andreib Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 (edited) DEci, s-a discutat intens despre aceasta tema... Da, asa fac toate DAR numai cand te pui in miscare. Adica, pornesti cand stai pe loc NU urca mai sus de 1300 dar cum s-a pus masina in miscare sare pe la 1700-2500. Acum, ca sa nu mai urce atat de sus sunt urmatoarele remedii: 1. Idle learn facut ca la carte 2. Pornit numai fara ambreiaj calcat 3. In diminetile friguroase (sub 10 grade) stai 20 sec- 1 min pe loc cu ea, pana coboara relantiul de la 1300 (1400 cad e f rece) pana la 1100-1200. Astfel cand te vei pun in miscare nu te va fugari cu 2500rpm printre blocuri. Edited November 16, 2008 by andreib Link to comment
Bertyy Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Multumesc pt. raspunsuri baieti, sunteti punctuali ca de fiecare data. Intradevar masina sta turata doar 2-3 min maxim pana ce ajunge acul la prima linie, apoi revine la 8-900 rpm. Multumesc mult pt. raspunsuri! Mai am o intrebare pt. cunoscatori. Cand trebuie sa se aprinda becul de la benzina???? Eu nu l-am vazut aprins niciodata si am avut acul de la benzina foarte aproape de linia de jos. Cand pun contactul nu trebuie sa se aprinda si martorul de la benzina pt. verificare??? Multumesc! Link to comment
64ELY Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Ca sa ai acces la proiectorul de ceata ,trebuie sa desfaci farul si dupa aceia poti sa desfaci proiectorul. Multumesc pt. raspunsuri baieti, sunteti punctuali ca de fiecare data. Intradevar masina sta turata doar 2-3 min maxim pana ce ajunge acul la prima linie, apoi revine la 8-900 rpm. Multumesc mult pt. raspunsuri! Mai am o intrebare pt. cunoscatori. Cand trebuie sa se aprinda becul de la benzina???? Eu nu l-am vazut aprins niciodata si am avut acul de la benzina foarte aproape de linia de jos. Cand pun contactul nu trebuie sa se aprinda si martorul de la benzina pt. verificare??? Multumesc! Nu te lua dupa ac ,ieu todeauna am rezervorul plin pentru caci fac taxi cu ia si acul cate odata sta pe ful ,alta data sta pe la jumate.Pentru mine acul nu semnifica nimic ,indica eronat Link to comment
CristiV Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 (edited) Mai am o intrebare pt. cunoscatori. Cand trebuie sa se aprinda becul de la benzina???? Eu nu l-am vazut aprins niciodata si am avut acul de la benzina foarte aproape de linia de jos. Cand pun contactul nu trebuie sa se aprinda si martorul de la benzina pt. verificare??? Multumesc! Becul se aprinde dupa de acul ajunge la capatul cursei adica pe zero. In acel moment mai sunt vreo 8 litri in rezervor. In prima faza se va aprinde mai slab si se va stinge. Apoi, in cele din urma, va ramane aprins. Martorul de benzina nu se aprinde (ptr. verificare) cand pui contactul. Edited November 16, 2008 by CristiV Link to comment
mike.omega Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Mike frate care este temperatura normala in oras ? Unde iti sta tie acul ? La mine la mersul in coloana chiar si cand erau 30 de grade afara statea la jumatatea dintre prima si a-doua liniuta. Ieri pe Dealul Negru ( si pe acolo cam tragi de motor ) a stat putin peste prima liniuta. Da, si la mine acul pentru temperatura motorului sta la jumatatea distantei dintre a 2-a si a 3-a liniuta(numarand de jos in sus). Cand merg mai mult in afara acul tinde sa scada sub a 2-a liniuta dar nu mai jos! Am desenat in poza pozitia: Link to comment
Bertyy Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Stai linistit si mie acul imi sta la jumatatea liniilor, este un lucru normal, dar niciodata nu l-am vazut mai sus sau mai jos. In privinta benzinei mie imi indica corect, intradevar mai are tendinta sa scada sau sa urce dar foarte putin, 1-2 mm mai sus sau mai jos si asta doar cand pornesc masina, apoi revine la pozitia initiala, unde indica pana sa o pornesc. Link to comment
varais Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Mike multumesc pentru poza . Acum m-am mai linistit. Totusi am stat astazi cu masina pornita la relanti sa vad cand deschide . In momentul in care acul a ajuns exact in pozitia in care sta si la tine in poza a deschis circuitul , iar temperatura a scazut pana la a 2-a liniuta. Cam drastica scaderea zic eu. Link to comment
Jonin Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Mi s-a resetat casetofonul original si acum pe FM scaneaza din 200kHZ in 200kHz si pe automat si pe manual. Nu mai pot receptiona posturile ce emit in frecvente pare (ex. ProFM) ci numai impare. Se poate rezolva fara sa scot siguranta de alimentare? Am cautat pe forum si nu am gasit decat un link care nu mai merge in topicul cu audio Matiz. Multumesc! Link to comment
Mircea Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Nu se poate fara sa scoti siguranta. Scoti siguranta, o pui la loc, apare AF, tastezi 2, apoi CODE si introduci codul. Link to comment
Jonin Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Multumesc pt. raspuns,am sa incerc maine! Link to comment
er5in Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Salut! Dupa un condus mixt, facut din full in full pe 200 km si ( mers in oras 50 - 70 km/h .. in afara 70 - 100 km/h) schimbat viteze la 2500 - 3000 si putin turatii, am ajuns la un rezultat de 13 % la o Nubira II (1.6 L). Ce spuneti este OK ?! .. multumesc Link to comment
mike.omega Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Cum spun cei mai batrani ai forumului, un reset la ECM a vazut vreodata? Bujii si fise schimbate? filtru de aer? A mea consuma 12% pe GPL, urban Mi-a consumat si 13% dar vara cu AC si trafic ingrozitor. Nu mai spun ca turatia de cuplu maxim este pe la 3500rpm Link to comment
andreib Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Nu e normal si ne duce cu gandul la o masina neintretinuta. Nubira e o masina f ieftin de intretinut, trebuie doar sa-i schibi uleiul/filtru de aer/ulei/polen la fiecare 10.000km, filtrul de benzina si bujiile la 20.000 (numai NGK, cele recomandate de producator!), antigelul si lichidul de frana la fiecare 2 ani, fisele cand ies din parametri. Daca s-au shimbat consumabilele la timp, masina e in stare ok nu are de ce sa consume atat de mult. La cat de ieftine sunt consumabilele nu are sens sa te zgarcesti... Link to comment
er5in Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Cum spun cei mai batrani ai forumului, un reset la ECM a vazut vreodata? Bujii si fise schimbate? filtru de aer? A mea consuma 12% pe GPL, urban Mi-a consumat si 13% dar vara cu AC si trafic ingrozitor. Nu mai spun ca turatia de cuplu maxim este pe la 3500rpm Putin ajutor.. ECM ?! Imi asum raspunderea pentru starea masinii caruia nu i-am schimbat prea multe de cand am cumparat`o, (1 luna si) astept ziua de salariu. ("> In rest sunt multumit de ea, da randament bun pe teren "> , este comfortabila, sonorizare excelenta la boxele din fabrica. Link to comment
mike.omega Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=11700 Desi eu sunt de parere ca resetul se va simti mai bine dupa revizie(alt ulei, alte filtre s.a.m.d) Link to comment
Jonin Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Azi cand sa plec mi s-a blocat roata spate.A mai patit cineva asa ceva? Am incercat sa dau in fata si apoi in spate sa o deblochez si dupa 2 incercari a scapat putin roata,am facut 3 metri sa o las pe dreapta si s-a blocat iarasi.As zice ca nu e rulmentul pt.ca frana de mana imi tine la jumatea cursei,poate e arcul de revenire rupt,nu stiu ce sa zic. Aveti idee ce chei imi trebuie sa desfac butucul? Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Saboti sau discuri pe spate? Link to comment
ovi_jer Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Mda, arcul de la saboti sau unul din cablurile de la frana de mana blocat. Link to comment
Jonin Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 (edited) Am reusit sa o deblochez,f.f.f.f.greu,amandoi sabotii erau dezlipiti si intepeniti si nu puteam sa scot tamburul! Culmea e ca nu utilizez frana intens,iar grosimea lor era mai mare de jumatate, Sa vad care sunt preturile pe la service ca mecanicii pe aici te taxeaza dupa ureche,iar daca nu ma inteleg cu ei am sa ii schimb eu in curte. Edited December 5, 2008 by Jonin Link to comment
naghis Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Va salut, ma apropii de 10 000 km, din dec 2007 si nu am nici cea mai mica problema cu Nubira II, totul merge bine, nu bate , nu trosneste,consuma onorabil ptr Bucuresti .Ma bucur foarte mult de alegerea facuta, ptr ca alta optiune de masina sub 10 000 E ar fi fost un L...n, am simtit nevoia sa spun asta ptr ca sunt multumit de masina mea. Multumesc Daewoo! . Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Am inteles de la un tip care vindea o nubira , ca masina asta ar avea injectoare separate pentru gaz fata de cele de benzina.Este adevarat? Link to comment
mike.omega Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Da, se poate, asa am si eu Instalatiile de GPL secventiale au o rampa de injectoare separata care inlocuiesc injectoarele pe benzina in timp ce se merge pe GPL. Stiu sigur ca exista asa ceva pe masini cu instalatii Tomasetto Stag 200 si 300 Am si poze daca e nevoie... Link to comment
pvsilviu Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Salutare si la multi ani tuturor.Am fost la un "service" sa schimb uleiul si un bou mi-a rupt un fir de la sonda lamda ( cei drept pozitia filtrului de ulei la nubira 2 nu e chiar la vedere ).Se mai poate lipi ( este rupt chiar pe sonda )?Se demonteaza usor sonda de pe masina ( pare infiletata ca o bujie ). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now