fost de la contactul claxonului. Procedura de remediere facuta de mine a fost urmatoarea: am desfacut cusca de la volan, si am dat-o la o parte. in partea de sus , in spatele volanului, cum te uiti sa zicem de deasupra volanului este contactul de la claxon, in forma unei tije metalice aramii, cu un arc, care culiseaza in momentul rotirii volanului, permitand un contact permanent. Am sters bine cu un servetel vaselina veche in care probabil intrasera ceva impuritati si am gresat din nou din belsug, cu o vaselina pe care o aveam de la vechea masina, ceva cu teflon, nimic special. De atunci nu am mai auzit nici un zgomot. Va urez succes ! L.E.: in privinta zgomotului de la ambreiaj, asa sunt toate Nubirele Euro 3. Eu am mers pe a mea, pe a tatalui meu si pe inca una a unui cunoscut. Explicatia mecanicului la care merg eu pt. revizii a fost ca este o cutie de viteza cu un joc maxim permis ceva mai mare si ca e normal sa se auda cuplarea. Eu cred sincer ca s-au zgarcit la vreun resort, sau la vreo bucsa, sau mai stiu eu la ce operatiune simpla si ca sa o scoata cat mai ieftin au lasat-o asa. Parerea mea... Edited September 29, 2006 by silviustel Link to comment
e2k Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 In privinta zgomotului, acel tick ma enerva si pe mine; acum m-am obisnuit! Dar asa "face" toate! Confirm si eu . Se aude si la mine. Link to comment
Andreid Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 (edited) Am dat search deja si nu am gasit ceea ce ma interesa. As vrea sa stiu ce latime maxima a anvelopelor este permisa pentru Nubira II ( din fabrica fiind 185 / 65 R14 86H ).Mi se par inguste fata de gabaritul masinii dar nici nu sunt in masura sa apreciez efectele unei astfel de modificari (stabilitate,manevrare,adaptare,etc.) asa ca vreau sa va cer si parerea voastra... Edited October 1, 2006 by Andreid Link to comment
Mircea Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Uite aici tot ce te intereseaza. Nu cauciucurile sunt importante ci jantele. Link to comment
Andreid Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Da.M-am exprimat gresit. Merci Link to comment
dinoc Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 (edited) Sunt importante si jantele dar si pneurile. In talon ai maxim 195/55 R15, pe care le poti pune pe jante de maxim 7 inch latime. Edited October 1, 2006 by dinoc Link to comment
SorelRo Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Traiasca civilizatia din patria noastra muma!!! Azi ies dupa o curba in depasire, aveam cam 80 km/h si surpriza, pe mijlocul benzii una bucata caramida mare si patratoasa. Fiind in paralel cu masina ailalta si pentru ca respectiva caramida se afla la vreo 10 metri era exclusa franarea ...asa ca m-am tras cat am putut in partea dreapta. Zicand ca mai bine o iau cu roata decat sa-mi rup tot ce-i pe sub masina. Asa ca roata mea din stanga a calcat pe caramida, cauciucul normal ca a sarit pe jana, janta s-a facut varza ...nu s-a spart insa are o buza mare mare de tot, probabil ireparabila. Ce m-a uimit e ca masina nu a fost aruncata, nu a tras nici in stanga nici in dreapta... eu am mai patit o chestie de asta cu vechea Dacie si am valsat pe toata strada pana am oprit-o ... Chestia e ca nubira a stat atat de teapa incat am terminat depasirea am avut timp sa pun avariile si sa trag fara sa incurc pe nimeni pe dreapta. Cum naiba de-i posibil? Link to comment
Miste_R Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Din pacate e posibil..asa mi-am facut eu praf racordul flexibil de la evacuare iar catalizatorul a avut zile... Link to comment
silviustel Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Ceva foarte similar am patit si eu cand am luat masina la vreo saptamana. O piatra cubica de la terasamentul tramvaiului a ajuns in mijlocul drumului si depaseam pe cineva, asa ca nu am putut-o evita. Rezultatul o indoitura in janta si un pasager din spate care si-a muscat limba . Din fericire alt damage nu a fost si nici nu am deviat de pe traiectorie. Poate cu noul cod rutier o sa avem pe cine trage la raspundere... Link to comment
Andreid Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 (edited) Imi pare rau ca scriu si aici dar pe topicul destinat acestui subiect nu s-a raspuns. Trebuie sa schimb antigelul. In carte am vazut ca scrie la 40000 de km sau 2 ani . Am 32000km dar 4 ani vechime! Nu mai stiu daca s-a schimbat la 2 ani cand trebuia.In cazul incare nu s-a schimbat atunci pot sa fie consecintele acestui schimb intarziat (cu 2 ani!!!) ? (de mentionat ca pe parcursul celor 4ani a mai fost completat incat sa fie la nivelul optim) Edited October 5, 2006 by Andreid Link to comment
tolin Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Motivul pentru care n-ai primit raspuns la intrebarea ta de pe unul dintre topicele dedicate: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...lite=%2Bantigel Lectura placuta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now