Jump to content

Recommended Posts

Buna seara.

Am patit urmatoarea problema : ramas fara faza scurta seara, la 300 km de casa (dupa 400 km). Motiv : incalzire excesiva a mufei de contacte alba de sub bord (cred ca S 204) si oxidare contacte (explicatie service). Problema si mai mare : nu mai functioneaza nici reglarea farurilor din interior.

Stie cineva unde este punctul de derivatie a firului de curent ce vine de la comutatorul de lumini din coloana volanului si intra in blocul de sigurante motor inainte de sigurantele EF 26 si EF 30.

Alta problema : am un zgomot metalic la roata dreapta cand merg pe drum drept si denivelat. Nu se mai aude cand roata este virata. Verificat etrier si bucsi. A mai patit cineva acest lucru.

Multumesc.

Link to comment

Pentru problema cu luminile solutia a mai fost descrisa pe forum: se pun relee suplimentare la far si se foloseste curent direct din baterie pentru a se diminua curentii care trec prin instalatia la bord, cam subdimensionata dupa parerea mea.

Pentru zgomotul metalic, verifica bucsile de la bascula si bieleta antiruliu.

Link to comment

Tot cu mine ai vorbit de modificarea instalatiei, dar a-si dori sa trec prin sigurante curentul care merge in faruri.

Nu stiu cum ar fi mai bine :

-sa iau curent de comanda pentru relee de dupa sigurantele din blocul de sigurante compartiment motor (pentru a proteja bordul) si sa montez un alt bloc de 4 sigurante separat pentru faruri , sau

-sa gasesc firul de vine din blocul de lumini pt faza scurta si faza lunga (pana la derivatia pentru sigurante) si sa comand releele, iar din relee sa mearga in sigurantele din bloc sigurante si apoi in faruri.

Maine o sa demontez si suspensia pe partea drepta sa vad daca o sa descoper cine provoaca zgomotul.

Multumesc pentru raspuns.

Link to comment

Salut,am rezolvat cu glisierii si cu uleiul,le'am schimbat.Acum am alta problema de care nu mi-am dat seama pana acum.Mi se pare ca masina mea nu trage cum ar trebui,adica daca incerc s'o scartai in treapta 1 nu merge decat f. putin,intr'a 2'a deloc.Motorul mi se pare ca ar trage cum trebuie dupa 3500 RPM.este ceva normal?Am 65 k cu ea si nu stiu ce a fost schimbat la ea si ce nu.Ceva sugestii?Multumesc

Link to comment

o intrebare am si eu privind casetofonul cu cd incorporat de la nubira 2.vreau sa il schimb si sa bag un mp3 normal ,aveti idee cum acopar gaura ramasa?exista vreo adaptare ceva?sau vreo masca?

Link to comment

Salut! Se schimba uleiul din cutia de viteze (manuala) pe o Nubira 2 ?! De la mecanici am primit un raspuns negativ, dar prietenii ma sfatuiesc "ca sa nu pice ceva pe acolo" sa-l schimb. Masina are 83.000 km/2003. Mersi :wink:

Link to comment
Salut! Se schimba uleiul din cutia de viteze (manuala) pe o Nubira 2 ?! De la mecanici am primit un raspuns negativ, dar prietenii ma sfatuiesc "ca sa nu pice ceva pe acolo" sa-l schimb. Masina are 83.000 km/2003. Mersi :wink:

 

Nu se schimba. La fiecare 10'000 km se verifica nivelul si se completeaza daca este cazul. Tip ulei: SAE 80.

Edited by CristiV
Link to comment
Mircea,multumesc de raspuns.

Am probleme la pornire,trebuie sa apas putin pedala de acceleratie.IAC-ul e curat si suspectez filtrul de benzina.

Ti-a umblat cineva la clapeta sau la cablul de acceleratie?

Link to comment

Exact. Reglezi cum trebuie surubul, apoi pe tester se regleaza TPS, la valoarea de 0.4 v. Mai departe, reteta clasica, reset, idle learn si ar trebui sa nu mai faca. La surubul ala nu se umbla.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Dupa ce umbli aiurea la ea (ca in mod sigur ai mai facut si alte reglaje ,,fine") te mai miri ca nu trage? Mergi cu ea in service, vezi in ce stare este, repar-o calumea si abia apoi vezi daca trage sau nu.

 

LE: Motorul de pe nubira e un motor DOHC pe benzina deci conduceti masina ca atare. Daca vreti sa traga folositi treptele inferioare in palierul 3000rpm-5000/5500 rpm unde masina are suficient cuplu si suficienta putere.

Edited by andreib
Link to comment

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna si mie ce cod de culoare are vopseaua masinii mele? In special cei care au aceeasi culoare. Am inteles de la meseriasul care imi va face o mica reparatie ca e scris pe abtibildul ala alb de pe geamul din spate, insa eu nu il mai am... Este griul mai inchis de la Nubira, GREY STORM ii zice din cate imi amintesc, dar codul nu il mai stiu, si site-ul Daewoo e in constructie... Merci anticipat.

Link to comment
Ma poate ajuta cineva sa imi spuna si mie ce cod de culoare are vopseaua masinii mele? In special cei care au aceeasi culoare. Am inteles de la meseriasul care imi va face o mica reparatie ca e scris pe abtibildul ala alb de pe geamul din spate, insa eu nu il mai am... Este griul mai inchis de la Nubira, GREY STORM ii zice din cate imi amintesc, dar codul nu il mai stiu, si site-ul Daewoo e in constructie... Merci anticipat.

 

Culoarea: Storm Grey 86U.

post-5333-1251911637_thumb.jpg

Link to comment

Multumesc mult de tot. Gasisem si eu ceva pe http://www.daewoous.com/Accessory.aspx?model=Nubira . Pare sa fie site original din state, si are la sale kituri de reparat vopseaua, toate culorile exceptand storm gray :) , insa am cautat la Lanos ca model si gasisem si eu tot 86U. Interesant e ca au o gramada de accesorii si piese. O sa le dau mail sa intreb daca trimit si in Romania.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...