mugur Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) La cutia de viteze nubira cand se schimba sincroanele si cand timoneria? ca a mea merge mai greu adica trebuie sa ai o mana mai hotarata, iar viteza a doua intra mai greu foarte mult in stanga Edited April 24, 2007 by mugur Link to comment
andreib Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Timoneria se verifica usor... Daca are joc mare maneta atunci trebuie alta. Poti sa scoti mansonul ala din imitatie de la schimbator si ai sa vezi timoneria, are o bila din plastic care in timp isi face joc. Link to comment
mugur Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Are joc maneta, dar nu stiam ce are exact..ori timoneria ori un sincron ceva..ca asta nu stiu cand se schimba, probabil cand nu mai intra bine in viteza respectiva.Cred ca o sa schimb ceva la cutie ca merge sotia cu masina si vreau sa mearga usor. . Link to comment
andreib Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Nu ai ce schimba la cutie, trebuie doar o timonerie noua pentru acum selectorul merge total aiurea. Link to comment
mugur Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) La asta ma refeream cand ziceam sa schimb ceva la cutie, timonerie sau sincron , o sa vad ca nu costa mult , mersi. Edited April 24, 2007 by mugur Link to comment
ovi_jer Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ti s-a repetat de cate ori ca nu are legatura cu cutia si sincroanele. Iti place sa repeti la infinit ? Foloseste functia si o sa gasesti informatii despre timonerie. Link to comment
EXE Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) Salutare. M-a rugat un prieten cu nubira 2 care are probleme cu servodirectia sa intreb pe forum. Cand invarti de volan la un moment dat merge mai greu si alta chestie volanul nu mai revine la curbe. Bolboroseste si lichidul de servo in borcan la relanti. Aveti idee ce poate fi? Masina e din 2003 cu 28.000km la bord. Mentionez ca masina a stat cam 2 ani. Mersi Edited April 27, 2007 by EXE Link to comment
nino Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 (edited) Mircea ne-a dat solutia ... http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=5236 ... plus ca poate ar trebui schimbat lichidul de servo (chiar daca se spunea pe aici ca nu se schimba...) si cureaua de alternator. Edited April 27, 2007 by nino Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Uleiul de la servodirectie chiar nu se schimba.De unde ai tras tu concluzia ca se schimba? Link to comment
CristiV Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Fara legatura cu tematica recenta dar totusi pe un subiect de interes pentru unii si anume consumul la Nubira II. Am Nubira II, 10 000 km, 1 an vechime. Acum 3 saptamani am fost la revizia de 12 luni si in treacat i-am spus mecanicului ca mie mi se pare ca motorul se incalzeste cam greu - asta prin comparatie cu fostul meu Cielo pe care l-am vandut anul trecut si uitandu-ma doar la termometrul de la bord. "Pai de ce nu spui dom'le ca ai problema asta" zice el, "N-am spus pentru ca am crezut ca asa e ea de la mama ei pentru ca asa s-a incalzit de la inceput, nu s-a schimbat nimic fatza de momentul cand am cumparat-o". Ca sa n-o mai lungesc, termostatul inchidea si deschidea corect dar nu etansa perfect. Dupa schimbarea termostatului consumul in oras a scazut de la 12 - 12,5 la 10,75 L/100 km . Bineinteles ca in aceleasi conditii de mers: in principal drumuri de cate 9 km dus, 9 km intors, mers normal prin traficul din Bucuresti si fara a incerca un consum minim. Afara n-am iesit inca dar oricum aveam consum de 6-6.5 L/100 km daca mergeam cu viteza legala. Link to comment
nino Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Uleiul de la servodirectie chiar nu se schimba.De unde ai tras tu concluzia ca se schimba? ... M-am gandit ca daca masina a stat 2 ani fara sa circule... Eu asa as fi facut, as fi schimbat toate fluidele, filtrele si curelele... Link to comment
ovi_jer Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Este ulei hidraulic care rezista la sute de grade si mii de ore functionare.Inainte sa isi piarda el calitatile pleaca pe lumea cealalta pompa hidraulica sau caseta de directie. Link to comment
EXE Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 E normal sa bolboroseasca lichidul de servo in borcan? Mersi Link to comment
Dang Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Salut! Luna asta Nubira mea face 6 luni si din cate stiu trebuie sa merg la revizia de 6 luni sau 10.000km. Intrebarea mea este ce marca de ulei imi recomandati si ce cantitate intra? Stiu ca din fabrica a venit cu ulei Daewoo 5W30. Cam la ce suma sa ma astept la aceasta revizie? Mulltumesc! Link to comment
Gica Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Esti sigur ca reviziile sunt la 6 luni si nu la un an ? Eu stiam ca doar la Matiz e la 6 luni... S-au mai schimbat ceva reguli ? Link to comment
Dang Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Asa mi-a zis un prieten care are cielo. O sa citesc pe manualul de service. Link to comment
ovi_jer Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 La cielo e alta treaba. Informatii despre revizii gasiti aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4702 Link to comment
mr_ Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 (edited) Eu am descoperit alta problema la rabla mea Incercand sa verific bujiile am descoperit ca gaurile de la bujii sunt inundate cu ulei. Inundate pe bune, 4-5 cm de ulei, masurat cu cheia de bujii pe post de joja... cand am desfacut bujiile s-a dus in motor si vreo 20 minute am facut invidiosi toti trabantistii (si TDI-stii fara FAP ). Probabil ca am mai batut un cui in catalizator... Starea bujiilor n-o stiu pentru ca atunci cand le-am scos le-am inaclait complet in ulei. De unde ar putea ajunge atat ulei acolo? Poate pur si simplu ca berbecul care a pus uleiul sa fi pus pe alaturi? Sau e vre-o garnitura dusa pe undeva? Deocamdata merg fara capacul din plastic de la bujii, ca sa vad daca se aduna iar si eventual pe unde ajunge acolo... Si am si un zgomot la roti... probabil de rulment, care in viraje se amplifica. Nu suspectez planetare pentru ca zgomotul nu depinde deloc de sarcina. Cu asta am fost la doctor insa desi l-a auzit nu a putut sa-l depisteze de unde vine. A suspendat masina si spune ca nu are joc sesisabil nicaieiri si ca planetarele sunt ok. Am fost sfatuit sa mai merg pana se amplifica si apoi daca capata joc e usor de depistat, altfel risc sa schimbe piese la intamplare. Problema e ca fac 200km/zi naveta si un prea am chef sa-mi sara rotile pe autostrada... Edited May 1, 2007 by mr_ Link to comment
EM!L Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Cel mai probabil cel care a facut schimbul a turnat si pe langa! Garnitura de la chiuloasa ai verificat-o? Sau sa nu ai cumva vreo fisura pe undeva... Zgomotele de sub ea pot provenii de la mai multe chestii... bucsi, pivoti... capetele de bara. Link to comment
mr_ Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Garnitura de chiuloasa e ok cred, nu amesteca fluidele, nu am nici apa in ulei si nici ulei in apa. Si eu suspectez ca e ulei pus aiurea pentru ca nivelul nu a scazut deloc desi am "eliminat" o cantitate sanatoasa de ulei. (si merg pe gaz, asa ca nici nu diluez uleiul cu benzina cum mai fac unele motoare rupte-n 14). Nu cred sa fie bucse sau pivoti, ar fi avut joc. Si n-are ... inca. Probabil o sa apara. Link to comment
e2k Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Vreau sa va intreb ceva. Deci masina a avut un accident in urma caruia s-au schimbat mai multe chestii printre care si farul dreapta. Acuma insa cele doua faruri nu mai lumineaza la fel, adica noaptea daca ma uit pe sosea farul stanga lumineaza un pic mai departe decat cel dreapta. Banuiesc ca nu e normal si ar trebui sa lumineze la fel dar nu mai tin minte cum era cu farul dreapta original. In cateva zile o sa fac revizia de 18 luni daca le spun problema la service ar trebui sa o rezolve gratis avand in vedere ca ma duc la acelasi service care a reparat-o dupa accident? Va multumesc. Link to comment
silviustel Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 La mine inca de cand am luat masina mi se pare ca farul din dreapta lumineaza un pic de tot mai departe si mai spre dreapta, intr-un fel mai spre marginea drumului, iar cel din stanga normal drept. Din cate am inteles la tine e invers. Nu cred sa fie mare filosofie sa ti le regleze din nou. Normal asta trebuia facut o data cu reparatia/inlocuirea farului. Link to comment
andreib Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Garnitura de chiuloasa e ok cred, nu amesteca fluidele, nu am nici apa in ulei si nici ulei in apa. Si eu suspectez ca e ulei pus aiurea pentru ca nivelul nu a scazut deloc desi am "eliminat" o cantitate sanatoasa de ulei. La tine cel mai probabil s-a dus garnitura capacului de la culbutori. Ori e terminata garnitura ori nu e stransa bine si scapa ulei. Link to comment
mr_ Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Cred ca ai dreptate... si eu m-am gandit la asta. Tnx Am citit manualul... nu pare greu de reparat. Am doar doua intrebari. Cat de important e cuplul de strangere de 8nm? Daca strang "la ochi" e nasol? Ce inseamna " substanta de etansare" care trebuie pusa pe colturile capacelor din fata si pe partea superioara a garniturii? Ce sa caut la magazin? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now