MIHAI-M Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Salut ! Sunt nou pe forum . Am o Nubira 2 cdx si de vreo 3 luni imi face un zgomot la rotile din spate .Mai exact cum trec de 50 km/ora incep sa huruie. Mai scartaie uneori si cand merg incet in coloana. Ma gandesc ca sunt discurile de frana ! Sau rulmentii ? A mai avut cineva o astfel de problema ? Link to comment
Mircea Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Sunt rulmentii. Vezi ca acestia se greseaza la fiecare 40.000 km si sunt putine service-uri care fac operatiunea. Gasesti la Tutoriale cum se desfac si se greseaza. Link to comment
andreib Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Daca huruie deja probabil ai nevoie de unii noi, nu cred ca mai ai ce gresa... Trebuie desfacut si vazut exact . Link to comment
MIHAI-M Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Daca huruie deja probabil ai nevoie de unii noi, nu cred ca mai ai ce gresa... Trebuie desfacut si vazut exact . Multumesc pt. sfaturi . E putin surprinzator , masina are doar 33.000 km. Spun asta pt. ca am avut un Tico inainte , l-am vandut cand avea 74.000 km . Nu a avut nevoie decat de benzina si ulei ;nicio problema cu el. Iar Nubira este clasa superioara . Si totusi... Link to comment
Mircea Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Daca nu s-au gresat niciodata... Ti-am zis se greseaza la 40000 km sau la 4 revizii. Link to comment
MIHAI-M Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Multumesc ! O sa merg la service sa-i gresez sau sai schimb, in functie de pretul fiecarui serviciu. Link to comment
Jonin Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 De o saptamana imi face figuri la pornire,adica,se invarte electromotorul normal, dar parca nu da scanteie deloc,iar cand cheia revine in pozitia normala de functionare atunci porneste motorul. Link to comment
LYM Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Salut ! Sunt nou pe forum . Am o Nubira 2 cdx si de vreo 3 luni imi face un zgomot la rotile din spate .Mai exact cum trec de 50 km/ora incep sa huruie. Mai scartaie uneori si cand merg incet in coloana. Ma gandesc ca sunt discurile de frana ! Sau rulmentii ? A mai avut cineva o astfel de problema ? Mai mult ca sigur sunt rulmentii. Eu am schimbat deja 2 serii de rulmenti (fiecare a tinut max. 5000 km pana sa inceapa sa huruie). Acum sunt la a 3a, am pus niste rulmenti made in Germany (150ron toti rulmentii spate+montaj) si nu mai face deloc, sper sa tina Fugi si schimba-i ca degeaba ii gresezi. Cand mergi incet in coloana e posibil sa fie de la discurile de frana (nu-i bai) Link to comment
Adi_Iacob Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Fantastic ce a scazut calitatea materialelor in doar 3 ani. Nubira mea, nascuta noiembrie 2002, inmatriculata 2003 si manarita la kilometraj nu a scartait/huruit nici un rulment de cand am luat-o pana am dat-o. Zici ca i-au facut din plastic, nu alta... Si nici pe Mircea nu l-am auzit de asa probleme cand avea Nubirica. Oldies but goldies, asta e... Link to comment
Mircea Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Din pacate asa este. Mai conteaza si montajul, dar calitatea pieselor este execrabila. La Nubira o data pe an desfaceam pe spate si gresam rulmentii, reglam jocurile si la frana de mana (boala CDX-urilor) si cam atat. Nu a uruit, nu a cloncanit nimic. Si eu sunt de parere Mihai ca degeaba ii gresezi, vor trebui schimbati, deja au terminat cementuiala camasilor daca uruie. Link to comment
adrian_sl2005 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Salutare, sunt posesorul unei Nubira 2 din 2001 motor 1,6 16 v cu GPL. Am ceva probleme cu ea, mai exact am luat masina acum 2 ani la sh. Am constatat inca de la inceput ca imi consuma foarte mult ulei, insemnand cam litru la cam 200 300km in rest functiona destul de bine . M-am hotarat in iarna acesta sa-i segmetentez motorul, am dus-o la cineva pt a-mi schimba segmentii, garnitura de chiuloasa, cuzinetii de biela si semeringurile de supape.Am cumparat toate aceste piese segentii si cuzinetii ST,(mentionez ca masina avea la bord cand am achizitionat-o 110 000km) acum are undeva la aproape 135 000km. Dupa aceasta interventie la motor am constatat ca imi papa cam la fel de mult ulei poate mai mult la cateva sute de km ma trezesc cu nivelul de ulei pe minim,mersul la relanti este oscilant ceea ce inainte nu imi facea aceasta problema si imi troncane ceva la relanti ca si cum ar bate fier pe fier ceva pe la motor.Folosesc masina mult la drumuri lungi numai pe GPL. Iarasi mi se pare f ciudat ca masina este foarte lenesa, asa a fost si cand am luat-o si acum dupa segmentare, numai ca inainte de segmentare daca o lasam in treapta 1 sau marsalier pe o panta incepea sa plece masiana usor acum dupa segmentare nu mai pleaca, semn ca are compresie, in schimb la fel de lenesa parca ar fi o dacia. Mi se pare ciudat faptul ca nu scoate fum nici alb nici albastru dar uleiul dispare din baie iar de pierdut nu pierde pe la nicio garnitura sau semering.iarasi dupa interventia in motor imi tacane un tachet. Va rog daca imi puteti da care vreun sfat ce pot face sa mai exact in primul rand cu mersul la relanti care oscileaza, turometrul imi sta normal la pornire pe 1100 la apoi cand se incalzeste putin sta normal pe 900 numai ca bataie f rau motorul atat de rau ca se aude ceva troncanind pe sub capota si mi se misca schimbatorul de viteze cu scaunul din dreapta. Link to comment
mugur Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Am cumparat de curand o nubira cdx si are combina aceea audio ..ma intereseaza cum gasesc si eu posturile de radiio, ca la mine arata de la 76 pana la 90 si pe urma o ia de la capat...mai mult de 90 nu merge..e normal asa? pe urma o ia de la capat de la 76 si tot asa nu gaseste nici un post... Link to comment
varais Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Vezi ca ai FM 1 si FM 2. Incearca asa. Trebuie sa apesi pe FM de doua ori. Link to comment
Mircea Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Nu are legatura. E vorba de codul de tara Mugur. Scoate alimentarea casetofonului, apoi pune-o la loc. Iti va cere AF si acolo apesi pe 2, apoi iti va cere codul. Dupa introducerea codului vei putea gasi si memora posturi europene. Link to comment
mugur Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Multumesc mircea cred ca asa e ca mi-a cerut af si nu am stiut ce sa fac ..toate bune Link to comment
mosgerila Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 adrian_sl2005: Cand ai desfacut motorul ce problema a fost observata? Uzura? Ce ulei folosesti? Link to comment
andreib Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 @adrian_Sl: Masina aia numai 110.000km nu avea cand ai luat-o, nu avea cum sa ajunga in acest stadiu. Problema ta sunt 90% ca este un segment/mai multi rupti, de aia mananca atat de mult ulei. Asta poate fi fie din cauza montajului defectuos fie din cauza ovalizarii cilindrilor (Daca e asa trebuie hornuit blocul la R1/R2 si schimbate pistoanele). Apeleaza la un meserias care are macar un ceas comparator si un compresmetru, nu mai fa reparatii in fata blocului ca sunt bani aruncati la gunoi si o sa distrugi de tot motorul. Problema ta este urgenta si trebuie rezolvata cat mai repede pentru ca vei distruge de tot motorul daca mai mergi cu ea asa. Link to comment
mugur Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 la mine s-a rezolvat ,multumesc , prind si eu posturi romanesti ... Link to comment
andreib Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Cu ocazia unei revizii mai detaliate la 70.000km am observat ca masina pierde ulei, probabil pe la simeringul de palier (asta explica si plecarile tremurate de pe loc, probabil e uns tot ambreiajul de ulei). Si acum vine marea intrebare: o mai tin asa sau trebuie schimbat urgent? Link to comment
Mircea Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Pai e la palier sau la priza directa? Ca daca e la palier eu stiu ca iti curge pe distributie, nu pe ambreiaj, daca-i la priza directa curge pe ambreiaj... In ambele cazuri daca pierderea este semnificativa, trebuie sa-l schimbi. Link to comment
andreib Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Scuze, pierderea e pe la ambreiaj, nu cred ca e f mare dar suficient cat sa-mi unga discul din pacate . Lucrarea cu totul cred ca se duce peste 600 RON . Link to comment
naghis Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Salut, are cineva idee de ce se aprinde la bord martorul Check Engine doar cand vremea este mohorata si umiditatea mare, sau cand ploua? Am urmarit chestia asta si nu este o intamplare. Se stinge dupa o zi de mers daca cu motorul incalzit ii dau cateva accelerari mai turate si o noua pornire a motorului. Care sa fie cauza? la service mi-a spus ca e cod de benzina proasta. Oare???? Link to comment
Rafi Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 (edited) ) asta cu codu a fost tare naghis dute cu ea intr-un service sa o pune pe un Pc sa vada poate a prins vreo eroare ...numai merge cu ea asa ca poate sa pateasca ceva Edited April 10, 2009 by Rafi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now